marți, 21 august 2012

Capitolul XXXVI


  Ma trezesc la 5:00 ..Harry inca dormea..incerc sa ies din bratele lui..dar cand ma miscam atunci ma strangea mai rau..pff..am iesit cu greu din bratele lui

..m-am imbract.. am incercat sa o inchid usa foarteee incet sa nu-l trezesc pe Harry…si dintrodata cineva da peste mine..
-Auuu…
-Ohhh…scuze ..lasama sa te ajut..te-am lovit..
-Nu..dar fi si tu mai atent..
-Scuze…nu am vrut sa o trezesc pe Deea..si asa ca am dat din greseala peste tine ..eram cu gandul la ea..
-De ce crezi ca ..stateam eu asa la usa..eu incercam sa o inched sa nu-l trezesc pe Harry..
-Asa si eu..ce coincidenta..spune Zayn zambind

-Da…ce noapte …pfff..ma cam doare capul..spun eu panandu-mi mana pe frunt
-Dar ce..ai facut azi noapte??..spune el radicand o spranceana..
-Ehhhh….multe =)
-Si eu…de asta nu am vrut sa o trezesc pe Deea…
-Da??...si tu te-ai furisat din casa si ai plecat in club ??..intreb eu dandu-ma mare in fata lui..
-Wow…nu..eu credam ca…spune el facand niste ochii mari

-Aaa poi…si aia..doar ca..sau intamplat  mai multe chesti in acea noapte… il intrerup eu..
-Ahmm..poi vreau sa imi povesteti…dar..tu ieseai din camera cu un motiv nu..?
-Da…sa mananc.. *smile*
-Poi hai sa mancam ceva si imi povesteti ce..sa intamlat..spune el si apoi  imi arata acel zambet fermecator
 Am coborat jos ..toti dormeau..i-am facut lui Zayn un castron cu cereale mare..cum mi-l fac eu de obicei si ne-am asezat pe canapea uitandu-ne la televizor cu castroanele in mana..apoi am inceput sa ii povestesc lui Zayn cum am dansat in club ,cate paharele de wisky am baut..cum canta WMYB Harry cand era beat..cata lume a arucant dupa noi cu obiecte pe strada..
Apoi Zayn mi-a povestit o intamplare de a lui de cand era el mic..:))..am ras ..si am povestit 2 ore.. se facuse 7:00

-Ufff…uite cat e ceasul..hai sa ii trezim pe toti..ce spui?
-Daaa..dar hai la cineva …care adora sa fie trezit… hihihi spun eu cu un zambet malefic
-La cine…
-Cum nu sti la cine?!?..esti varza..
-La cine!!..la Liam si Teo?
-Noooo..la Andrada si Niall..hihihi..
-Oooww…bine.spune el facand niste ochi mici..
-Bine hai..ii trezim pe restul dupa…
-Ok..haha.. >:)
 Am fugit sus ..am intrat in camera..si am ineput sa scoate o garamada de sunte... Zayn spunea intruna Va’s Hppenin!! Va’s Hppenin!! Va’s Hppenin!!eu saream in pat si strigam It’s Time to get UP!!..si tot asa..Andrada se ridica nu ne baga in seama..si-a facut dus ignorandu-ne,apoi s-a imbracat si ne-a spus..noi eram putin cam socati…
-Sunt treaza,imbracata si nu dorm pe mine,e bine?
-Pff..ce irascibila esti azi,ce ti.a facut Niall aseara? a intrebat Zayn putin speriat de comportamentul meu..
-Nu i-am facut nimic,bro,chiar asa ma crezi?Am lasat.o sa doarma,si se comporta frumos pana ati venit voi sa-mi treziti ingerasul!

-Uou..cineva s-a trezit cu fata la cearceaf...supn eu
   Am coborat in bucatarie si nici nu a mai fost nevoi sa ii trezim pe restul era deja la masa …doar Harry lipsea.. cred ca ii era rau..
 Eu cu Zayn ne asezam pe canapea in sufragerie..
-Pff..scuze sunt obosita si..tipii din sufragerie m-au trezit!!strica Andrada
-Scuze..nu am vrut! a spus eu
-Ai spus ca o sa fie amuzant la Andrada…spune Zayn putin suparat din cauza ca ii vazuse pe toti ceilalti treji..
-Poi.. nu a mai facut niciodata asa …in fine..te-o fi vazut pe tine si dasta..spun eu scotand-ui limba :P
-HEI!..si incepe sa ma gadile..
-Gata..Hahaaha…uiteo pe Deea…spun eu incercand sa scap..
-Unde. unde?!..eu nu o vad..se intoarce spre mine si ma vede alergand pe scari..
-Nanananana :P:P:P
-Ohhh..m-ai pacalit..!!
 Si a fugit dupa mine pe scri...ma prins de maini..apoi aud:
-Maddy!!Maddy!!were is my girl?!
-Aici!! Vin imediat Harry..
-Dute ..te chiama betivanul tau…
-Zayn!!!!!!! De parka ..tu nu te imbeti..spun eu facand niste ochii micuti
-Punem pariu??..
-Da..daca nu te imbeti de Revelion..adica daca este ora 12:00 si tu nu esti beat castigi!! J
-Pe ce??..
-Daca eu castig trebuie sa imi cumperi un catelusi:3si daca tu castigi..
-Trebuie sa primesc un pupic de la tine..si strigi in gura mare” Zayn Malik nu s-a imbatat niciodata!!!”…ma intrerupe el..
-DEAL!pregateste sa pierzi!!!
-NU !!..tu pregetestete..spune el aratand cu decetul spre mine

-Nu ttttu! :P
-BA tu!:P
Am plecat in camera la Harry sa vad ce face…el statea in pat..
-Iti e rau?
-Nuhh..ma doare putin capul..dar..pffff…ce noapte..spune el uitanduse la mine cu un zambet micut 

-Dapp..mai ti minte ceva??
-Nuhhh…haha *smile*
-Nimic??
-Ba da tin minte ..cand dansam impreuna..apoi..catam nu??..si dupa acel moment de amor..doar atat *smile*
-Aaa poi e bine..sau mai intamplat mai multe chesti ..dar ce ti tu minte sunt doar lucrurile frumoase..
-Sa mai intamplat ceva…???!!?!?!
-Da..poi  era sa te iei la bataie cu niste baieti ca se dadeau la mine....am baut prea multe paharele de wisky..eu am dansat la bara=))doamne…nu m-am dezbracat!!!....cam pe acolo te luasei tu la bataie ..si asa ca am plecat din club..iar..pe stradaa..haha.. ai inceput sa cati ..sa cati mai bine sa urli WMYB..lumea arunca cu paupuci,giveciuri,hartii igienice,periute de dinti…ce aveau la indemana…si dupa cand eram la usa casei ai inceput ..sa imi spui cat de mult ma iubesti..si imi spuneai Beautiful girllll..cu un “L” lung =)) cam atat..o da ... si ce s-a intamplat in pat..asta ti-ai adus aminte :3
-Wow..spune el facand niste ochii mari..apoi isi baga mana in par..sta putin pe ganduri zambeste..se ridica si se uita la minetraganduma langa el..eu ma apropi de el sa ii dau un pupic..Harry si-a inchis ochii asteptand..dar nimic..pana la urma a primit acel pupic..

-Nu iti e foame??
-Nuhh…nu vreau sa mananc..
-Bine ..ridicate din pat si hai sa ne imbracam ..urmeaza o zi plina de cumparaturi..
-Woohhoo..striga el intorcanduse cu capul in pernasi radicand mainile in sus
 
  Ne.am imbracat destul de gros,pentru ca este 30 Decembrie si..ninge..Eram imbracate asa:
Andrada:
http://www.polyvore.com/winter/set?id=56001901#stream_box
Eu:
http://www.polyvore.com/winter/set?id=56002725#stream_box
Teo:
http://www.polyvore.com/winter/set?id=56004213#stream_box
Axii:
http://www.polyvore.com/winter/set?id=56004602#stream_box
Julie:
http://www.polyvore.com/winter/set?id=56005210#stream_box
Deea:
http://www.polyvore.com/winter/set?id=56000408#stream_box
Katty:
http://www.polyvore.com/winter/set?id=56005787#stream_box

  Am plecat in mall..am colindat toate magazinele de la stanga la dreapta,de sus in jos pentru a gasi cadoul perfect pentru parinti…dar…normal nu m-am dus in mol doar pentru ei ..m-am dus si pentru mine!
Harry imi cara toate pungile..dar nu spunea nimic! El s-a oferit..asa ca soarta…=)..si pentru tot efortul depus i-am luat o bratara..pe care scria Maddy & Harry Forever…dar era o surpriza ..io voi da de Revelion.. J
  Dupa aproape 10 ore de cumparaturi am plecat acasa...am lasat pungile in camere si am coborat la masa..am luat cina si ne-am dus la culcare...Am facut un dus si am plecat in pat...
 Cand am iesit din baie.. Harry statea in pat din nou cu acea hartie in mana(offff ma inebunea!!! -.- )...m-am pus in pat..apoi el s-a uitat la mine..credea ca nu l-am obesrvat..si intra si el in baie…
Iese din baie ..eu ma prefac ca dorm..ma vede ca am ochii inchisi ..se pune pe marginea patului..si scoate din nou aceea hartie…(oare ce era acolo)..pfff..baga intr-un sertar hartia..se inoarce spre mine si ma ia in brate..adormind amandoi…

*Teo's mind*
  M-am dus in camera,mi-am facut un dus si m-am intins in pat..Liam a venit langa mine..
-Cum sunt parintii tai?
-Pai..mama e o persoana foarte de treaba,te iubeste!Tata e un om mai dificil dar cu mine prin preajma devine mai dulce ca mierea de albine...iar sora mea...
-Ai o sora?
-Da,Flavia..il cam iubeste pe Harry..defapt ea va iubeste pe toti..dar sunteti luati! am spus eu incepand sa rad!
-Suntem luati!De cele mai frumoase fete din lume!
-Crezi ca sunt frumoasa?
-Da..esti perfecta!
-Ba nu sunt!Am o gramada de defecte!
-Defectele te fac perfect!Iar tu esti perfecta pentru mine!
-Aww esti atat de dulce! ii spun eu sarutandu-l pe buze...ma ia in brate si imi da un sarut pe frunte! E ca un print!Cavalerul nu vine mereu calare pe un cal,el poate veni si la volanul unei masini,sau...cu un microfon in mana,oricum ar veni tot un cavaler este,pentru printesa lui,cum spune Niall despre Andrada...

   Il iau in brate..ma asez peste el si il sarut! Ne sarutam pasional si..in secunda doi,Liam ramane fara tricou, ma uit putin pentru ai admira abdomenul dupa care il sarut iar,ma mangaie pe spate si imi scoate camasa,imi este putin rusine!


Prima data este mai greu...in nici mai mult nici mai putin de 2 minute eram goala in fata baiatului pe care il iubesc la nebunie! Ma ia in brate si ma pune pe spate,imi pun picioarele in furul lui si o durere insuportabila imi furnica corpul...cateva lacrimi imi curg pe obraz...Liam ma saruta si imi sterge lacrimile.
-Scuze,nu am vrut sa doara!
-Shh..ii spun eu sarutandu-l ca sa mai ameliorez durerea...dupa cateva secunde durerea s.a transformat in placere...am scos cateva sunete de placere si l.am sarutat iar..oare ce faceau ceilalti??In doua ore am adormit fiind extenuata!Liam e atat de bun!...


*Back to me*
  Dimineata cand m-am trezit Harry inca dormea ,incerc sa ies din bratele lui..cu greu..dar am reusit



..ma ridic si ma indrept spre acel sertar unde a ascuns hartia..printre tricourile lui..vad o bucata alba..a apuc si ..nici nu pot sa o deschid ca …
-Ce faci iubito..ahhhmm..spune el cascand
-Ohh..nimic..vroiam sa merg la baie ..in acel moment eu nu mai aveam nimic in mana si sertarul era inchis..el nu a observat ce faceamm…
Intru repede in baie..Harry se uita putin confuz la mine..inchid usa..
-Ahhhh…era cat pe ce sa vad ce e acolo …hooww…bine ca nu ma prins..am inceput sa ma enerveze..dadeam din picioare..nu imi vine sac red ca aveam bucata aia de hartie in mana…si acumm….nooooo….nu pot sa cred!!!
Harry vine la usa
-Esti bine??
-Ohhh…da nu am nimic..spun eu aranjandumi parul..
Descid usa ..eu era fix in fata mea..nu puteam sa il privesc in ochii..ma facea sa imi aduc aminte de…ahhhhmm…acea HARTIE!!
-Esti bine..ma intreaba el cu un zambet larg
-Da…spun eu cu un zambet chinuit( zambetul lui ma enerva si mai rau!!!)
-Ba nu esti..esti suparata pe mine?!?!recunoaste
-Nu nu suunt…bine sunt..
-Maddy…ma iubesti??
-Mda..ce e cu intrebarea asta??
-A..doar vroiam sa ma asigur!
-Sa te asiguri de ce?
-Ca ma vei ierta..si ca nu-l vei lasa pe taicatu sa ma ucida *smile*
-Ohh..bine..si ma pupa pe obraz

-Bine..hai la masa..dradga Mrs.Styles si ma i-a pe sus..pana ajungem la masa unde erau toti in afara de Andrada si Niall…oh uitei sip e ei.
-Neatza!!
-Neata..ce.i cu tine asa vesela??
-Am vorbit cu mama si diseara vor fii cu totii la mine acasa,deci..surpriza..ii vom vedea pe toti..
-Yaay..abia astept sa va vad fetele cand le veti intalni pe soacrele voastre...
-Harry...ma iubesti?am  intrebat eu..
-Da,normal,ce intrebare e asta?
-A..doar vroiam sa ma asigir!
-Sa te asiguri de ce?
-Ca nu te vei da la mama,normal!!
Harry face niste ochi foarte mici si arata cu degetul spre mine..facand o mutra ..
  Toti au inceput sa radem de conversatia noasta..am luat micul dejun si am plecat sa facem bagajele,in vreo 3 ore erau gata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu