sâmbătă, 14 iulie 2012

Capitolul VIII-partea II



…Dupa cum spuneam..eu eram cu Harry la masa si faceam un plan …pt Katty…micul de jun s-a terminat …reped ..si ca sa nu stam degeaba ....am plecat cu toti in parc..earm cu toti fericiti..eu chiar stateam foarte mult cu Katty ne imprietenisem bine…totul era minunat…cand deodata corajosul Liam isi lua inami in dinti …sa oprit pe o banca cu pretextul ca este oboist…Teo sa asezat langa el…atunci el din spatele bancii a scos un buchet de flori si o cutiuta..in ea era un inel cu diamante.. avea  inscriptionat in interior versul :Cuz I can Love you more than this!..Teo i-a sarit in brate…si a spus “Si eu te iubesc” din tot sufletul…
Toti cei din parc se uitau spre cer…oare de ce??...ma uit in sus si vad..o daomne..pe cer era scris: “Teo…I really Love you…Merry me!!”
-Da..da…da…da …toti cei din jur aplaudau si strigau….
-Da..a spus Teo cu ochi inlacrimati..atunci Liam i-a pus inelul pe deget si a sarutato in cel mai romantic mod vazut simtit sau trait vreodata…
-Uuuuuu..cu toti ii aclamau..pe porumbei “cuplul Tiam sau cum imi place mie Leo”…
Cea mai frumosa scena facuta vreodata de un baiat….
     Din senin Niall se ridica in picioare pe o banca si  striga cat il  tineau plamani
-Nu ma intereseza parerea voastra…eu stiu un singur lucru…ca..doua nunti in acelasi timp sunt mai frumoase …dei..caum sa zic…cum sa incep?..a da Andrada…viitoare doamne Horan va zic sigur…vrei sa fi sotia mea??...

-Niall… mai intrebi??...striga Andrada …sa urcat pe banca si  nici nu la mai lasat sa scoata un sunet ..sarutandul …toata lumea aplauda….eroau super fericiti.
*Ii soptesc eu lui Harry(sa nu ne auda nimeni) in timp ce Niall si Andrada aveau monetul vietii lor… *
-Ai vazut ce scria pe cer ..”Marry me?”..Marry este numele nostrum..nu-i asa ca e dragut? J ii spun eu foarte zambitoare

-Daa..asa e ..spuse Harry stand pe ganduri..
*Harry statea pe gnduri utanduse pe cer…tinanduma de mana…cred ca sa uitat in sus vreo 30minute nonstop…imi da drumul de la mana…se aseza pe jos  in mijlocul strazii si striga..
-Maddy eu nu ma ridic de aici pana nu imi spui ca vei fi sotia mea..si Katty ..nu ma ridic de aici pana nu imi spui ca esti bine…
*in acel moment ce mi-a trcut mie prin cap …bun plan a avut el de a o intreba pe Katty cum se simte.. :]] dupa mi-a dat seama ca nu i-am dat raspunsul meu…*
-Da ma marit cu tine…
-Si..da sunt  Ok..nu a fost sa fie… J..sa fiti fericiti ..ma rog oricum eu trebuie sa plec..deci casa de piatra..spuse Katty cu zambetul pe fata.
-Stai asa domnisoara nu pleci nicaieri pana nu faci cunostinta cu cnv foarte important care ar putea sa te placa si sa-l placi…
-Cine??
-O sa vezi..Harry facandui cu ochiul…(nici macar eu nu stiam de cine vorbeste..era un mister..)
-A da…vreau sa fac un anunt …a spus Zayn cu o voce convingatoare…voi ..da voi…cele 6 fete care ne insotiti saptamana asta…o sa mergeti cu noi la Londra….dar toate fara exceptii..
-Da..da ..si eu sunt de accord cu el…a spus Louis..foarte bucuros…J si fetelor daka vreti va duce u in spate pentru ca stiti …eu sunt SuUUPERMAAAaaAAAN :]]
-O Louis ..esti asa de Funny..:]]
-Hey… mi-a venit o idée..ce ar fi..sa plecam maine spre Londra??Adica ..oricum plecam impreuna…deci ..ce avem de pierdut??
-Da
-Super idée..
-Genial
Ne-am indreptat spre hotel…pentru a ne pregati bagajele…nu erau multe dar erau destul  pt cateva zile in Londra..va dati seama ca dupa aceea shopping scria pe noi nu??..Ha ha..
Bagazele erau gata…toatul era pregatit..si gata de plecare..Andrada cu Niall aveau impreuna 4 vallize..Liam si Teo 2..Deea si Zayn 3..Eu si Harry 2..si Katty una singura..Axi si Louis aveau si ei tot 3 valize impreuna..deci in total erau 11 persoana si 15 valize… :]]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu