miercuri, 22 august 2012

Capitolul XXXVIII


 Cum spuneam am batut la usa...se aud pasi...cineva deschide usa...e Irina sora mai mica  a Andradei...
-Mami,tati si toti ceilalti veniti pana la usa...
   Toti stateau in fata usii holbanduse la noi..dintr-o data baietii incep: We wish you a Merry Christmas....iar noi dupa ei...am ajuns la And a happy New Year...atunci parintii nostri au inceput sa planga...am intrat in casa si au sarit cu imbratisarile lor calde de "WELCOME HOME!"...baietii si Julie au ramas afara..la usa...
Dupa ce ne-am imbratisat cu parintii si surorile..i-am invitat pe baieti in casa...
 Cand baietii intrau in casa ..unul cate unul..l-am privit pe Zayn..foarte incruntata..si i-am soptit..”sa inceapa jocul!!”..apoi el incepe sa rada..face niste ochii micuiti si spune”Let’s GO!”..apoi eu “Bring it on!”
 Ma intorc la Harry ..care se uita putin cam urat la Zayn..nu prea intelegea ce se petrece..intre noi doi..il i-au de brat..mergand spre parinti nostri care ne asteptau.. iar el imi sopteste..
-Ce-i cu tine si Zayn??
-O sa iti spun mai incolo..*simle*
-Dar…
-Mama,tata,…ce faceti!!si ii imbratisez *smile*il intrerup eu pe Harry
-Bunaziua,doamne si domnule spune Harry foarte rapid..putin inspaimantat de privirea tatalui meu
-Bunaziua?!...poate Bunasera..mai baiete..spune tata incruntat
-Mmm..maa..scuuzatii domnule..spune Harry balbainduse ..inghitind in sec..
-Hahaha…glumeam si eu cu tine..si ii da o palma peste spate..
-Hahaha..da..spune el cu un ras speriat..apoi aud un auchh mic =))(eu nu mai puteam de ras.."acum stiu cu cine seman")
-Harry ce ma bucur ca esti aici…chiar vroiam sa aflu mai multe despre tine.. J
-Da..si eu ma bucur..spune Harry cu un zambet larg..









Tata il privea foarte insistent..eu nu mai putea de ras..apoi..
-Normal ca se bucura..adica..hahaha…cum sa nu se bucure..nui asa..Harrly..dandui un pumn in umar..
-Hahaha..numele meu este Harry..spune frecandu-si mana…
-Ce,ce ai spus nu am auzit bine!?…
-Il chiama Harry tata..
-Poi si eu cum am spus…
-Harrly..tata..
-Ohh..poi o fi din cauza bauti intelegi ce spun..Harry..
Harry statea cu ochi inchisi si cu dinti stransi asteptand sa isi primeasca palma sau pumnul…apoi.. dap..ii da tata doua peste ceafa :))..saracul..
-Tata…gata..termina..*smile*spun eu lundui apararea
-Harry..dragule spunemi mai multe despre familia ta..spune mama lundul de brat..Harry o i-a inainte cu mama..apoi isi intoarce capul spre mine ..si mimeaza “HELP ME”(eu incepusem sa rad si i-am trimis un pupic in aier)

-Maddy…
-Da tata..
-Tu chiar ti la baiatul asta…sau iti place de el pentru ca are parul cret si este un star ..si nu vrei sa fi mai prezos decat surorile tale?
-Nuuu..doamne nu..eu il iubesc din toata inima mea..si ..da este un star..dar eu nu iubesc super starul..eu iubesc baiatul din el..si das a nimerit ca toate fetele tale..sa se marite cu o celebritate..
-Da..si dansatoare si frumoase…cemi mai trebuie..si acum fetita mea cea mai mica..pleaca si ea..si o lacrima ii cade din ochi..
-Grrrrrrrr..Te Iubesc..si incep sa plang sarind in bratele lui..
-Dar eu stiu asta..ma completeaza
-Grrrrrrr …stiu ca sti!:3 si imi sterge lacrimile si ma pupa pe obraz.
Ne ducem la mama si la Harry…care stateau pe camnapea
-Ohh..da mai ai un frate geaman?? Si cum il chiama..
-Cody:D..spune el cu un zambet larg
-DA?!
-Este aici..sa nu il confundati cu mine ..el este impreuna cu Katty :3
-DA?!este aici..vreau s ail vad..
-Bine.........Maddy?spune el cu niste ochii cerandu-mi ajutorul
-Da..Harry dute si aratail tu.. .eu mai stau aici..
-Ohhh..multumesc Maddy..bine..spune el radicandu-se dupa canapea cu  mama sugamandu-l..se uita la mine foarte incruntat dand din cap..ceva in gen “sa vezi ce te asteapta”..apoi se uitat la mama ii zambea apoi la mine se incrunta...

eu incepusem sa rad... 
 -Ohhh..mama..mi-am adus aminte..poti sa mi-l dai putin pe Harry.te duce u la Cody..
 O i-au pe mama si o duc la Cody ii fac cunostinta cu el si..incepe mama “Ohh ce semanati” si incepuse s ail traga de obraji..de par..de nas..nu ii venea sa creada..=)) Harry se stramba intruna la Cody “Nananana”..Cody nu mai putea sa iasa din stramtoare..=))daca l-ar vedea pe Niall..nu l-ar ma lasa in pace..ei plac blonzi cu ochii albastri…sper sa nu-l observe..(IMPOSIBIL!!)

 Am plecat de langa mama si m-am dus la Harry pe canapea..
-Woohh..mi se pare mi sau aici este cam cald..spune el tragand de gulerul bluzei..
-Hahaha…si asta e doar inceputul ..si il trag de mana sa mergem la masa..
-Adica …nu sa terminat..??spune el putin speriat..cu o fata de *scari puppy face* :))
 

*Deea&Zayn*
-Si..baiete..ce ai de gand cu fata mea?
-Pai domnule eu o iubesc mult,nu mult,foarte mult..e mai speciala decat oricine altcineva..o iubesc pentru ce este si...este frumoasa..odata sper sa devina Mrs.Malik...
-Deci..asta vrei,nu?
-Tata..da..asta vrem..si sa nu uitam ca..si eu il iubesc si as face orice pentru a ramane cu el...
-Te cred...si..am incredere in el...sa fiti fericiti impreuna..a spus mama zambind...O imbratisare de familie a urmat...Sunt atat de fericita cu el..il iubesc si..nu pot trai fara el...Il iubes pentru persoana din spatele fetei de superstar...el nu e Zayn din One Direction..el e Zayn..baiatul normal pe are il iubesc nespus...Ne imbratisam si ne sarutam de fata u parintii..rosim putin dar..mergem la masa...


*Louis&Axii*
-Mama inainte sa spui ceva..sa stii ca varsta e doar un numar...ok?
-Da..dar..are e diferenta de varsta?...
-3 ani! a spus Louis putin emotionat...

-3 ani? :O si ce?Va iubiti?
-Da...
-Veti fii impreuna mereu?
-Da...
-Atunci cine sunt eu sa ma bag?
-Multumim...am spus eu luand.o pe mama in brate..o imbratisare mare a urmat...dupa un sarut intre mine si Lou...I am so glad to be his girlfriend...


*Liam&Teo*
-Voi doi sunteti...aww.. un cuplu superb...a spus Flavia...
-Multumim...

   Am stat si am vorbit despre viitorul nostru pana cand mama Andradei a pus masa...


*Back to me*
    La masa...
-Si...ce vreti sa mancati mai intai? intreaba mama Andradei uitanduse la noi...
-De toate mama...am spus ea fericita ca mancam mancarea ei...
-De toate sa fie...
-Aveti mancare traditionala,nu?intreaba Harry curios...
-Da,sarmale...
-Sarmalute..striga Liam,Louis si Zayn ca niste copii mici...
-Ati mai mancat?
-Da,au facut Harry si...
-Harry stii sa gatesti?intreaba mama ...
-Nu,m-a ajutat Andrada,era o surpriza pentru Maddy...
-Andrada..ai facut sarmale?Cum se face?Ca acasa nu faceai nici daca te plateam...
-Mama..eram singure in Londra..nu era sa ne indopam cu pizza..corect?
-Da...deci...cate vreti?
-Eu vreau 4...spun Andrada incercand sa isi dea seama cate incap in ea...
-Niall dragule tu cate vrei?Sau nu vrei?
-Mama,el e Niall James Horan,baiatul care are stomacul ca un sac fara fund...mananca mult,crede-ma....
-Andrada,ma descurc...cat mai multe doamna...spune Niall intinzandu-si farfuria 
  Am ras,am mancat,iar dupa masa am decis sa ne schimbam hainele de drum in ceva mai elegant...

   Am fugit sus si ne-am imbracat in ceva elegant…mai de Revelion..
Andrada:
http://www.polyvore.com/new_year_outfit/set?id=56645644#stream_box
Eu:
http://www.polyvore.com/new_year_outfit/set?id=56647678
Teo:
http://www.polyvore.com/new_year_outfit/set?id=56646482#stream_box
Axii:
http://www.polyvore.com/new_year_outfit/set?id=56643548#stream_box
Deea:
http://www.polyvore.com/new_year_outfit/set?id=56638942#stream_box
Julie:
http://www.polyvore.com/new_year_outfit/set?id=56637723#stream_box
Katty:
http://www.polyvore.com/new_year_outfit/set?id=56636037#stream_box

   Am coborat jos si toti se uitau la noi intr-un fel care ne facea sa rosim...am mers langa baietii care se imbracasera inaintea noastra cu mult...

  Mai este o ora pana la ora 12...dam drumul la muzica si ne punem putin pe dans...am dansat cu Harry dupa care am dansat putin cu Niall iar Andrada cu Harry..
-Deci..Niall..adica aratosule.=)).
-Offf…nu incepe..si isi pine capul ce unarul meu oftand..
-Bine..si cam ti se par parinti lui Andrada..si te rog ferestete de mama ;)
-Sunt super de treaba parinti Andradei…si hmmm…maicata?!
-Da ferestete de ea..;)
-Ok..mie cam frica sa intreb..si ma reasuceste..
-Ohh..frumos.. Like an IRISH BOSS !!..nu stiam ca sti sa dansezi J
-Ehh..am luat si eu cursuri cand eram mai mic..
-Si ...te-ai bazat mai mult pe voce decat pe dans,nu??
-Dap…si uitema..
-Da..:))..adorat de barmani..
Se opreste melodia…si il las pe Niall..el s-a dus sa o cheme la dans pe Julie care statea singura pe canapea..
 Ma duc pana la bucatarie..acolo era Zayn…
-Ohh..Zayn..
-Maddy..vezi nu sunt asa baut..:P
-Bine ai castigat..hai sa bem ceva in cinste ca ai” castigat”
-Bine!!
Am vreo 20 de paharele de wisky..bine el a baut ata ..eu dor 2  ..restul era apa :))..
-Woohoo…am castigat spune el..acum imi datorezi acel pupic..:P:P
-Ba nu…
-Cum adica..spune el derutat
-Poi vezi esti beat si mai e putin si e 12:00 deci ..am batut,LOSER! :P:P
-Ohhhh…frate!!
Vine Deea..de la baie..
-Zayn ce faci??..
-Ohh..nimic..tocmai am pier..spune el balbainduse
-Lasa..tocmai imi zicea Zayn ..ca nu stie cu sa te invite la dans..asa ca il ajut eu il intrerup eu..
-Serios??Zayn esti asa dragut..si il pupa pe obraz
 Zayn se uita la mine confuz ..apoi ii zambeste lui Deea..ea il trage de mana spre “sala de dans”..apoi Zayn mimeaza spre mine..”Eu habarnam sa dansez!!”eu ii trimit un pupic in aer si ii fac cu ochiul.. (cum am procedat si cu Harry) J
 Il vad pe Niall..stand pe canapea..si ma duc si il i-au la dans...cam hot dansul asta ..si mai erau si parintii acolo..
Deci recapitulare...Andrada danseza cu Harry pe o melodie care te excita prea tare iar eu dansam cu Niall..mdaaa..parinti se uita ciudat la noi copii care dansam VERY HOT...
   Apoi Andrada a facut schimb cu Deea si Zayn...
Eu am facut schimb cu Axii si Louis..Louis stia sa danseze ..era destul de buna..adica..ma lua pe sus..parca era..sper dansator...
-Louis..de unde sti sa dansezi asa??
-Cum?
-Superrr..
-AHmm…super este numele meu mai mic..nu stiai??
 -Nu..
-Ohhh…nu pot sa cred!! striga el dand cu piceorul tare in pamant ..apoi face o *Puppy Face*..era cam dezamagit..(nici nu sti la ce sa te astepti..cand esti cu el :)) )...

-Scuze..*smile*..ce parere ai de parinti lui Axii..
-Poi..sunt super..adica au fost de accord..cu diferenta de varsta..deci totul merge SUPER!!striga el ca sa acopere nuzica..si il face pe tata..sa se inece cu bautura..
-Bhffff…hahahaha..deci acum Harry stie cum sa nu reactioneze..de fata cu el..
-Ahhh…ce bun prieten sunt..iti multumesc..*smile*…ooo..da..imi pare rau domnule..
-Ohh..nu e nimic Loli..spune tata facandui semn ca e ok..
-Loui… Tata!!
-Poi si eu cum am spus..spune el nedumerit
-Nu mai conteaza..:-j..e din cauza bauturi..lasa.. :))
-Hei…vreau sa dansez cu iubita meahh…asa ca te rog…move youre ass! dute si danseaza cu alcineva..fata asta e luata!..spune Harry..oprindu-ne din dans..
-Ok..amice..eu voi dansa cu aceasta..draguta domnisoara..si ii intinde mana lui Deea invitando la dans..
 Dansam acum cu Harry..ohh..ce amestecati eram..sa reformulam.
Teo dansa cu Niall,Liam dansa cu Katty,Cody cu mama =))..Eu cu Harry,Louis cu Deea,Julie dansa cu Axii..si Andrada cu Zayn..dar unde sunt??!?
 Apoi…
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu