marți, 21 august 2012

Capitolul XXXIII

 Am plecat la cina..ne-am dus la un restaurant..era mai mult o pizzerie decat un restaurant..ne-am luat cate o pizza mica,Niall a luat medie si cate un suc(Cola in general)..in timpul mesei a fost o rivalitate continua intre Niall si Harry care ne facea sa radem..
-Uite,Andrada,hai sa mancam din aceeasi felie,a spus Niall destul de tare incat Harry sa il auda..
-A..aaa..Maddy..vrei sa bem din acelasi pahar??
-Niall..auzi..hai pana afara..vreau sa-ti arat ceva..:) am spus Andrada zambind fortat la Niall si facandu-i semn sa iasa de la masa...la luat de mana si a luat-o inaintea lui spre iesire tragandu-l dupa ea,cred ca a lovit vreo 3 scaune in drum spre usa..:))
-Harry gata..oprestete din chestia..asata cu "rivalitatea"..
-Cum adica..
-Adica??..gata!..zici ca aveti 3 ani..adica e ca si cand ai incerca sa te dai mare in fata altora... care e mai bun.."care se pricepe mai bine"..intelegeam daca era intre tine si Niall..dar nu ma baga pe mine si pe Andrada in acest joc..ok??
-OK..spune el putin rusinat din cauza.. ca toti prieteni nostri se uitatu la noi..
-Imi pare rau prieteni ca ti auzit asta..dar..imi pare rau..si ma ridic de la masa..
-Stai..striga Harry venind dupa mine..
Am ajuns pana la usa baii si acolo Harry ma tras de mana si ma oprit..
-Esti suparat..?
-Nu..
-Bine sa reformulez..Esti suparata pe mine?
-Ahmm…poi nu stiu..cum as pute fi spuarata ..pentru ca nu mi-ai facut nimi..stii!!
-Owww…acum esti sarcastica..
-Noooo…cum ti-ai dat seama..
-Scuzama dar eu am fost cel umilit…in fata prietenilor..
-Ai fost umilit…tu ai fost umilit?!…hmm…dar eu??
-Bine nu mai conteaza…am meritato..oricum
-Da ai meritato :P:P
-Si imi pare rau…
-Si mie…*puppy face*
-Tie de ce iti pare rau…pupandu-ma pe nas *smile*
-Pentru ca ..am secrete fata de tine..dar i-am promis lui Niall... asa ca nu pot :3
-Bine inteleg..dar si eu am un secret…
-Owww bine daca nu vrei sa mi-l spui nu-i nimic inteleg J
-Ok..ti-l voi spune..
-Nu acum…shhh..hai la masa..vorbim acasa..
-Bine..supne el in soapta ...apoi ma  trage si ma saruta
-O iubesc pe Andrada si nu vreau sa plec de langa ea nici pentru o secunda! Se auzi un strigat.
-Asta sigur e Niall imi spune mie Harry isbucnind in ras..
- Da *laught*..Hai si noi la masa..
-Stai sti care este secretul meu…
-Stai nu acum..il intrerup eu
-Este ca nu vreau sa te pierd niciodata .. te iubesc prea mult ..si de asta imi place sa fac rivalitatea..asta..pentru ca vreau sa ii arat lui Niall ..ce am eu..spune el foarte rapid..si cand termina i-a o gura mare de aer.. 
-Aham..deci tu te mandresti cu mine..si el cu ea…aham inteleg..sunteti 2 idioti!..daca mai faceti asta!!!
-Hei!! Tocmai ti-am spus ca te iubesc.. si tu ma faci idiot *puppy face*
-Poi esti idiot..dar esti idiotul meu :3 si il sarut apoi il trag la masa..
 Andrada era cu Niall deja la masa ne asezam si noi…  
-Unde ati fost?am intrebat Andrada curioasa..
-La baie :D a spus Hazza zambind usor..
-Amandoi?Impreuna?Intr-o baie??Oare ce ati facut? a spus Niall razand!!
-Am vorbit,desteptule..
-Harry!..am spus Andrada iritata de comportamentul lui Harry
-Gata..hai jos,mancam si plecam la culcare!striga Liam
  Dupa jumatate de ora am mancat si am plecat spre casa..casa fiind pe plaja am decis sa mai stam putin sa vedem apa sub lumina lunii..
 Eu cu Harry ne tineam de mana ..apoi ne asezam pe un sezlong..eu eram in bratele lui..
-Ce frumos ..spune Teo punandusi capul pe umarul lui Liam
-Da magnilic..spune Axii gadilandul pe Louis
-Superb..Spune Deea sarutandu-l pe Zayn
-Fabulos.Spun Katty pupandu-l pe Cody pe obraz
-Magic!spune Adry din bratele lui Greg
-Hei uitei pe Andrada si Niall sunt in apa..spun eu aratand cu degetul spre ei.
-Ce romantic! Spune Julie
-Awww…ce scumpi sunt..
-Zayn..spune Harry cu o voce melancolica..
-Da Harry..ii raspunde Zayn..cu acelasi ton
-Vrei sa ma dai cu crema..intreba Harry isbucnind in ras
-Nu…vreau sa iti dau una ..=))
-Hei!!...dar nu ai cum sa imi dai una daca sunt in apa..pentru ca ..tie ..frrrrrr
-TACI!spuse Zayn ridicandu-se dupa sezlong incercand sa il prinda
-Ii este frica de APA!!!striga Harry..sarind din sezlong lundo la sanatoasa
-GATA!!! ESTI MORT!!!!!!Striga Zayn dandu-si tricoul jos..
-COME AT ME BRO!!!.
 Harry se stramba pe malul mari ..facea in toate felurile.”nananana””cotccodac ..gaina fricoasa” etc. :]] parka avea 3 ani..Zayn alearga spre el nervos..Harry intra in apa si incepe din noi cu strambatul..apoi vede ca Zayn nu sa oprit si ca vine dupa el chiar si in apa…Doamne noi radeam intruna
..se alergau in apa parca aveau pesti Pirania pe la picioare ..sareau ca besmetici..totul era asa de amuzant pana cand Zayn o impinge pe Andrada si se ineaca..ii era foarte greu sa ajunga la suprafata pentru ca nu stia sa inoate..
 Toti ne-am speriat ,Niall a ajutato sa ajunga la suprafata..o aseaza pe nisip ca sa isi revina..noi eram in jurul ei..ea nu prea putea sa respire..baieti erau foarte speriati..mai ales Zayn si Harry   
 Dupa ce si-a revenit s-a pus pe alergat.i-a alergat pe faptasi pana acasa..cu totii am fugit dupa ei sa vedem ce o sa se intample..am intrat in casa si auzeam foarte multe zgomote de ghin ..erau a lui Zayn..nu am vrut sa deranjez si m-am dus sa il caut pe Harry…da si il gasisem.. era in baie..
-Harry esti aici..
-Nu..sunt Liam..spune el cu o voice ragusita
-Ciudat pentru ca Liam este jos…
-Am spus Liam..aham..defapt sunt Louis si isi schimba vocea…
-Aham…ciudat pentru ca eu ii stiu foarte bine  ca Louis este jos cu ceilalti baieti..asa ca deschide usa!
-Ohh…bine..mai prins ..
Harry deschide usa si ramane dupa usa speriat ca poate sunt cu Andrada…eu intru in baie si incep sa rad..
-Hahaaha…Andrada este in camera cu Zayn se lupta dute si tu sa vezi ce fac =)))
-No…mai vreau sa triesc..sunt tanar nu pot muri chiar acum..si fanele ar fi dezamagite.. :D
-Owww..da fanele.. te duci acum sa iti ceri scuze..hai misca!! Si ii arat cu degetul spre usa..
-Bine..spune el lasandusi capul in jos
 M-am dus pe hol cu ceilalti..si apoi aud multe zgomote..”doamne ce lupta”..apoi Andrada si Harry au cazut pe jos in hol.. fix in fata noastra si incercau sa ajunga  la lucruri ca sa se loveasca si in cazul lui Harry sa se apere:))
 Andrada  a prins o pernuta si la lovit pe Harry..care s-a razbunat prin gadilat..
-Harry..spune Teo
-Harry..spune Axii
-Laso..abea de mai respira..spune Julie
-Dar ea a inceput..spune el oprinduse
-Ba nu!strig eu
  Niall a venit si a ajutato sa se ridice de jos..Eu si Harry am plecat in camera...toti ceilalti au procedat in acelasi mod..

*Zayn's mind*
  Deea pare cam suparata,dar nu are motive,stie ca numai pe ea o iubesc..
-Zayn tu esti nebun??
-Nu de ce?
-Andrada putea sa se inece..intelegi ce putea sa iasa??
-Dar eu..
-Dar tu ce?
-Nu stiam ca nu stie sa inoate..
-A nu,nu stiai..doar ca azi nu a intrat in apa numai pana la genunchi..crezi ca daca stia nu inota?
-Scuza.ma nu am vazut.. am facut o fata de catelus incercand sa o imbunez..
  Deea vine spre mine..imi da un sarut si se duce..face dus si se intoarce..avea pe ea o camasa de noapte foarte frumoasa si foarte scurta de asemenea :)) Am facut un dus si m.am intors la ea..Deea statea intinsa in pat se uita pe tavan..
  Ma intind langa ea si o sarut pe frunte..dupa pe nas..si intr.un final pe buze..:) Buzele ei moi si dulci ma faceau sa fierb..ma ridic si ma asez in fund rezemat de spatarul patului..
Deea se ridica si se aseaza in bratele mele cu fata spre mine cu picioarele incolacite in jurul meu..se uita ma mine si se apropie..imi da un sarut dupa care ma pupa pe obraz..o sarut pasional..imi plimb mana pe spatele ei..ii scot camasa..ea imi da jos tricoul..ne sarutam in continuare...in cateva minute eram amandoi conplet dezbracati..doamne cat de frumoasa putea sa fie o fata?Deea era perfecta!
  Deea se intinde si eu peste ea,trage un cearsaf peste noi..au..m.a intepat cu unghiile pe spate..scoate un sunte de placere si ma zgarie pe spate,stiu ca nu e intentionat..Dupa cateva ore..adormim!

*Back to me*
Intru in camera si ma duc la baie sa ma spal pe fata si pe dinti..cand ies il vad pe Harry cu o foicica in mana..
-Ce e aia??..sar in spatele lui
-Ohhh…nimic..o impacheteaza repede..
-Ce e ce e?! ..hai aratami..aratami..asta este secretul tau??
-Da..si nu-l pot arata…
-De ce?? Chiar atat de secret este…??
-Nu..dar..ahhh…nu trebuia sa vezi asat K
-Bine bine..nu-mi arata ..hai sa uitam ca am vazut asta..
-Nu..nu intelege gresit..nu e gata..
-CE!!!
-Shhh…secret si imi da un pupic pe obraz..
Ma dau jos din pat..si ma duc sa imi i-au camasa de noapte pe mine..ma imbrac si ma arunc in pat..
-Wow..spune el iesind din baie.. cu un prosop legat in jurul taliei si unul pe umeri cu cre se stergea pe fata
-Ce?? E ceva in pat..
-DA!..
-CE!!! *AAaaa*
-Tu…
-Off..doamne ce m-ai speriat..
Harry rade si se arunca peste mine...ma saruta pasional..el era ud si imi uda rochita..
-Upss…uite ce am facut..ti-am udat rochita..asa ca trebuie sa ti-o dai jos :>:>:> spune el foarte melancholic
-Offff…da chiar asa trebuie sa ma schimb..multumesc!! si ma ridic din pat
El ma trage de mana . ..si cad inapoi in pat peste el
-Eu nu am spus sa te schimbi ..eu am spus sa ti-o dai jos..
-Oww..dar ai cam mult tupeu baiete :P..il strang de nas sincerc sa ma ridic..
 El ma apuca din nou si se pune peste mine…
-Cum mai iesi tu acum din inchisoarea Styles??si ma saruta..
 Imi saruta gatul..apoi umarul si se intoarce la buze..avea o mana pe piciorul meu ..apoi si-a urcat mana pe talia mea… ma maingaia  si ma saruta..sa oprit dintr-odata..ma privea in ochii si mi-a spus in soapta un “Te Iubesc” apoi un zambet a aparut pe fetele noaste..ma saruta iar eu in timpul ala eu il gadil pe Harry..care nu mai putea sa se abtina si ma pun peste el.
-Asa ies din inchisoare Styles ;)
 Ma ridic si imi dau incet incet rochita de noapte jos..si raman doar in boxeri mei albastri din dantela..Harry sare pe mine .imediat..da acum el era deasupra ..si isi arunca prosopul pe jos...eu imi incolacesc picioarele in jurul lui si el trage patura peste noi..eu sting lumina.. era dabea a doua oara cand am mai facuto deci …cam aceleasi dureri ..dar nu era nimic..treceau.. J
 Dupa aceea ..Harry zambeste si ma saruta pe frunte si imi sopteste  “I Regret Nothing”..eu ii zambesc..si ii dau un sarut ...unul lung..apoi imi pun capul pe umarul lui si adormim brusc..
  Dimineata la micul dejun....












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu