sâmbătă, 14 iulie 2012

Capitolul XI

 ….Baiatul era..inalt..foarte prezentabil..avea parul cret..un zambet alb imaculat..foarte frumos…si ce concluzie am luat..ca vedeam dublu….A intrat in camera si s-a prezentat..
-Buan,Katty..Harry mi-a arata cateva poze cu tine si…m-am cam indragostit de tine..o stai sa ma prezint…eu sunt…nu o sa ma crezi..dar eu sunt..Cody Styles..fratele geaman a lui Harry…*Frate geaman*..am zis eu ..ca vad dublu…imposibil ..Harry nu avea frati cel putin asa stiam eu…defapt cerd ca nimeni nu stia(se vedea dupa fetele lor)..nici baieti nu stiau…nu si nu…dar totusi semanau izbitor…*
           

-Buna...eu sunt Katty...dar se pare ca sti deja..:)) a spus Katty neputand sa.si ia ochii de la frumosul cretuliu geamanul lui Harry..Cody...ce nume frumos...a continuat Katty zambind fara incetare...
         Andrada se ridica din bratele lui Niall se duce la Harry il strange in brate si in sopteste ceva..eu am intele doar “Iti multumesc…” si restu ..nu am mai inteles.…atunci Harry o lua in brate,o pupa pe obraz si ii spune “Nu ai pentru ce…”si nu am mai priceput in continuare…apoi am mai prins ceva ”el..e..timid..si eu sunt mai pervers “ aruncandui o privire care a facuto sa cada din nou in bratele lui Niall..care se uita cam urat la Harry…
   Niall sa uitat spre Andrada si i-a spus ceva..eu nu prea eram atenta….eu eram socata ca restul …dupa ne-am dus sa ne schimbam…

      Teo si Liam se tineau de mana..stand jos pe covorul moale..si mancand niste prajiturele..unul din mana celuilalt..
     Louis si Axii citeau impreuna o carte cu bancuri..si se sarutau dupa fiecare banc..
     Deea si Zayn se uitau unul in ochii celuilalt si isi sopteau cuvinte de amor..aveau ei de gand ceva..dar nu stiam exact ce...:).
   ..Eu si Harry ne puteam manifesta iubirea unuia fata de celalalt in public fara a face pe cnv sa se simta prost..
     Niall o tinea pe Andrada in brate si se iubeau nespus de mult(se vedea dupa privirile lor)….dar stati...stati..unde unde erau Katty si Cody???....Andrada l-a intrebat ceva pe Liam si a plecat..nu stiu unde pentru ca sateam in bratele lui Harry…si nu imi dadea drumul…imi venise o idée..
   -Ce spuneti sa ne uitam la un film?
   -Eu sunt deacord… Harry zambi punandusi capul pe umarul meu.
   -Bine dar…la ce?
   -Ce spuneti..de “Grown Up”?
   -Da..super..dar cum e ?
   -Poi e comedie..deci vreti? Intreb eu din nou
   -Da.. strigasera toti deodata
   -Ma duc eu sa mai aduc ceva de mancare…spune Niall inainte sa dau drumul la film..

....Cred ca am stat toata ziua uitandu.ne la filme....mancand..si vorbind chestii...diverse....in fine...acum cu totii eram foarte fericiti...nimic nu ne statea in cale...cum am spus ....ii aveam pe ”idioti” langa noi…si mai stateam si cu cele mai bune prietene ale mele in Londra….visul orcarei fete…
     Ne-am hotarat sa plecam..am ajuns acasa …dupa o tona de filme…eram cu toti pregatiti de cina…dar singurul care avea un apetit imes…va dati seama cine era..Niall…imi era foarte foamne..”era lihnit”..cu toate ca mancase aproape tot popcornul singur…nu prea ne-am atins de popcorn…pentru ca l-a terminat Niall pe tot..dar nu doar unul ci 5..deoarece ne-am uitat la 5 filme..:))..intrun final l-a oprit Andrada din mancat…si acum era “lihnit “..:))
  Liam si Teo,Louis si Axi,Zayn si deea,Katty si Cody..si eu impreuna cu cretul meu…am plecat in camerele noastre...
   Andrada a ramas sa ii faca lui Niall un sandwish dublu..pentru ca era lihnit…o da … Cody sa muta in casa 1D..pentru a fi mai aproape de Katty…persoana pe care o iubea nespus de mult…erau cuplul perfect…erau adorabili. J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu