vineri, 13 iulie 2012

Capitolul IV-partea III

Nu am putut dormi toata noaptea ..ma tot gandeam la Harry..la acel moment …..nu mai puteam sa mil scot din minte. Dimineata a venit repede… am vazuto pe Andrada si pe Niall iesind din camera.. apoi pe Harry…..lumea incepuse cu banuiele (eu stiam ..defapt ce se intamplase )…asa ca eu nu banuiam nimic.
-Baieti! Ascultatima putin …spune Andrada foarte inocenta…
-Da..te ascultam cu toata inimioara…J
-Bun..stiti eu nu prea vreau sa ma duc sa ma uit la niste manastiri care..le-am mai vazut deja..adca nu va suparati eu raman aici..ne vedem diseara…(cee??Andradei ii plac mult excursile ,sigur s-a intamplat ceva azinoapte..poate cu Harry :O ..sau cu Niall :’( ..dar e puternica si o sa treaca peste)
Peste 5minute trebuia sa ne urcam in Buzy..Niall era in spatele meu..
-Ce faci Niall?...sa intamplat ceva?...:>:>:>
-Da..poi ma cam doare stomacul ..nu cred ca pot veni...
-Aham “:>” (IMPOSIBIL!)..a… poi daca te doare asa de tare burta ramai acasa le spun eu celorlalti ..
-Bine..mersi. :)
-Usa lui Buzy se inchide..(eu scot capul pe geam si ii spun)…bafta la cucerirea Andradei..
-Cum ai?!..ce..hmmmm…striga confuz:Mersi (dandu-si seama ca  sunt o prietena foarte buna J)
Santem cu toti in Buzy :
-Auzi…unde este Niall?intreba Teo.
-Aaa…poi..il durea burta si nu putut sa vina..i-am dat eu o pastila..
-Saracul..spune Deea ingrizorata
-Sigur…nu are nimic…spune Louis
-Mai..era destul de palid..
-Poi hai sa ne intoarcem nu-l putem lasa asa…striga Axi
-Nu.nu nu nu nu…pentru ca pentru ca…
-Pentru ca am chemat eu un doctor acasa si in plus este cu Andrada..ma acoperi Harry
-Bine..atunci unde mergem?! (schimb eu repede subiectul)

-La manastirile din Moldova….spuse Zayn(prefacandu-se ca isi baga degetele pe gat)
-Neeaa..eu nu am chef de manastiri..dar voi hotarati fetelor spuse Liam(cu zambetul lui fermecator)
-Poi ..daca are fi fost Andrada aici sigur am fi mers..la acele manastiri..
-Dar Andrada nu e AICI!..deci?
-Fetelor voi ce spuneti? Intreb eu..
-Da..nici eu nu vreau sa merg..spuse Teo..
-Nici eu..Axi imediat dupa Teo
-Dar daca afla Andrada se va supara…zice Deea destul de ingrijorata
-Doar daca afla !…si in plus ea a spus cu gura ei ca nu mai are chef sa vada ceva ce a mai vazut odata…noi de ce am merge J…. Deci.baieti unde vreti sa mergem? :>
-WOOOHOOO!! Toti 4 deodata :]]
-Ce spuneti fetelor stiti vreun parc de distracti pe aici? Intreba Harry..
-Da..este unul ..Terra Park…mergem acolo?
-Super!
-Da!
-Sigur!
 *Ajungem in parcul de distractii ..Baietii sau dus sa incerce nu stiu ce prostie in timp ce noi ii asteptam afara* 
Ne-am asezat pe banca si am inceput sa povestim ce ni sa mai intamplat..in zilele astea:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu