vineri, 13 iulie 2012

My story ...begins




-Hey..ce faci aici singura …hai cu mine..hai sa ne distram..!striga Harry.
   Ma luat de mana si am fugit spre mountainrus..acolo ne-am intalnit cu Louis si Axi care deja isi terminasera tura…. ne-am dat si noi ....si neam tinut de mana tot timpul..dupa ne-am dat in ciocane…apoi intr-o caracatita cu nulte brate…ne-am jucat la arcade si Harry a castigat o pisicuta mov pe care mi-a dato mie :3…am fost sa mancam ceva  ….apoi stat de vorba sa ne cunoastem mult mai bine (pt ca dabea acum aveam ocazia)…
    Ne plimbam in parc ..si a trecut pe langa noi un batran care vindea acadele Harry mi-a cumparat una in forma de inima, iar eu i-am multumit si am zambit  Jsi cum spunea ne plimbam si ne plimbam…mainile noastre treceau una pe langa acealalta..dar dintr-o data am simtit o atingere …(era Harry caruia nu ia reusit trucul cu luatul de mana…) apoi am auzit un tuset..
-Ce ai patit Harry esti bine?*(luandul de mana :>)
-hahmah….da acum sunt bine.

 * Am incercat sa ii dau drumul  dar el ma tinea atat de strans …nu a mai vrut sa imi dea drumul..*

-Si mai vrei sa ne mai dam in ceva..? intreba Harry.
-Da.cand eram mai mica obisnuiam sa ma dau cu mama in roata aceea imensa..o vezi?
-Aham..poi ce ma astepta..hai.
Am inceput din nou sa alergam..toata lumea se uita la noi…*
Cand am ajuns la roata Harry mi-a arata biletele ceva in gen(ia uite ce am eu :D)…si ne-am urcat amandi intr-o umbreluta ..ne-a invartit o singura data iar apoi sa blocat cu noi sus:
-Ce se intampla …asta trebuia sa se intample..?intreb eu speriata.
-Stai calma…Harry ma lua in brate..
-Ok dar ce se intampla?
-Poi nu se intampla nimic.. doar te tin in brate, de ce vroiai sa se intample ceva..:> Harry ma privea insistent
-Pssh..nu la asta ma refeream ...ma refeream la carusel :P
-Stiu….. dar eu vreau sa …stiu..ce se intampla intre noi..Harry ma privea in ochi.
-Poi ce sa se intample intre noi?...
-Eu m-am indragostit de tine din clipa in care te-am vazut cand ai intrat pe usa …la concertul nostrum
-Eu nu stiu ce sa mai cred despre tine..toata lumea spune ca esti pervers..dar cu mn nu esti esti foarte atent si sensibil…si bun
-Poi eu am un punct slab..imi spune el lundumi ambele maine ….punctul meu slab esti tu..
-Dar Katty?
-Katty este o buna prietna ….si o sa gasesc momentul potrivit sa ii spun …
-Sa ii spui ce?
*Si ma sarutat* apoi continua:
-Sa ii spun ca eu pe tine Te Iubesc! Zambind.. :D

        *L-am imbratisat si ne-am mai sarutat …pana cand masina a inceput sa mearga din nou*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu