marți, 21 august 2012

Capitolul XXXV


*Louis's mind*

 Axii e in baie..cat mai sta??Mai dureaza mult??Iese..mama ce frumoasa este!Ce am facut ca sa merit o fata atat de frumoasa langa mine??O iubesc mai mult decat orice..cum sa.i arat??Ce sa fac??Oare o sa-i placa surpriza??
-Ax..hai putin pana afara!
-De ce?
-O sa vezi?
-Bine!
  O iau in brate si iesim afara..in fata casei..era o carare care duce la mare..la mal ne asteapta un vapor..Urcam sus..pare uimita...sper ca ii place!O ajut sa se aseze si mancam!Spaghette..poate ne iese sarutul cu paste!!:) sper!Avem aceiasi pasta..yaay!!Se apropie..si mai mult..si mai mult..sarut..dupa acel sarut..a urmat altul..si inca unul..Imi sare in brate..asta e momentul!!

                              
  O iau in brate si o duc in camera de jos a vaporului...ii scot rochia si o mangai pe spate..pana ajung la sutien..nu il desfac...imi scot tricoul..si Axii imi desface cureaua..si o scoate..o sarut iar..de data aceasta ii scot sutienul..in 2 minute eram amandoi goi..eu..peste ea..incet..incet..sper sa nu o doare...scoate un sunet de placere si ma inteapa usor pe gat! Continuam asa inca 2 ore...Dimineata plecam acasa!!Toti dorm!



*Liam's mind*

Teo!Fiinta pe care o iubesc cel mai mult pe pamant!Nu cred ca pot trai fara ea..E frumoasa,desteapta,autoritara,ma iubeste,nu profita..nu pot sa.i cer mai multe!!E perfecta!E perfecta pentru mine!Sper ca si ea simte la fel!
-Liam!Vino putin!Trebuie sa ma ajuti!Sunt in baie apropo!
-Acuma vin iubire!Ce?
-Imi dai si mie samponul de acolo?Nu ajung..e prea sus!Trebuie sa ma spal la cap si..nu ajung la el!
-Poftim...dupa a urmat un sarut..cand am sarutato am simtit ca in mine intra toata caldura de pe pamant...
  Sarutul ala mi-a dat fiori..o las sa se spele la cap!!Ma trantesc in pat si o astept..dupa doua ore vine si ea!E atat de frumoasa in pijamalele mele!!Vine in pat langa mine si ma saruta...ma ia in brate si..isi pune capul pe mine!Adoarme imediat! O pup pe frunte si ma culc si eu!

Dimineata cand cobor Louis si Axii stateau la masa!Mancau...
-Neatza guys!Ce faceti?
-Neatza!!Bine voi?
-Foarte Bine!


*Back to me*

 Dimineata..ca de obicei Harry dormea.intins in tot patul..ma trezesc ma duc la baie ..imi fac dusi..blahblahblah..ma schimba..Harry inca dormea..ma duc jos sa imi iau ceva dulce ..la bucatarie mai erau Axii si Teo ..care mi-au povestit ce li sau intamplat noaptea trecuta..apoi ne asezam pe canapea la televizor..si acolo era si Deea care avea o punga de floricele si ea mi-a povestit cum de are Zayn acele zgarieturi…eu eram cea mai tacut..nu prea imi placea mie sa vorbesc despre chestile aste.. J dar ce sa mai…prietene pe viata..da si le-am povestit tot..exact cum si ele mi-au povestit mie J
 Apoi ne despartim fiecare pleaca in camerele lor J ..ajung in camera ..il vad pe Harry din nou cu acea foaie..ma inebunea!!.. ma cam incrijora..era atat de concentrat la acea bucata de hartie imi venea sa o ard!!…dar era secretul lui..asa ca nu ma bag…
-Harry..ce faci??
-Pfff…nimic..am scapat ceva pe jos ..spune el bagand foaia in buzunar.

-Ohh..bine vi si tu la masa..ca in 2 ore plecam la aeroport J
-Bine ..shhmm..ai vazut ce faceam ,nu? Spune el muscandu-si buza..
-Poi da…dar nu conteaza:-j este secretul Tau! J
-Imi pare rau ca te-am mintit…dar..
-Da..nu e gata ..ce e acolo nu e gata..STIU! ..il intrerup eu..
-Ma bucur ca intelegi J
-Bine Hai hai hai! Trebuie sa ne facem bagajele :D
-Dar tu ai mancat ceva??..
-Nu :)).vin si eu imediat..
-Bine te astept..
Mi-am schimbat bluza in tricou si am coborat jos cu Harry..la masa erau cu totii..ne asteptau ..dupa masa..ne-am facut bagajele..iar cele 2 ore le-am petrecut uitandune la un film lung..da la AVATAR..eu cu Harry ne-am uitat la el cu inghetata intre noi..desigur era de caramel :3..cele 2 ore au trecut si noi eram in aeroport..imaginativa in Hawaii imbricate de Iarna..lumea trecea pe langa noi in costume de baie..si noi cu caciuli :))..eram niste nebuni!!

Am intrat in avion..ne-am asezat pe fotoliile noastre albe am stat putin pe ele apoi ne-am ridicat amandoi si ne-am dus la ceilalti sa vedem ce fac... Andrada si Niall dormeau,Axii si Lou se jucau pe telefoane,Liam si Teo citeau o carte impreuna (Teo citea mai repede decat Liam... lui Liam ii placea sa traiasca momentul in fiecare cuvant…iar Teo astepta sa dea pagina :)) avea de asteptat..),Cody si Katty se jucau carti am mai stat si noi cu ei si ne-am jucat.... apoi am plecat..Zayn si Deea dormeau si ei ,Adry si Greg.. o da a venit si el cu noi doar ca ei ramaneau in Londra noi plecam si in Roamnia de Revelion ,Adry de revelion se ducea sa ii intalneasca familia lui Greg ..da ..ei stateau pe o tableta faceau twitcam vorbeau cu parinti lui si prieteni tragi..prietenilor lui nu le veneau sa creada ca Greg este impreuna cu o fata atat de frumoasa si intr-un avion cu 1D J
Adry intoarce tableta spre  mine si Harry sa le facem cu ..apoi vedem ca din 100 de vizitatori a ajuns la 5000 doar in 10 minute..da si am mai stat si cu ei ..apoi am plecat sa vedem ce face Julie ea asculta muzica cu ochii inchisi..nu am vrut sa o deranjam..asa ca ne-am intors la locul nostru si am adormit pana am ajuns la destinatie…eu m-am trezit brusc din cauza unei roti care scartaia cand avionul ateriza..
-INSFARSIT am ajuns in LONDRA !!!strig eu
-DAAA!!!!WOOHHOOO!!Striga my cazy curly boy (toate se termina cu “y”) J

  Am coborat..mama ce frig e in Londra!!..mai ieri eram pe plaja si acuma mor de frig!!Harry ma i-a in brate si sare cu mine prin zapada cu un cangur spre masina!Fane peste tot..fetelor..mai sunt 2 zile pana la Revelion si voi va bateti capul cu 1D?? Astea nu mai sunt doar fane..mi se par obsedate dar..recunosc si eu as fi printer ele..hihi :3.. Harry a facut poze cu o multimea de fete dar nu a vrut sa imi dea drumul din barte..fetele erau nevoite sa faca poza si cu mine sau deloc ...asta el a spuso..
  In masina Harry ma intreaba...
-Si mai este ceva despre familia ta ..ceva ce nu stiu.. :D
-Poi..nu ..cam asta e..Tata nu te suporta..:3 Mama te iubeste..o da si eu am un secret J
-Care..si hei ..taicatu ma suporta..adica i-am spus ca ne casatorim si ..pana acum as fi fost M.O.R.T. la propriu.. daca nu ma suporta..
-Nu-l sti pe tata…el se joaca cu prada lui apoi o ucide :3
-Multumesc ..mi-ai infrumusetat ziua spune el cu un zambet fals…
-Cu placere *smile*
-Asa..sa nu schimbam subiectul…care este secretul??
-Poi eu mai am o sora :D…
-DA?!?
-Defapt 3 :3
-DA?!?
-Defapt 2 :D
-Da?!
-Defapt..
-4?!?! Ma intrerupe el..socat
-Nu..defapt vroiam sa spun ca am doar 2mmma jucam si eu putin cu tine J
-Da..te jucai..cum o sa se joace si tatal tau cu mine..da..sti ce nu inteleg..cand am fost la tine acasa??
-Poi...stai sa iti explic... am o sora care locuieste in Bora-Bora cu sotul ei :3..ea este Campioana Mondiala la Dans-Sportiv :D..este mai mare decat mine cu 4 ani ..dap..si este casatorita cu partenerul ei de dans dintr-un film..si mai am o sora..tot mai mare decat mine cu 2 ani ea este acum in Italia  tot cu sotul ei.. este antrenoare la cursuri de balet J si sotul ei cred ca il sti a jucat intrun film era dansator ..oh am uitat cum se numea filmul…a gata Step Up 2 ..si pe el il chiama Robert..
-ROBERT HOFFMAN!!?..ma intrerupe el
-DA el! Asa... ca ii uitasem numele de familie..si pe al surori mai mari il chiama..au jucat impreuna in Step Up 1..il chema Channing…
-CHANNING TATUM??!striga el ca un disperat

-Da..asa uitasem :))
-Owww deci nu pot sa cred ce surori ai…
-Adica??ce eu nu am noroc..uitete la mine ..sunt cu cel mai frumos baiat de pe pamant..
-Da si..eu cu cea mai buna dansatoare de street care nu stie numele de familie a celor mai buni dansatori de street dance de pe Planeta!!=))
-Oww..multumesc..si hei! :))
-Dar cum le chiama?
-Poi pe cea mare o chiama Adina Tatum si pe cealalta Diana Hoffman :P
-Asa vezi…si mai ai ceva de spus?? Despre familia ta??
-Poi da…suntem foarte multi…si foarte nebuni.. :3

-Multi?!?
-DA! Tata mai are 3 surori si un frate mai mic..iar bunicul mai are inca 12 frati :)) si de data asta nu glumesc…dap..mama mai are un frate…si bunica are tot unul..si fiecare frate cu familia lui cu cate 3 sau 4 sau 2 copii o singura sora a lui tata are doar 1 copil :D…da suntem multi.. imi ador zilele de nastere!! si incep sa rad amintindumi de toate clipele frumoase.. J



- Oh MY GOD!..iti bati joc de mine?!?!spune el foarte socat..
-NU…niciodata
-bine deci ..wow..mare familei ai!spune el ...enumerand membri familiei mele..
-Dar tu …familia ta cum e??
-Poi am o sora mai mare pe nume Gemma.Parintii mei au divortat cand eu aveam 7 ani ,iar mai tarziu,mama sa recasatorit cu Robin..cu care ma inteleg foarte bine J..nu e asa de interesant cum e in familia ta...oh da si il uitasem pe Cody.
-Eu intodeauna …m-am intrebat cum e sa fi un star..asta imi doresc de mica L dar la mine nu prea merge..
-Nu este asa placut cum crezi..adica are si momente in care..de exemplu ..nu prea dorm..sunt departe de tine ,nu imi vad familia..si nu pot sa ies afara din casa fara sa fiu deghizat,,sau daca nu ies deghizat sa il am pe Paul cu mine :\
-Mda..dar eu vreau asata O.o nu stiu de ce dar vreau!! :3
-Lasa..stiu ca tu vei avansa cu dansul si vei ajunge departe J..cum au ajuns si surorile tale..e ciudat fiecare cu stilul, pasiunea ei de dans..tu la Hip-Hop ..YoYo ,Man sau mai bine zis YOLO :)) ..Adina la dans sportiv..Tango..OLE!..si Diana la balet..Na-nana-na tara-ra
-Haha..nu m-am gandit niciodata la asta J..
                                

-Gata am ajuns! Striga Niall
-Woohooo !!!strig eu si Harry deodata.
Intram in casa..
-Camera mea..vin!!striga Andrada aruncandu-si poseta pe canapea si lasandu-si valizele langa masa..acum alerga spre camera...toti radeam..era fericita sa fie acasa...cred ca era cea mai fericita :))
-Andradaaa..asteapta-ma si pe mine! striga Niall dupa ea...
-Te dezbraca el!!..striga Harry lesinand de ras..

Atunci Andrada s-a intors..statea in capul scarilor si se uita urat la Harry care radea singur :))
-Andrada..nu te mai uita asa la el..ca il lovesti cu laserele din ochi!!
-Bine Maddy..asta numai pentru tine..spune ea zambind..si intra in camera
-Bine... deci, ce facem?!intreba Zayn batand din palme si uitanduse prin prejur
-Poi nustiu ?? voi ce vreti sa faceti?intreba Axii radicand din umeri
-Eu zic ..mai intai sa ne ducem bagazele in camera si ..dupa..
-Sa ne uitam la un film!!strig eu cu Harry deodata intrerupandu-l pe Liam
-Ok OK!!striga restul lumi
-Dar ce film??intreba Deea
-Poi voi la ce vreti sa va uitati??intreb eu cu un zambet larg :D
-Da…pentru ca Maddy are toate filmele posibile si imposibile..pe bune ..Pe toate!..supune Harry luandu-ma in brate *smile*
-Nici chiar asa.. :D
-O da vati uitat la filmul ala TED??..este preferatul meu si a lui Maddy ?!
-NU...spune Axii dand din cap
-Nop .spune Deea *smile*
-Noooo... spune Katty ridican din umeri
-Nuh.. spune Teo .
-Cum e??intreba Julie
-Poi..
-Este super superrrr…ma intrerupe Harry
-Aaa..daca e Superrr ma uit...dor e jumate din numele meu :] spune Louis *laught*
-Bine..si eu ma uit ..spune Liam zambind
-Aaaa..daca se uita Liam ma uit si eu completeaza Zayn *laught*
-Bine deci hai sa ne ducem bagajele si dupa sa ne uitam la film! Spune Adry incantata
-Let’s GO!..spun eu radicand bagajele
 Dupa ce ne-am lasat bagajele in camera..am coborat si am pus filmul in sufragerie..m-am dus pana la bucatarie… acolo Niall statea pe scaun cu o punga de cipsuri in mana…
-Hei Niall! undei Andrada??
-Doarme ..
-Ahh..ok
-Voi ce faceti?..
-Vrem sa ne uitam la un film..te uiti si tu cu noi??..
-Ce film??
-Mai conteaza?!?*smile*
-Neahh…hai *laught*.
…dupa vreo 10 minute coboara si Andrada 
-Guys..mie imi este foame!
-Si mie!
-Me too!
-Ati zis mancare?
-Andrada..eu nu pot sa vin cu voi..merg cu Greg la parintii lui de Revelion..
-Bine..o sa ne fie dor de tine!Sa va distrati!
-Promit!!
  Am plecat la un restaurant si am mancat..eram lihniti..nu imi vine sa cred ca nu am mai mancat de aproape 8 ore!!
  In fine..am mancat,ne-am simtit bine si...am plecat acasa..ma  gandeam cum vor reactiona parintii.. cand ne vor vedea dabea astept!!..dar totusi trebuie sa le i-au ceva din Londra..ceva micut..dar special..gestul conteaza;) ..am plecat in camera..e ora 11..ma pun in pat langa Harry care se uita la un film..
-Ce repede a trecut ziua asta! Spun eu punandu-mi capul pe pieptul lui..
-Da..spune el pupandu-ma pe cap..
-Da..trebuie sa le cumparam ceva parintilor…
-Poi.. dar ai uitat ca tu ai si surori…
-Da…dar nu vor putea sa vina ..de revelion K..au treburile lor…
-Aham..si de cand nu le-ai mai vazut?
-Poi de ceva timp..
-Cat?
-De vreo..3 ani K
-Dar …am mai vorbit cu ele ..defapt sti de cand nu am mai vb cu ele…
-De cand??ma intrerupe el
- De..cand le-am spus ca merg la 1D concert
-Ohhh…si de atunci nu ai mai putut vb cu ele??
-Da ...ca sti ca orele sunt diferite..si ele nu stau si lenevesc ca mine..hihihi :D
-Aham…deci eu cam sunt de vina..
-Ce ai?! Nuuu..u esti cel mai minunat lucru care mi-sa intamplat..adica eu eram atat de geloase pe ele..si acum ..ele sunt geloase pe mine *smile*
-Hai fi serioasa…cum ma compare pe mine cu acele celebritati???
-Adicaaa…acum ma jignesti pe mine..adica ce ..eu nu am iubit ..reformules logodnic..super ca al lor???....hmmm
-Haha..de asta te iubesc pe tine..
-De ce??
-Esti singura persoana..care imi intoarce vorba :*
-Oh..stop it J*blusing*
-Dabea astept sa il mai vad pe tatal tau J
-Da….stiu! *smile*
-Auzi ..eu m-am plictisit..pff
-Da si eu ..vrei sa facem ceva??
-Dwaaa..
-Ce..??
-Hai sa…ne furisam ..si sa ne distram si noi ..ce spui??
-Bine hai!
-Dar stai sa ma schimb.. J
-Ok..oricum si eu ma schimb ,soo.. it’s a date..spune el melancholic
-Da..Zayn te las sa ma dai cu crema...ii spun eu pe acelasi ton 
Si am inceput sa radem amandoi foarte TAREE..
-Shhhh..Taci..ca ii trezesti pe toti!! spun eu incercand sa ma opresc

-Ok…haha..shhh..ok spune Harry incercand sa faca acelasi lucru.
Mi-am pus pe mine o rochita neagra cu spatele gol si tocurile mele preferate negre de 10 cm..si el si-a  luat o pereche de blugi negri un tricou alb si un sacou cu manecile ridicate.. 

…si ne-am furisat..toti dormeau..adica asa cred..:)) camerele sunt protejate fonic deci :-j…am iesit afara..si am plecat intrun club..am baut ..am dansat ..bine mai mult eu dansam..l-am invatat pe Harry cativa pasi..a fost frumos..dar nu prea mai constientizam..eram ametiti amandori ..am iesit din club ..pe la 3 noapte..ne tineam de brat..si radeam ca timpiti ..pe strada..trezeam pe toata lume..Harry incepuse sa cate WMYB..mai mult urla..doamne..ne sarutam incontinu..

ne-am distrat..cand am ajuns acasa..
-Shhh…Harryyy Tacii..
-Beautifullll…girlll…Haha..
-Daomneeee…taci!!!*laught*
-Beautiful ..girl spune el in soapta
-Esti beat…shhh..ii spun eu in soapta..incepand sa rad..
Apoi nu mai puteam sa ma opresc ..si el ca sa ma opreasca..tot imi facea semen sa nu mai rad..si ma sarutat pana in camera..cand am ajuns in camera ..ne-am sarutat din nou..

si din sarutari in mangaieri..apoi el si-a dat sacoul foarte brusc jus..eu i-sm dat tricoul ..si cand a vrut sa isi de jos pantaloni..a cajut din pat..=)) eu nu mai puteam de ras..apoi se ridica de jos..eu ii vedeam doar jumate din cap..apoi imi scoate pantofi cu toc..si se urca peste mine ca..un fel de feline..chiar ca era beat :))..apoi mi-am dat jos rochita..mi-a desfacut sutienul

…am tras eu de data asta plapuma si ..da asta a fost o noapte de neuitat..si cred ca am dormit doar o ora..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu