duminică, 5 august 2012

Capitolul XXXI

 Era vreo 5 dimineata…(24 decembrie)
-Maddy Maddy..ninge..Maddy trezeste.te!!
-Da..m.am trezit..
-Ninge!! Striga Andrada sarind in pat ca un mic copilas…eu nici nu mi-am dat seama despre ce vorbea..pana m-am trezit .apoi am vazut ce era afara (Woohoo!!..ninge si mai este si ziua lui Lou
J )
-Nu trebuie sa urli,aud destul de bine..hai jos,imi este foame..
  Am coborat ,eram imbracata in pizamale..Andrada a mai stat putin in camera…toti eram jos la masa asteptando ..
-Hai fato,cat mai dureaza??
-Mancati,vin imediat!!  
 Andrada coboara intr-o viteza afara,si se arunca in zapada…apoi isi da si ea seama ca este in pizamale ..era unda  toata..
-Stiati ca afara e frig si ca zapada e rece??
-Chiar asa..nu stiam..spuse Cody sarcastic..
-A da...nu stiai..am spus ea aruncandu-se in spatele lui… uda cum eram de la zapada topita .
-Rece,rece,rece..striga Cody..
-Acuma stii??
-Da!! :D
  Dupa micul dejun am plecat sa ne facem bagajele,nu ne-am luat multe chestii,adik nu stateam mai mult de o zi..pt ca ei isi terminau turneul pe 25 decembrie
 Mai aveam 1 ora pana la aeroport si inca una pana sa decolam spre Paris,Franta...ok.
  Drumul la aeroport a fost groaznic,Andrada statea in continu pe telefon,Cody si Katty vorbeau despre orice tampenie le trecea prin cap(asta imi aducea aminte de mine si Harry.. K ),Teo,Axii si Deea jucau adevar sau provocare..iar eu nu aveam ce face si am inceput sa ma joc pe telefon..cand era sa ii intrec recordul lui Harry ..primesc un mesaj care ma deruteaza si pierd L..in fine..mesajul era de la Harry..
H: Ce faci..Love? :*:*
M:Bine…tocmai mai facut sa pierd un joc ..mersi :*       
H:Muhahaha..cu placere..
M:Tu ce faci?? J
H:A poi ..ma gandeam la tine..
M:Owww..ce dragut te gandeai la mine…si eu ma gandeam la tine…nu aveam chiar ganduri bune pt ca mai facut sa pierd jocul …dar :D lasa ca ne vom vedea noi incurand..iti promit ;)
H:Cat mai curand posibil..sper..
M:Nici nai idée…J..ah..da u sti ca la noi NINGE!!
H:Da??..la noi ninge de cand..am ajuns in Paris..:P
M: :P:P:P:P:P..spunei Lui Lou LA MULTI ANI din parte mea..spune ca-l pup ^^
H:Bine ii spun ,dar pe mine nu ma pupi…? :3
M:Poi nu e ziua ta :P :]]
H:Esti rea!! >.<
M:Lasa ca pe tine te pup..cand te voi vedea..
H:Poi mai sunt 2 zile L
M:Ehhh…iti spun eu ca trec repede.. :D
H:Bine..trebuie sa merg la machiaj..Te Iubesc..vb mai incolo ..te sun eu dupa concert..
M:Bine..si eu Te Iubesc..dar tu sti asta :]]
 Aeroportul,ultima data cand l.am vazut a fost acum multa vreme,cand am “castigat” noi acel SHOPPING Time whit the Boys… amintire frumoasa :)) ...Am intrat in avion si ne.am pus la locurile noastre,eu stateam cu Andrada,Teo cu Axii,Deea cu Katty,Adry cu Julie si Cody statea langa batranica..
Andrada si-a bagat castile in urechi si a adormit..eu stateam si ma uitam pe geam..la fiecare nor..si il asemanam cu orice imi trecea prin cap..vazusem iepuri..pisici..inimioare.etc.:]]..apoi m-a plictisit si ..mi-am intors privirea spre Cody..acea batranica(destul de ciudata pentru o batranica) se indragostise de el..il tinea de brat..ii ceru un autograph..saracul Cody..era cam sufocat.. Ma ridic si ma duc la el..
-Bunaziua ..nu deranjez nu ?? intreb eu oprinduma din ras..
-Nu..draguto....stateam si eu cu acest baiat atragator ..si cret ..am inteles ca are un frate geaman foarte popular si ca sties a cante foarte bine..  :D imi spune acea batranica incantata
-A poi atunci va las …*smile*spun eu dand sa plec..Cody se uita la mine foarte incruntat..dar cand batranica se intorcea spre el era intrun zambet constant..mai mult spus chinuit :]]
-Nuuu…stai..adica..spune Cody incercand sa iasa din acea stransoare..
-O da..mi-am adus aminte…Cody..trebuie sa vi cu mine..
-NU..de ce ..spune acea batranica tragandu-l
-Am nevoie de el doamna..
-Da..imi pare atat de rau doamna..as vrea sa mai stau dar tre sa plec *smile*
-Owww…inteleg ce se intampla aici…
-DA???..
-Oh yeahh..vreti sa fiti singuri..porumbeilor..
-Poftim..cum..n..Cody imi pune mana la gura si nu ma lasa sa imi termin cuvantul
-Da..sigur ca da .dar cum vati dat seama *smile*
-Offf…bine ducetiva..de aici..spune ea..facandu-ne un semn cu mana
-Owww..multumim ..
Cody ma trage de acolo tindu-si mama la gura mea
-Offf…gata poti sa imi dai drumul..apoi ii dau o palma peste spate..nu foarte tare..
-Auuu!!…multumesc mi-ai salvat vitata..spune el dupa ce se opri din vaitat si ma imbratiseaza :3
-Ok..si acum ce facem..ca nu mai putem sa ne intoarcem.. :-??
-Hai sa stam aici pe canapea..
 -Bine..hai sa ne jucam pe telefoane..un joc in 2..
-Bine!!..super
  Si ne-am jucat pana am ajuns in Paris…aveam o ora la dispozitie sa ajungem la stadionul unde se tinea concertul..Suntem in masina..urmeaza sa ne petrecem Craciunul in Paris..cred ca e cel mai romantic loc in care as putea sa.mi petrec Craciunul.
Insfarsit!!..am ajuns la stadion..Paul ne.a chemat si am intrat intr.o camera..Baietii au urcat urcat pe scena.. Il vazuseam pe Harry si nu ma puteam abtine sa nu sar in bratele lui..dar aveam de asteptat....dupa cateva melodii..a inceput WMYB..eram gata sa urcam cu tortul..Cand urma ca cante si Louis..

''Happy B-day to you,Happy B-day to you,Happy B-day dear Louis,Happy B-day to you!''

 Am urcat cu totii pe scena cantandui .Era uimit si nu era singurul ,baietii erau la fel de surprinsi sa ne vada..nici nu au reusit sa cante Happy B-day..norocul nostrum ca erau fani care ne ajutau..
Noi eram pe o parte a scenei..ei erau in partea cealalta,dupa ce le.am cantat Andrada a fugit prima la Louis i-a urat LMA apoi a fugit in bratele lui Niall…Toti ne-am dus la Lou sa ii uram “Happy B-day”..l-am pupat si nici nu am apucat sa ma intorc ca Harry ma ridica pe sus si ma saruta..era atat de socat..
-CE!! Faci aici…ma intreba el foarte fericit .
-Surpriza!!..tiam zis ca o sa ne vedem incurand :3
-KISS KISS KISS..tot stadionul striga...
-Vreti sa vedeti un Kiss??Uitati aici..a spus Niall luandu.ndo de talie pe Andrada si sarutando intr.un fel..atat de frumos.. erau adorabili
-Bai..Niall las.o ca o sufoci ce naiba..spune Harry...atunci Andrada i-a dat una peste mana si si-au continuat sarutul :]]
  Baietii si-au cantinuat concertul ..care a mai durat aproape o jumatate de ora,dupa care am plecat spre hotelul in care se cazasera ei..

  La hotel Louis si.a deschis cadourile,era ca un copil mic,mai fericit ca niciodata.Dupa ce a vazut cadourile pregatite de noi,baietii i.au dat un plic in care erau bilete dus intors Hawaii..pt toata lumea
-Maine plecat in Hawaii...a spus Louis fericit..
-Iaaaii.!!!!!!.
 Harry ma apuca de mana si ma tras pe hol..
-Doamne ce fericit sunt ca esti aici..si ma saruta
-Si eu sunt..fericita..de cand nu te-am mai vazut..si daca ti-as spune ce am visat..
-Dar hai sa plecam in camera sa..povestim ce ni-sa intamplat..
-Bine ..hai
  Am fugit in camera..si ne-am trantit in pat..i-am povestit visul meu bizar..apoi el mi-a zis cum a fost la concerte ..cum aruncau fetele cu sutiene in ei..iar el a pastrat unele pt mine..spunea ca doar pe cele mai dragute..si apoi mi-le-a dat :]]..apoi m-a pus sa le probez pe toate ..
  Mi-am pus un sutien alb cu dungulite albastre....
-Sutienul asta e preferatul meu..
-De ce??
*Eu ma rasuceam prin camera ca un model .. el statea in pat holbanduse la mine aplaudand =))*
-Poi asta imi aduce aminte de prima noastra intalnire..mai sti?
-Da..mai stiu…cum as putea uita..
-Asta este ultimul..acum ma duc sa ma schimb..si ma apropi de el sa ii dau un pupic..
 Apoi ma schimb intr-o camase de noapte catifelata ..si ma duc la baie sa ma spal pe dinti..Harry se furisa in spatele meu si imi saruta gatul..eu ma intorc si isbucnesc in ras ..
-Ce ai…?? Ma intreaba el speriat
-Nimic dar imi era asa de dor de asta..*smile*
-Da si mie..apoi ma saruta
Eu sar in bratele lui ca o maimutica agatata de gatul lui..si tot ne sarutam..Harry a iesit cu mine din baie si ne-am trantit in pat..si tot ne sarutam..apoi
-Nu vreau sa mai plec de langa tine niciodata…imi sopti Harry la ureche
-Nici eu nu vreau..
-DA..dar..
-Niciun dar..si il sarut ..si incep sa ii desfac camasa..
-Esti sigura de asta??
-DA…se spune ca Parisul este cel mai romantic loc de pe Pamant
  Si imi da jos acea rochita ..eu ii desfac cureaua de la pantaloni apoi el imi marturiseste..ca si la el este pt prima oara … Oh Goddd…asta ma facut sa il vreau si mai mult…
 Si totul a decurs bine…I REGRET NOTHING…
Dimineata Harry se trezi si imi da un pupic pe umar..apoi striga .. I LOVE PARIS!!..asta ma facut pe mine sa isbucnesc in ras..si cred ca am trezit jumatate din lumea care dormea in acel hotel..
-Wooww...ce noapte!! striga el
-I REGRET NOTHING!! strig si eu foarte vesela :]]

-I LOVE U!! apoi el..









-I LoVE u 2 :]] aratandui 2 degete
  Cu totii ne-am facut bagajele foarte entuziasmati..ne-am imbracat mai de Hawaii..si am coborat jos la masa..
 Am mancat nu stiu ce fel de omleta cu branza..sau ceva de genul asta…tata mai manca chestie deasta..”este destul de buna spune Niall”..bleahhh..in fine
  Am plecat spre aeroport cand am realizat ceva:
-Fetelor,voi cu ce mergeti in Hawaii??Costume de baie aveti??
-Nu!
-Neah!
-Nu mi.am luat!
-Nici eu!
-Nope!
-Pff..trebuia sa.mi iau!
-Fetelor,fetelor,va luati imediat ce ajungem..;) a spus Harry implorandu.ne sa.i luam cu noi la cumparaturi..
-Bine!
  Am urcat in avion..si..am decolat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu