marți, 21 august 2012

Capitolul XXXII

Am intrat in avionul privat..si m-am asezat pe un hotoliu gigant alb..desigur Harry ma tinea de mana foarte vesel…
-Pffff…ce mai noapte spune Harry bagandusi mana in par..amitindu-si toate acele momente
-Doaww…mie asa de somn.. ( :]] )
-Pofffftim!!...eu nu ma referaeam la asta…se uita la mine foarte confuz
-Dar la ce.. (din nou eu cu intrebarile mele :]])
-La…sti tu…se uita el cu o privire vicleana la mine
-Aaaa..da..gata..noaptea aia.. :> spun eu cascand
-Ammm..(saracul) se incrunta.. statea pe ganduri… "ce ce a gresit,oare"( :]] )
-Gulumeam ..doamne.. :P ii spun eu cu un zambet larg…
-Pe bune??!?! Ma intreaba el foarte mandru de el..
-Da mia placut atat de mult incat..
-Incat ce ..mai vrei..spune el foarte entuziasmat
-No.
-De ce ?! striga el de il facu pe Zayn sa sara dupa scaun
-Shh…glumeam.. *laught*
-Hmmm…spune el suparandu-se is intorcandu-se cu saptele la mine..
-Harry…* Kitty Smile*..imi plimbam degetele pe la gatul lui gadilandu-l..
-Offff..bine …spune el arucandu-se peste mine si sarutandu-ma..
-Incet sa nu rupem acest minunat fotoliu..spun eu muscandul de nas ..
-Auuuu…de ce??.ahhh...de ce?..ai facut asta.
-Fara motiv..
-Poi atunci pot sa fac si eu asta fara motiv..si ma musca de obraz..
-Auuuu…dar tu strangi tare!!
-Da tu de unde sti cum starangi  ..ca pe mine inca ma doare.. :P
-Eu ma controlez nu ca tine..tu iti infigi colti in mine!!!
-Da..dar azi noapte…
-TACI!! Strig eu intrerupandu-l si facundu-l din nou pe Zayn sa cada dupa scun
*Laught*
-Mai incet !!! striga Zayn somnoros
-Bine..scuze *smile*
-Scuze Bro! *Laught*
 Zayn alearga spre Harry ...cred ca au facut o tura pana la prins Zayn si i-a dat vreo 2 bobarnace :]]
 Eu nu mai puteam de ras dar..i-am oprit pentru ca am observat ca restul dormeau asa ca ..nu trebuia sa deranjam..
 Il trag pe Harry pe fotoliu ,ma pun cu capul pe pieptul lui..inima lui batea foarte rapid..dar am reusit eu sa io potolesc.. si am adormit brusc..apoi am simtit cum Harry a plecat..s-a dus la Niall..nu am inteles ce discutau cei doi..dupa vreo 10 minute de taclale Harry se intoarce si imi intinde picioarele.. imi pune capul pe piciorul lui..apoi el se lasa introparte..statea foarte chinuit..
 Eu nu l-am lasat sa doarm asa ..l-am tras si l-am lasat sa stea tolanit pe tot fotoliul..dar eu nu mai aveam unde sa stau, asa ca m-am pus peste el ca un fel de plapuma..(am dormit super):3
  Dupa vreo 2 ore de somn o aud pe Andrada ...."ca am ajuns in Hawaii".."Woohooow"..imi ridic capul brus dupa Harry..speriindul,sarind dupa fotoliu ...si cadem amandoi pe jos..*Auuuchh*
   Am coborat din avion..si ca-de-obicei multe fete au sarit pe baietii nostril..auzeam intruna :

 ''Niall pot sa fac o poza cu tine??Harry,un autograf te rog,Zayn ce bine iti sta parul,Louis pot sa.ti ating fundul,Oh Liam ce ochi frumosi ai,Cody semeni cu Harry..'' si multe altele

…unele fete imi cereau chiar si mie autograph eu ma semnam (Maddy =3) cum imi venea pe moment unele se intrebau de pun acel " =3 " credeau ca imi place de Louis..si ca au gresit iubita :]]
  Pana la urma am reusit sa iesim din multime si sa plecam spre o casa de pe plaja,inchiriata de Simon pentru noi.
 Intru in casa si fug repede la una dintre camere..ma arunc direct in pat…uitasem de totate, eram asa de fericita… apoi..auzeam foarte multe zgomote de chin,durere,furie (toate acestea la un loc) din ce in ce mai tare..apropiinduse de camera apoi un sunet puternic se aude de ma face sa tresar…era Harry care a lovit usa cu picerul din cauza ca mi-a adus valizele sus :3
 Eu am inceput foarte rau sa rad din cauza expresiei dupa fata…el imi arunca o privire diabolica..tranteste bagajele si sare peste mine in pat gadilandu-ma..
-Hahaha…gata!!! ..oprestete!!!
-No way!!….si nu se oprea..ma gadila din ce in ce mai tare
-WAY!!!! ..strig eu cu lacrimi in ochi de la atata ras J
-BINE!!..striga el..oprinduse din as musca buzele..apoi ma saruta brusc.
 Se ridica sa i-a bagazele..iar eu il trag sarutandul inapoi..
-Oh..ce minunat este aici..iti multumesc..
-Pentru ce?! Ma intreaba el
-Pentru ca existi! :3
-Oww..Te Iiubesc..asta nu e nimic..stai sa vezi cum e la plaja..
-Imi dau seama..o sa fie minunat!..
-Da…si cand ma gandesc ca vei fi jumate goala..
-TACI! :)) dandui o palma peste umar..
-Auu..apoi ma saruta..*laught*
In timpul sarutului ..ma gandesc la ce a spus Harry *jumate goala* … si imi aduc aminte ca trebuia sa mergem la SHOPPING…
 Il imping pe Harry dupa mine trantindu-l pe jos si incep sa sar in pat de bucurie cu niste ochii foarte mari..incercand sa strig..
 Harry se ridica si se uita la mine socat..apoi isi pune mana la ochi dandu-si seama ca azi mergem la…
-SHOPPING!!!!!!!!...strig eu ca o disperata
-Ohhh..nu..spune Harry trentindu-se in pat pe burta ca un "mort"..
-Hai Hai Hai..nu te aseza ..mergem la Shopping ..hai sa ii trezim si pe ceilalti..
-Da…hai la Andrada si Niall..ca ei sigur dorm >:) ..spune Harry frecandu-si mainile foarte malefic
-Bine Hai !..ca dupa daca apuca sa adoarme Andrada ..nu mai avem cum sa ii trezim.
Fugim spre camera Sotilor Horan ( :]] )..ajungem in fata usi si o deschid foarte incet..”sa vad ce fac”..dormeau..."hoow,nu faceau alceva"..asa ca trebuia sa ii trezim!!..
-Andrada,Niall wake up..SHOPPING...
-Nu tre sa urli..sunt chioara nu si surda..a spus ea intinzandu-sii mana dupa ochelarii de pe masuta..
-Scuze..dar incerc sa dorm..a spus Niall aruncand cu perna dupa mine..
-SuperHazza is here...spune Harry venind spre Andrada si luandu-o in brate..acum alerga cu ea pe scari..
-A da..d-astea imi faci??Maddy..hopa sus..a spus Niall luandu-ma  in spate si coborand scarile...
-Ce faceti ma..ati schimbat iubitele??intreaba Zayn mirat de ce se intampla..
-Nu..no way..Harry..lasama jos..spune Andrada
  A coborat si a sarit la Niall in brate..
-Maddy..tu nu vi la mine??*puppy face*
-Nu..a inceput sa-mi placa aici..:))
-Bine..:o3
-Glumeam..doamne ce prostut esti..:)) Am spus eu sarind cu picioarele incolacite in jurul taliei lui..
-Bine..eu am nevoie de costum de baie..nu stiu de voi..dar eu am plecat..hai Liam..a spus Teo indrepandu-se spre usa..
-Stai..venim si noi..in 10 minute suntem gata..spune  Andrada tulindo sus.
-10 minute..hai..repede..striga Teo
  Am stat toti pe canapea uitandu-ne la Tv asteptand-o pe Andrada..eu am inceput sa ma “bat” cu Harry, Cody tot asa cu Katty, Liam se juca in parul lui Teo incercad sa o impleteasca *Epic Fail* dar dragut ca incerca :3, Lou se juca cu Axii pe telefon, Julie s-a imprietenit cu Adry si stateau de vorba despre baieti si altele... acum erauprietene bune, cred ca cele mai bune oricum... erua cam de aceeasi varsta deci da ele erau Bff... nu ca noi nu am fi doar ca ele sateau si in aceeasi camera si sau apropiat foarte mult,Niall era la bucatarie…:)) si Zayn o pupa pe Deea pe frunte apoi pe obraji apoi pe nas si dupa pe buje si a tinutoa asa pana cand a coborat Andrada..
  Am urcat in masina...la magazin..baietii ne admirau si ne aplaudau cand ieseam in costume de baie din cabina de proba..erau cam..excitati..adica..6 baieti si 8 fete in costume de baie..cum dracu sa nu te uiti si la iubita ''vecinului'' cand ea arata atat de bine??
  Dupa 2 ore..eram gata de plaja..era ora 12 si jumatate..era cald..si cu 1D si iubitele lor pe plaja..era si mai cald..
J
  Am inchiriat sezlonguri..si..ne.am pus la gratar..adik..ne bronzam:))
  Something strange a urmat..defapt e mai mult amuzant...defapt foarte amuzant..=))
  Dupa ce am inchiriat sejlonguri am plecat cu Niall si Julie sa luam ceva de baut..am ajuns la bar..
-Ohh..uite Julie ..ce barman dragut..hihi..ii dau un ghiont lui Julie
-Daa..dar nu cred ca ii place de mine…intorcandu-si capul spre el..si rosii
-Pfffff…se aude Niall..
Ma intorc si eu si Julie in acelasi timp cu o privire diabolica..
-Niall ai vreo problema..
-Da ...de ce tragi cu urechea?!?..
-Eu niciodata..spune el cu paiul in gura.
-Aham sigur ;)
-Gelos..spun eu tusind..
-NU sunt gelos..doar am auzit conversatia si..doamne..cum sa va uitati la tipul ala…si in plus eu o am pe scumpa mea Andrada cu mine..:P
-Are dereptate spune Julie lasand capul jos..
 Apoi barmanul se apropie de noi..
-Cu ce va pot servi...domnisoarelor??ne intreaba el cu un zambet fermecator
-OOww…poi eu vreau o bucatica din tine :> spun eu incepand sa rad..
-Te spun lui Harry..trusi Niall
-Oh..TACI ..glumeam si eu :P
-Dar,vreti sa va servesc cu ceva??
-Da eu as dori o bere fara alcool.. :D spune Niall..ridicand 2 degete 
-Tie frica sa nu te prinda..pardon..miroasa Andrada?? *laught*.
-Nooo…:P:P:P spune el rasucindumi scaunul..
-Eu as dori o Cola..iar tu Julie?? spun eu putin ametita..din cauza lui Niall
-Eu vreau tot o Cola..
-Te rog..sa le aduci reci..foarte foarte reci..spun eu cu o privire fermecatoare..
-Daa… pentru ca aici este foarte cald…si noi suntem foarte foarte HOT ...ma completa Julie
-Ohffff..doamne.. spune Niall punandu-si mana la ochii..dandu-se cu capul de masuta de la bar 
-Gigh Five Julie!
*Laught*
 Barmanul tot se uita la noi cu o privire diabolic de draguta..fermecator..da nu putea sa il intreaca pe Harry :]]…si pana la urma ne-a adus bauturile..
-Multumim! :> spun eu jucanduma cu paiul :))
-Da..multumesc..spune Niall dand-ui bani
-Nu ai pt ce ;)..apoi a plecat pentru ca mai avea si alti clienti..
Noi am ramas la bar ..sa ne terminam bauturile..am ras,am discutat si..
cand trebuia sa plecam ..
-Julie asta e sansa ta..dute si vb cu el.. J
-Nu, nu pot..spune ea rosind
-Hai..mai tu nu ai vazut cum sa uita la tine..dute !! Hai Hai !! si o imping..
-Bine..si se apropie de el..
-Off…voi fetelor ma inebuniti..nu o sa va inteleg niciodata…
-Ohh…mai taci! :]] :-j
Julie se duce spre el dar el o ocoleste si se apropie de mine si Niall..apoi…
-Buna..spune barmanul..indreptand un nr. de telefon spre :]]]=))))))))))))))))) NIALL
-Pffffffffffffffffff..Hahahahahaha..nu mai puteam de ras..m-am trantit pe jos de ras..
-CE!!..striga Niall foarte socat…ce eu nu…nu nu nu nu..nu e ceea ce crezi tu..imi pare rau amice spune el impingandui mana cu aceea hartiuta =))
 Eu si Julie nu mai puteam de ras..radeam cu lacrimi..
-Cum adica nu esti…!!!??? Spune barmanul socat..
-Acum ma jignesti…de ce ai crede asta.spune Niall incruntat.
-Cum adica te jignesc acum tu m-ai jignit..spune barmanul furios
-Ok ok amice…scuze..dar nu sunt..spune Niall putin speriat..
-Bine..si mie imi pare rau..si incepu sa planga pe umarul lui Niall
 Va dati seama un baita ca Niall..asa micut si fragil dar puternic..si un barman de 3 ori mai mare ca el cu muschi in locuri in care nici nu credeam ca exista..sau ca e posibil sa ai mischi..:)) sa planga pe umarul lui…eu si Julie eram pe jos de ras…J =))))
-Gata gata..amice..eu trebuie sa plec spune Niall batandul usor pe spate..
-Bine pa..aratosule..ii spune barmanul stergandu-si lacrimile
Niall zambi foarte putin..si ne face semn sa plecam "cat mai repede"..noi nu mai puteam de ras..dar ne ridicam si plecam laundu-ne ramas bun..
-Oww..Niall..adica aratosule.spun eu gafaind *laught*.
-Pff….nu mai merg in viata mea acolo.. spune el usurat
-Bine..spun eu stergandu-mi lacrimile *smile*
-Oricum ma asteapta iubita mea Andrada..aceste minute fara ea au fost un chin..
-Da..vad..spuse Julie
-Ce vezi..
-Cum Harry ii face masaj.:> spune Julie cu o privire malefica.
-Da?? Ce dragut :3 spun eu :> si ma uit la Julie cu o privire vicleana asteptand  reactia lui Niall..
-Ce?!.. cum…pfff…dragut..hmm.. spune Niall indreptanduse spre ei incruntat..
-Hazza...ce faci cu iubita mea??
-Masaj..nu se vede??
-Aaa..si de ce ii faci tu?
-Ca nu i-ai facut tu..d-aia....
-Aha..ok...a zis Niall in timp ce se indrepta spre mine..ma luat in brate si a fugit mare..eu strigam ca nu stiu sa inot ..dar Niall ma ignora..vroia sa se razbune pe amandoi :]]

-Aha..deci d-astea imi faci ah??
-Dar tu ce faci??intreba Andrada in timp ce ei se certau..
 Harry o ia pe Andrada si fuge cu ea spre casa de pe paja..
-Unde crezi ca pleci cu iubita mea??
-Undeva..
-Intoarcete..daca nu..Maddy..cade in apa...
-Intoarcete tu,daca nu..Hazza ii arata paradisul in dormitor..
-Amandoi..
  S-au ''certat''..pana cand Andrada sa plictisit de joaca lor si a plecat inapoi sa se bronzeze...Niall vede ce sa intamplat dar nu a vrut sa imi dea drumul... trebuia sa se razbune el cu ceva…asa ca ma aruncat in apa….pfffff…nu era mare... doar ca a vrut el sa ma bage la fund ata…
-Razbunare …dulce razbunare…spune Niall..incepand sa rada..
-:P:P:P:P ii scot limba lui Niall..dar el fuge repede..nu mi-am dat seama de ce ..dupa l-am vazut pe Harry care alerga spre mine speriat..ma ridica brusc
-Ai patit ceva..ti-a facut ceva..acel..acel..uww..spune el facand niste ochi mici
-Nuuu…este foate dragut chiar..
-Dargut?!pfff… Me intrerupe el
-Da..i-am facut ceva ..si meritam sa fiu aruncata in apa =)) nu ma face sa imi aduc aminte..
-Ce ce..spunemi si mie…la durut..ughhwww..sper ca la durut..la durut?!
-NU!.si nuww ..:)) nu iti spun…:P:P..si..
- Hai maiii..te rog Maddy..scumpa mea ..draguta..mea Maddy..
-No.


-Bine! Si ma adus la mal tinandu-ma in brate..
 Cand am ajuns la mal m-am pus pe sejlong langa celelalte fete..Harry a plecat cu baieti la surf in afara de Niall care plaecase la bar ..nu la "acel bar" la altul =))
Noi fetele radeam de baieti nostri..cum cadeau..cu exceptia lui Andrada..a spus ca se duce in apa..si cum radeam noi..am vrut sa vad ce face Andrada..cand o vad pe jos…tocmai a impinso cineva..
-Andrada a cazut..offf..ce TAMPIT!strig eu..
-Idiot!spune Deea
-Loser!Spune Axii
-uhhh..naspa!!Spune Katty
-Arsss…bine, macar o ajuta sa se ridice ..Spune Teo
-Auuu cred ca a durut..Spune Julie
-Ce Prost!!o ajuta sa se ridice?!..a lovito pe versioara mea..ma duc sa ii spun ceva!..off ce rau o sa ii para ca a faut asta! spune Adry foarte nervoasa.
  Adry se ridica si se duce la acel baiat...apoi..ce?!... o vedem ca fuge in bratele lui..
-CE ?!Strica Axii socata
-What the ****!!Striga Teo socata dandusi o palma peste obraz
-Hmmm…nu pricep..Spune Katty..ridicand o spranceana
-Poate este un vecin:-? ..Spune Deea bagamdusi mana in par
-Nuu..imposibi..nu cred ca iar face asa unui vecin..spun eu dand-ui un ghiont
-Sau poate este fratele ei..Spune Julie ridicandu-si umeri
-Are frate?Spun eu socata..
-Si ce ar face..fratele ei aici??Spune Deea intorcandu-si privirea spre mine putin nedumerita..
-Este Greg!! Strigam noi ca niste tampite.. dandu-ne seama..toata plaja se uita la noi.. :))
-Da..cred ca nu o sa-i mai zica nimic J spun eu isbucnind in ras
 Toate fetele incepusera sa rada..baieti ne-au auzit si au venit la noi
-Ce faceti de ce radeti asa..??! intreba Liam cu un zambet larg      
-Da..v-am auzit din apa..spune Louis
-Da..vrem si noi sa radem..spune Harry
-Ehh..:-j nu mai conteaza..spun eu
-Da ...era ceva intre fete..spune Deea
-Dar..eu vreau sa stiu!!striga Harry dand din mana
-Lasa..ca nu trebuie:P spun eu scotandui limba
-BA trebuie:P:P!! Spune el trantinduse langa mine
-Ba nu!*smile* Strig eu
-Lasa Harry ..nu ne deranjeaza..spune Zayn
-Da deloc…nu ne pasa..spune Cody
-In fine.. voi…Teo hai cu mine ..spune Liam
-Unde mergem??intreba Teo
-O sa vezi J luand-o de mana..si au plecat in apa
-Axii vi cu mine??intreba Lou
-Da!..vin nu conteaza unde cand..eu vin J spune Axii luandu-l de brat
-Ok hai.. pupand-o pe obraz..si au fugit si ei in apa cu Liam si Teo  
-Katty vi cu mine la barul asta…intreba Cody aratand spre “acel BAR”
-Mai bine nu…spune Julie uitandu-se la mine chicotind..
-Da..mai bine..o aprob eu si incepem amandoua sa radem..ca 2 idioate..
-Bineee…ciundat..daca voi spuneti..spune Cody foarte derutat
-Hai Cody la barul asta de aici..nu la ala ..daca ele spun sa nu ne ducem acolo.. nu mergem.. J
-Bine..spune Cody apucand-o pe Katty de mana si fugind spre celelalt bar
-Zayn ce ai??intreba Deea
-Mie frig..spune Zayn trantindu-se pe burta langa ea
-Vrei un prosop??
-Nu stai langa mine..ca ma incalzesti.. J
-Owww..
Dupa 4 minute..
-Deea…spune el foarte melancolic
-Da Zayn..ii raspunde ea pe acelasi ton linistit
-Ma dai si pe mine cu crema..
-Zayn..spune si ea melancolic
-Da Deea..
-Dupa ma dai si tu..
 Harry isbucni in ras..
-Oww..ce romantic se dau cu crema reciproc.. :]]spune Harry lasinand de ras
-Harry..spun eu melancholic
-Da Maddy..imi raspunde el  foarte incet oprinduse din ras..
-Taci! *smile*
-Pfff…ce m-am plictist..ma duc pana la piscina de acolo ok..?ne spune Julie ridicandu-se dupa prosop
-Da dute distreazate..poate gasesti ceva pe acolo..ii fac eu cu ochiul ;)
-DA!..si incepu sa rada
-Ce,ce?!..ce sa gaseasca..
-Mama ce ma enerveaza cand te bagi si tu…intorcandumi capul spre el incruntata
-Mama ce ma enervezi tu pe mine ca ai secrete fata de mine… :P imi spune el incruntat
-Da..si ce tu nu ai?? Intreba Julie baganduse si ea in discutie …
-Ou..poi nu..
-Sigur?intreba Julie
-Adica..
-Bine lasa..dute si distreazate..Julie J intrerupandu-l
  Julie pleaca...Andrada se pune pe sejlong si statea sa se bronzeze… Zayn se ridica de langa Deea si se duce la baia de pe plaza ca sa isi faca “nevoile”..cand am spus nevoile.. ma refeream la oglinda =))
-It’s Zirror TIME!! striga Harry *laught*
-You’re right ! ;)

 Niall se duce la Andrada era putin cam serios..nu stiu de ce..
-Vezi ca nu sunt suparata??spune Andrada sarutandu-l
-Da..si o saruta si el ..
-Luati-va o camera..a strigat Zayn de la vreo 10 metrii distanta..:)
-Haha...iubire..nu vrei o camera pentru noi?? A spus Deea foarte vesela..
-Ba da..cum sa nu?a spus Zayn ridicand o spranceana..
  Am inceput sa radem..era destul de tarziu asa ca am plecat sa luam cina..eram lihniti..si sti cine era cel mai lihnit dintre toti??…exact! Niall =)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu