marți, 21 august 2012

Capitolul XXXVII

  Cum spuneam,bagajele sunt gata,pentru un pranz la Nando's nu e nevoie de haine sofisticate dar,nici prea banale,am strans  la Andrada si la Niall in camera mai multe bluze,tricouri,jeansi si conversi si am ales de acolo tinuta care ne-a placut cel mai mult...ne-am impartit si gentile si eram gata de plecare..aratam bine,toate sapte...

Andrada:
http://www.polyvore.com/andrada_nialler_at_nandos/set?id=56512320
Eu:
http://www.polyvore.com/maddy_harry_at_nandos/set?id=56513123#stream_box
Deea:
http://www.polyvore.com/lt/set?id=55597303#stream_box
Axii:
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=56285057
Teo:
http://www.polyvore.com/teo_liam_at_nandos/set?id=56513447#stream_box
Julie:
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=55108545
Katty:
http://www.polyvore.com/for_you_me/set?id=53667123#stream_box

  Am plecat spre Nando's..Niall era foarte fericit...his favorite food is there...So..am ajuns la Nando's...am mancat si...ne.am intors acasa...in 3 ore avem avionul spre Romania..deci recapitulam..e 31 decembrie,plecam sa ne petrecem Revelionul alaturi de familie,vom sta in Romania 8 zile...dupa ne intoarcem in Londra pentru ca baietii isi incep turneul..in care noi..vom merge cu ei...
   Bun..ne indreptam spre aeroport...
In masina..Eu cu Harry nu  faceam nimic ne plictiseam de moarte ,Axii cu Louis vorbeau ,Teo si Laim se uitau pe geam,Katty si Cody..se jucau pe telefoane,Julie radea cu Paul,Zayn si Deea stateau pe twitter ,Andrada si Niall discutau..doar eu si Harry nu aveam ce face..
 -Guys...am vesti noi..spune Niall cu un zambet larg.
-Ce? Intreaba Liam curios...
-Defapt am o invitatie...
-Unde?Spune-mi ca e la o cafenea ca mor de foame...a spus Axii serioasa..
-Va invit..la nunta!
-A cui?
-A cui?
- Robert Pattinson cu...spuse Niall fiind intrerupt de Andrada...
-Oltean Andrada..spun ea sarind de pe scaun...
-Cine??
-Varamea..:))
-Deci a cui?
-A noastra normal...
-Voi doi..adica ce?Adica cum?
-Da...si va fi...cand va fi?
-Nu stiu...in timpul turneului?
-Ar fi frumos!Deci in timpul turneului sa fie..
J
-Yaay..au strigat toti...
-Hey,Niall..casa de piatra...a spus Paul care era la volan...
-Multumim Pauly! am spus Andrada fericita!


*Axii and Lou*
-Si...ce va spune mama ta despre mine?
-Pai..ce am zis si eu..adica wow..nu cred ca va spune ceva impotriva...sunt sigura...nu cred..sper..
-Okey..nu ma mai speria atata...si..restul familiei?
-Pai tata e plecat in Spania si nu poate veni anul acesta..si cam atat..nu mai am frati sau surori...a da..si tu..cum de era sa te uit?
-Esti atat de draguta...auzi..ce zici..de ce a spus Niall?Nunta?WOW..Nu sta prea mult pe ganduri...tare mi.e ca dupa nunta o sa vrea si copii..
-Nu prea cred,adica Andrada,copii...no way..adica nu acum...are 18..imediat 19...ar hai sa vorbim despre noi...
-Da..noi..despre asta am vrut sa vorbim..eu...
-Tu..ce?
-Nu vreau sa mai fi iubita mea...
-Ce?Cum?De ce?
-Pai..pur si simplu nu mai vreau..
-But Why?
-Pentru ca vreau sa fii sotia mea..

-Aww <3 really?
-Da...deci...vrei sa fi sotia mea? a spus Louis scotand din buzunar un inel foarte frumos...
-Da..si...
-A da..scuza pentru locul ales...dar...
-Shh..e perfect..a spus ea sarutandu.l...
-Si ce va zice mama ta?
-Are ceva de spus?Nu cred...
    Dupa..a long kiss a urmat..care a fost intrerupt de Harry...''Camera de hotel'' a spus el tusind..



    In timpul conversatiilor am ajuns la aeroport...in 3 ore vom fii in casa la caldura alaturi de familie...ce frumos va fi..abia astept sa-l vad pe tata..cum va reactiona cand ma va vedea la usa

In avion plictiseala a dominat...stateam unul pe altul si..am adormit..in 2 ore eram in Romania...vai doamne ce fericita sunt ca am ajuns aici..din fericire nicio fana pentru ca in Romania nu multi stiau despre ei..norocul nostru...
   Am luat 4 taxiuri si am plecat spre casa Andradei...in jumatate de ora am ajuns...ne-am asezat in fata usii intr-o ordine foarte importanta: Andrada,eu,Teo,Deea si Axii in fata,Katty si Julie in spate iar baietii cei mai in spate fiind foarte inalti...
   Am batut la usa si...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu