vineri, 13 iulie 2012

Capitolul I -parte I


Sunt in camera mea  pe pat, cu laptopul in brate uitandu-ma la o comedie-romantica…in care joaca Justin Timberlake (Friends with benefits).Langa mine este o cutie mare de inghetata cu caramel …preferata mea care ma acompaniaza pe parcursul filmului J
 Am si uitat ca mai sunt 2 zile pana incep scoala :|..dar nu avea nici un stres (ca de obicei)...imi urmaream linistita filmul. ...Oh! scuze ^^ ..am uitat sa ma prezint..numele meu este Madalina,dar toti imi spun Maddy,am 18 ani,sunt in ultimul an de liceu..practic dansul de 11 ani,si sunt destul de buna(parerea mea)..si chiar as vrea sa fac o cariera din asta... 
  Cum spuneam eram captivata de film,iar dintr-o data am auzit pe cineva intrand in casa.In urmatoarea secund mama vine in camera vesela si nerabdatoare sa imi dea o veste..
-Ce faci,la ce te uiti?
-Bine..ma uit la un film,da..cei cu tine asa fericita?Mi-ai luat ceva?!J
-Eee..cum de-ai ghicit?!Zambii, si coate din geanta un plic alb.
-Ce-i asta?Mi-ai adus alocatia?spun eu ironica..hihi..^^
-Nuu,pe aia nu o primest pana nu iei bacul,spune ea cu un zambet malefic...
-Hmm...poiii mai am de asteptat un AN!!
-Exact!Acum taci si deschide-ti plicul!
 Pun mana pe plic si trag cu ochiul sa vad oare ce se poate afla in interiorul acestuia.Vad 5 biletele albe...dar uitandu-ma mai atent..imi dau seama ca sunt bilete la concertul 1D ce se tine in Bucuresti!!! 
 Socata am sarit din pat luando pe mama in brate si multumindu-i.
-Mersi mersi mersi MERSII!!!!
-Cu placere!
-Dar cu ce ocazie?!
-Ehh..asta pentru ca nu ai dat foc la casa vara asta..imi raspunde ea zavand
 Imediat ce mama pleca.am sunato pe cea mai buna prietena a mea Andrada (inalta cu parul lung si brunet,ochii mari,negri si sclipitori) sa ii dau vestea cea mare.
-Alo?
-Ghici ce am primit de la mama...
-Ce?
-Nu o sa iti vina sa crezi..
-Spunemi ce?
-Mai bine iti arat ridica jalujelele (casele noastre erau una in fata celeilalte..)
-AaaaAAAaa!!Cum ai ?Adica cine?Adica cum?J
I-am povestit tot ce s-a intamplat, apoi ea ma intreaba:
-Fetelor le-ai spus?
-Nu inca...o sa le spun azi cand ne vedem la pizza..J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu