miercuri, 18 iulie 2012

Capitolul XXI

   Ii dau tricoul jos…ne sarutam in continuare…Harry..incerca sa imi ridce tricoul…dar..sa intamplat ceva…acel ceva..era defapt cineva…K
-Madd….What the F*k?!…ce..
*eu ma intorc speriata la mama..*
-Pot sa iti explic…o intrerup eu brusc..
*mama isi continua propozitia…*
-ce..cauta inghetata aia pe jos..:)) (eram usurata…)
-Pfff….a cazut din pat…




*mama se apleaca sa i-a inghetata…*
-Hooww…si eu care credeam ca o sa spuneti….ca… Harry nu mai putut sa continue pt ca ii pusesem eu mana la gura…
-Ce..ce ai spus Harry..ce credeai ca o sa spun?
*mama se ridica si ..abia acum il observa pe Harry..cu pieptul gol..*
-Poi..credeam ca vreti sa… 
-Ohhh…bietul de tine..nu ti-ai luat …haine la tine..si tie cald ..am inteles ..voi lua haine de la sotul meu ..cred ca te vor incapea…defapt sigur te incap .. :))
-Multumesc..doamna J
-Te rog..spunemi Crina J
-Bine..doamna Crina nu mai flirta cu iubitul meu. :P

  Asa deci…se pare ca nu a fost asta clipa asteptata…dar lui Harry nu ia parut rau..era foarte ferict…Pana sa vina mama cu un tricoul ..noi deja am adormit…Eu eram foarte fericita pentru ca maine imi voi revedea prieteni..
 Dimineata…aud “It’s Time To Get UP!”..(si din obisnuinta) i-am dat lui Harry una peste nas..crezand ca este acel ceas enervant…apoi am auzit un mic..”auuu”… Am inceput sa rad in hohote…cerandu-mi scuze…
 *Mama intra in camera…*
-Ati dormit..bine.
-Poi ..am dormit..destul de..
-Bine ..hai jos la masa ca trebuie sa ajungi la scoala…ma intrerupe grabita…
-Haa…la scoala?!...
-Daa..ce credeai ca daca a venit Harry..nu mai mergi…
-Mama..mami..mamicuta..tu nu intelegi ca eu plec…inapoi in Londra *smile* :D
-Ahhhmmm…oi pleca tu in Londra…dar dupa scoala..pentru ca avionul vine abea dupa ce iti termini tu orele…nu-I asa Harry?
-Daaa..doamna…comenta Harry cu un zambet somnoros…Eu ma intorc cu o privire ucigatoare spre el..
-Bine…!!pfff…nooo..de ce…off…bine..dar de ceee…in fine…hai la masa..bleah..nu mai vreau scoala…(am fost doar o singura zi si deja nu mai vroiam :]] )
 Am mancat repede si am plecat la scoala ..dar nu singura…a venit si Harry cu mn…Mai mult venise cu mn ca sa nu ramana singur…cu tata acasa.. :))

 Bine..tot timpul pe care l-am petrecut noi la scoala…defapt..nu prea era legat de…invatatura sau…scris...sau..teme..va dati seama.. :))
*Penultima ora se terminase ..ne indreptam spre cantina..*
-Harry eu ma duc pana la baie…si nu nu poti sa vi cu mine..:))
-Bine voi sta aici ..iti voi duce dorul…
-O sa fi ocupat..
-Cu ce..?!
- *AAAAAaaaa* O DOAMNEEEE!!!...este Harry Styles..din One
Direction…
-O tu ce scumpa esti..imi aduci fane…J
-Da..pfff ..fane..apoi inchid usa..brusc din cauza turmei de afara…
-Sa vezi ce iti fac cand iesi de acolo... striga Harry
-Da..daca o sa mai pot ..iesi…*din cauza aglomeratiei..nu intelegeti gresit =))*
  Am iesit din baie dupa vreo 30 de min..m-am uitat dupa Harry dar el nu era…apoi..ma uit in jos..si il vad langa picioarele mele( ca un caine) :]]
  Il ajut sa se ridice…apoi ..
-Hai sa..plecam acasa…
-Bine…nu ma deranjeaza:))
  Mergem spre casa. Cand am ajuns am luat masa impreuna..tata nu mai era..plecase la servici…in fine. Dupa masa ..ne ducem sus in camera mea..
-Nu..mai plecam..si noi?…
-Plecam dar nu acum..
-Dar cand?..intreb eu nerabdatoare
-Poi..inca nu a ajuns avionul din Londra…


*O da si am uitat sa va spun…deja incepuse sa se lase cu frig..pentru ca eram pe la sfarsitul lui Noiembrie…*
-Bine..si acum ce facem…
-Poi ce spui..daca mergem…nu stiu..sa mergem ..la Mall ..la un film..si dupa..
-Da..si dupa la bowling..il intrerup eu
-Da..mi-ai luat vorba din gura…
 Am plecat spre Mall.. prima oara am intrat la cinema..apoi…am mers la un patinoar..si dupa la bowling…
 Cand a trebuit sa plecam…cineva da peste Harry…si nici macar nu isi cere scuze…nu avea nici un stres…(oameni nesimtiti)…Harry nu la bagat in seama..dar daca eram eu in locul lui..in fine…se facuse ceasul vreo 18:00..

 *Am ajuns acasa..mi-am luat bagajele..si cand sa ies din casa….*
Ce..unde cum….ce se …??
-Ce s-a intamplat Harry..???
-Pfffff..ce ma fac …spune el asezandu-se pe marginea patului…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu