duminică, 5 august 2012

Capitolul XXX

                                   
  Dupa ce i-am inchis lui Harry..m-am dus incet spre pat penrtru a nu o trezi pe Andrada..apoi am pus capul pe perna , am tras jumate din plapauma si m-am culcat..linistita..defapt..nu ma puteam opri din ras..gandinduma la aceea pisica..sau mai bine spus Pokemon..intrun final am adormit..
  Dimineata..ne-am trezit..am luat micul dejun si la masa Andrada ne-a spus planul ei de ai imita pe baieti..incepeam cu auditile: Eu eram Harry (a trebuit sa imi fac parul cret si am folosit colorant maro pt ami schimba culoare parului),Andrada era Niall(la ea a fost putin cam greu pt ca avea nevoie de 5 cuti de colorant “blond”pt asi face culoarea lui Niall la par..si si-a pus niste lentile albastre la ochii),Teo si Liam(mda…si ea a folosit colorand pt as mai deschde umpic parul),Axii era Louis(ea nu a folosit nimic..decat lentile albastre pt ochii)Deea era Zayn( da ea a trebuit sa se faca bruneta si sa isi intinda parul cu placa)..iar Cody era Simon( el a fost cel mai amuzant ..a trebuit sa il dau cu placa apoi i-am vopsit parul negru.si dupa i-am pus o bentita pe cap ca sa ii dam parul pe spate)Julie era Nicole (a trebuit sa se vopseasca bruneta) si Katty era Cheryl(ea nu at trebuit sa schimbe nimic..semana perfect cu ea).
   In curte am improvizat o scena din cateva mese de lemn si cu ajutorul unor scaune si a altei mese am facut locul juriului...Camera era amplasata in asa fel incat sa se vada totul..am inceput cu auditia mea ..Am cant melodia,dupa urma Andrada,Teo,Deea si Axii apoi Cody adica Simon si Julie – Nicol. Ne-au pus ca grup pt ca am dato in bara cu dansul…si asa s-a format grupul One Direction ..am continuat asa..pana la finala ...Cred ca joacul asta a durat toata ziua..asa ca..le.am trimis videoclipul si ne.am bagat in pat..eram obositi..
 Ma duc sus in camera sa imi fac un dus rapid, ma imbrac in pijamale..apoi m-am aruncat in pat si am adormit brusc..

*my dreem*
Eu stateam pe canapea cu Andrada uitandune la un film mancand cipsuri combinate cu popcorn..
*cioc-cioc*
-Andrada cred ca am auzit pe cineva la usa..
-Daaa??...dute sa vezi cine e..atunci
-Bine..ma duc..nici nu apuc sa ma ridic ca ma asez inapoi..sau cred ca mi-sa parut :-j
*cioc-cioc-cioc-cioc*
M-am prefacut ca nu am auzit ca sa nu ma puna Andrada sa ma ridic..
-Cred ca bate cineva la usa..spune Andrada
-Da??...eu nu aud nimic..dute sa vezi
*Andrada se ridica apoi se pune la loc*
-Tu spui asta doar ca sa nu te duci tu sa vezi cine e…
-Euuu?!?..cum sa face eu asta chiar nu am auzit nimic..poate ti se pare..
-Da poate..
-Dar mai bine dute ca poate e cineva..hai sa ne asiguram…
-Da..ce de nu te asigur tu..
-Pt ca u ai auzit prima…
-Siiii…acum ai auzit tu …asa ca dute..
-Eu nu ma duc..si asta e daca e cineva…nu imi pasa…tu ai fost prima
-BINE!..dar data viitoare u te duci :P
Ma duc si deschid usa…
-Buna…
-Buna..Harry ,imi pare rau ca nu ti-am deschis inainte dar eram in baie..si..
-A..e ok..pot intra?
-Da desigur…u ce faci
-Bine…doamne de cand nu te-am mai vazut..
-Da…de 40 de ani
-Asa de putin..eu credeam vreo 46 de ani:-j
-Poi da ca punem la socoteala si lunile acelea…da cam de 46..
*cioc-cioc*
-Hai Andrada scola!
-Pffff..bine!
-Ohhh…Nialll u esti??
-Da…eu sunt..de cand nu te-am mai vzut..
-Da…de cand eram noi in Londra si ..voi ati plecat in acel turneu in Franta si nu vati mai intros ..din cauza lui Simon care v-a interzis sa mai stati cu noi..pt ca era sigur ca o sa va distugeti carierele din cauza noastra
-Cat a trecut??..ca nu mai tin minte..
-Poi..vreo 47..de anii
-Pff…ce dor mi-a fost de tine..
-Da si mie de tine..*hug*
-Si Harry ce te aduce pe aici?..ca nu aveati voie la noi..
-Poi nu sti..ca..
-Ca ce?? Il intrerupe Andrada..
-Ca formatia sa DESPARTIT O.o..
-PE bune?!?!
-Serios..DE CE?!?!
-Poi vocea lui Louis sa schimbat radical de la atatea droguri si m-am certat rau de tot cu el.. dar bine ca nu ne-am batut spre deosebire de Niall si Zayn care acum sunt intro rivalitate uriasa..Liam este in spital nush cat mai are de trait..Zayn este dusmanul nostru..s-a aliat cu JustinB. XD…si doar eu si Niall am mai ramas prieteni..
-Si de ce ati venit pana la noi in Romania.??intreba Andrada curioasa
-Poi sa va…
-Dar..chiar voi cum o mai duceti..??il intrerupe Niall pe Harry
-Poi noi o ducem bine…adica acum am ramas doar noi 2 dar o ducem bine..
-Poi si celelalte fete..??
-A..sunt bine sanatoase..numai ca ne-am cerata foarte rau..si nu ne mai vorbim.. K
-Aham..
-DA si ce vroiai sa spui tu Harry?…
-Poi am venit sa va chemam la inmormantarea lui Simon..
-Poftim la ce?!?! X_x
-Sa se odihneasca in pace!..ma acopera Andrada
-Condoleante..spun eu socata
-Poi da cat credeai ca o sa mai traiasca daca noi aven 65 de ani …spune Niall ridicandusi bastonul..
-Ce ai spus Niall…Harry isi regla mai bine aparatul auditiv..
Eu fug repede si ma uit socata in oglinda dandumi seama ca sunt….batrana…O.o..apoi Harry vine la spatele meu..cum o facea cand eram tineri..si imi sopteste..
-Mai ti minte..TRRRRR-TRRRR
-CE?!?!..ma intorc spre el
-TRRRRRRRR-TRRRRR..isi facuse ochiii foarte mari si incepuse sa vibreze…Trrrrr-Trrrrr…

Ma trezesc brusc si raspund la telefonlul Andradei ..hmm..care nu era in camera (pffffff….a fost doar un vis…)
-Aloo?Da…spun eu foarte amortita
-Ohhh…hei buna..sunt Niall..vroiam sa…pfff..scuze..nu te-am trezit nu??
-O nu..mai bine ca ai facuto.. :]]
-cu cn vb?? Se auzi o voce ..
-Cu Maddy…sopteste Niall sa nu-l aud
 -Da Andrada e pe acolo…??
-Lasama ..dami, dami telefonul …acum..acum Niall! se auzi iar aceea voce
-Nu Andrada nu e aici..
-Offf…nici acum nu s-a intors…bine..vrei sa vb cu Harry?
-staai ca o chem. Acum pe Andrada…..ANDRADDAAA!!!!..
-Acuma vin!se auzi ea de jos
-Nu…nu trebuia poftim ti-l dau pe Harry..sa vb cu el ca ma inebuneste..
-Hey..buna..ce faci somnoroaso
-Bine..u de ce nu dormi??
-Ehh..sti de ce nu pot sa dorm..
-Ahm..si ti-a placut videoclipul??
-Da..am vb cu Andrada..cat timp tu dormeai..ca un bebelus..
-Da…dare u nu visam bebelusi..daca ti-as zice ce vis am avut, mai bine zis cosmar… dar iti zic maine hai.ca vine Andrada… te pup papa Good Night…si CULCATE!!
-Bine..…si eu te pup..Sweet drems my only LOVE :3
 Dupa ce inchid telefonul, Andrada intra in camera..ghiciti ce am adus???xD ..cipsuri si popcorn(imi aduceau aminte de acel cosmar… infiorator)dar mai avea si 2 sanwichuri,o cutie de capsune,vreo 2 pere si o sticla de suc :]]
-Ce faci cu toate astea??
-Imi este foame! :D
-Niall te.a molipsit..
-Ba nu..sti ca mancam mult si inainte sa.l cunosc..
-Aici ai dreptate..daca tot m.am trezit..da.mi si mie ceva..da chipsurile incoace..
-Du.te si ia.ti..sunt ale mele..
-Andrada..nu fi..
-Bine ia..eu nu.s Niall sa nu impart..el imparte numa cu mine!!
  Intr.o ora am terminat de mancat tot..eram full...nu.mi vine sa cred ca am adormit..:))
  Dimineata fetele in frunte cu Cody au intrat in camera topaind..dar s.au oprit cand au vazut dezastrul facut de mine si de Andrada..peste tot numai mancare,pungi,cutii si resturi..noaptea ne era cam lene sa facem curat..
-Ce.i dezordinea asta??Niall si Harry au trecut p.aici??
-Nu..noi doar am mancat pe la ora 3 si..n.am vrut sa va deranjam in timp ce faceam curatenie..asa ca am lasat pt azi..:D
-Bine..hai faceti curat si la micul dejun..daca mai intra ceva in voi..:))
-Nu mai intra!!
  Dupa curatenie si masa, ne pregateam pentru alt film..am facut un jurnal video..cu Supermaaaann si cu She's Mine..si..multe altele..legate de Video Diaries…am facut o multime de videoclipuri..am tinut.o asa..pana pe data de 22 decembrie..
  La 23 decembrie ne-am oprit din a mai face filmulete..
-Poimaine e ziua lui Louis..hai sa.i cumparam ceva...spune Andrada foarte entuziasmata
-Da..hai la mall..gasim noi ceva..dar trebuie sa cumparam si pentru baieti sa.i dea cadou..deci..cumparaturi duble..:))
Deci ne-am imbracat ..si am fugit spre Mall…normal ca nu am mers pe jos..Cody ne-a luat cu masina..si el ne-a ajutat cu cadourile (si cu tinutul pungilolr xD) J

Dupa aproximativ 7 ore de cumparaturi am ajuns acasa :D
 
  Ne.am culcat devreme..maine avem de gand sa ne facem bagajele pentru zbor..plecam in Franta..( WOOOHOOOW!!! ) Dupa aproximativ 7 ore de cumparaturi am ajuns acasa :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu