vineri, 13 iulie 2012

Capitolul II-partea III





Nu mi-a venit sa cred…am sarit si l-am imbratisat pe Niall atat de tare..saracul cred ca il sufocam ”dar eu cred ca cineva era mai bucurosa decat mine”
-Serios?Nu se poate!…Striga Andrada.
-Mergem doamnelor?spune Niall lundune de brat....
   Am ajuns in cabina baietilor . Andrada le-a zis fetelor ca voi veni si eu cu ele saptamana asta, iar cand acestea au auzit au sarit pe mn …la propriiu :]]…singura care nu prea era incantata era Katty…probabil ca stia ca si mie imi place de Harry (sau stai..de undesa stie?? :]]) in fine …am facut cunostinata cu toti apoi ne gandeam la ce am putea vizita… Doamne .. Harry era atat de dragut incat nu puteam sa-mi iau ochii de pe el …simteam ca plutesc si nu cred ca  eram singura de acolo…..Liam statea langa Teo (acesta ii zambea  de fiecare data cand ea il intreba ceva “..dar nu  orice zambet… zambetul lui  fermecator :> ”). Deea statea langa Zayn, mi sa parut ca ei erau facuti unul pentru celalalt  mai ales ca erau si imbracati asemanator. Axi binenteles ca satatea langa Louis….Lou ca de obicei cu glumele lui.. ne facea sa radem.. .in special pe Axi…porumbei  *Aiall* ..adica Andrada si Niall stateau si susoteau ca nimeni sa nu-I auda. Eu stateam langa Harry iar pe partea cealalta Katty.
-Deci Harry cum e…
- Harry cate surori ai ?! ma intrerupe Katty..
-Poi….
- Harry cum e in Londra? Intreb eu..
-Poi este forte…
- Cum o cheama pe mama ta Harry ? se baga iar Katty
….Si am tinuto asa cam 5 minute..(saracul Harry)..
OK si cum spuneam faceam planuri ..si ne-am hotarat unde mergem…am ales urmatoarele locatii:Castelul Peles,Cheile Bicazului,Cimintirul vesel si cateva manastiri dinMoldova..dupa aceasta urma o sedere de 2  zile la ferma…le-am spus baietilor , iar ei au fost deacord cu o condtie :cele 6 fete trebuiau sa doarma in aceeasi camera cu ei….adica Liam cu Teo ..Axi cu Lou..Deea cu Zayn.. Andrada cu Niall ,iar Harry cu  Katty si cu mine

…eu fiind cea mai imcantata…(woohoo K) [cu toate ca eu ma intelegeam bine  cu Katty ..(acum era o rivalitate intre noi) …]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu