vineri, 13 iulie 2012

Capitolul VI

    Am coborat  din roata aceea infricosatoare…:]] si ne-am dus cu toti  sa ne dam in masinute…ne ciocneam si faceam o mare galagie pe acolo….in fine era ora 8…trebuia sa ne intoarecm acasa…ne-am urcat in Buzy si am plecat.
-Sigur Andrada ne asteapta acasa ingrijorata …si saracul Niall sta in pat..ca il doare burta..spuse Teo putin ingrijorata.
-Lasa..iti spun eu ca sunt bine..se au unul pe celalalt J..apoi le-am povestit fetelor  despre Andrada si  Niall…

   Am ajuns acasa pe la 9 fara un sfert . Am plecat sus in camera mea sa imi fac un dus…si sa ii povestesc Andradei toate intamplarile…cand dau sa ies din casa  vad pe noptiera o cutie … iar in interiorul ei era o  cutiuta si un plic. Am deschis plicul nerabdatoare sa vad despre ce e vorba ..apoi cand am vazut ce scria am fugit imediat spre camera Andradei.
-Andrada..uite ce am gasit pe noptierra….aaaa
-Ce e in cutie??..ce e??..
-De ce nu te uiti chiar tu??
-Bine ..dami sa vad..
   A deschis plicul din cutie si la citit: “Asta este pentru ca te iubesc mai mult decat pe oriciine…te iubesc si vreau sa imi petrc tot restul vieti cu tine..cu drag al tau Harry :*” iar cutiuta a deschiso si a gasit un medaliom pe care scria “Because I <3 You”…
Andrada m-a luat in brate si am inceput sa plangem impreuna…
*ciocane cineva la usa*
-Cine e?
-Sunt Harry..

   Andrada a deschis .In fata usii erau Harry si Niall care tineau in brate doua buchete de trandafiri…Harry ii avea pe cei albi (preferati mei) iar Niall pe cei roz (cei pe care ii adora Andrada de cand era mica)…cu lacrimi ….am sarit in bratele lor .
-Maddy..vreau sa te invit sa ne pertecem ziua de maine impreuna…accepti?
-Da Harry ,accept!
 Niall a luato pe Andrada in brate si i-a soptit ceva la uneche(cum fac de obice)…nu stiu ce i-a spus …au inceput sa rada si s-au retras..in camera lor..:>:>


  Niall si Andrada din atata ras au dat in somn…:]] . Eu si Harry am plecat sa dormim……am stat si neam uitat la flme …am ras ..ne-am mai gadilat ..ciupt..pana ce  am adormit si noi… A da.. .katty nu era acasa ,era plecata cu Liam si Teo ..nu mai stiu unde nu prea ma gandeam la asta in momentul ala…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu