vineri, 13 iulie 2012

Capitolul V (povestea lor)

-Liam este asa dragut , dulce si calm..si zambetul lui…chiar imi place de el ...si ieri dupa ce am mancat am intrat in camera..mi-a spus :”Teo..eu ..sti..eu ..de ..cand..team ..vazut.”.(si a rosit)..nu a apucat sa termine propozitia..iar eu nu am vrut sa fiu prea insistenta si l-am pupat pe obraz…apoi el s-a uitat la mine,iar eu iam spus :asa continua ..nu fi timid… a venit la mine si ma sarutat ..nu voi uita niciodata..apoi mi-a zis   “De cand te-am vazut am stiut ca  esti facuta pentru mine..”Cuz i can Love you more than this!”. .spuse Teo cu cateva lacrimi in ochi…

-Awww…cat de dragut..Dar tu Axi?tie ti s-a intamplat ceva *spun eu dandu-i un ghiont*
-Da.. tot ieri.. cand Lou a venit beat..in camera ..ma suparasem pe el ..pt ca nu ma lasa sa dorm si exagera cu glumele…sa calmat… si dupa a adormit brusc…apoi am simtit o mana calda luandu-ma in brate…si ei vorbind in somn ca de obicei…spune”Axi tu esti totul pentru mine…u esti persoana care ma foate face fericit… fara tine eu nu as putea sa fac glume..daca nu iti aud rasul.. si a mai zis elahmnashxn .. nu am mai inteles….:]] m-am intors spre el si-am  spus si eu te iubesc..si iam dat un pupic..bine el nu a simtit pt ca dormea ..dar eu l-am simtit…si azi de dimi ..a venit la mn si si-a cerut scuze iar eu l-am sarutat …. el socat nu stia ce sa mai spuna..iar eu i-am povestit totul…si acum suntem impreuna !J


-Doamne cat de sweet..poi sa-l mai pui sa bea :]]..Deea u ai ceva de spus?
-Eu sigur ca am!…poi la mn sa intamplat asa..in ziua in care ne-am cazat la hotel..in camera Andradei…a fost foarte romantic…ne puneam foarte multe intrebari…si am ajuns la o intrebare de genul…cand ai avut tu primul sarut?... Eu am spus ca am avut primul sarut la 16 ani…dar a fost ceva scurt….eu urasc saruturile scurte..si de atunci nu am mai avut  timp de iubit…iar el se uita in ochii mei si imi spune…”dar acum ai timp pentru unul”…eu rosecs ..apoi ne intrerupe nu  mai stiu cine ,cred ca Niall ,sa ne spuna ceva ..apoi  m-am prefacut ca i-am uitat intrebarea… dupa el  ma luat de spate [vechea smecherie cu cinemau]….cand am intrat in camera..l-am luat de mana si i-am spus ca da am timp pentru el..apoi el ma sarutat ..si a fost asa de romantic…un sarut lungg..pe care n-am sa il uit cat oi trai…

-Cee romantic…spun eu ,Teo si Katty  deodata.
-Dar voi 2 ..sa intamplat ceva?intrebara Teo
-Eu..nu Harry este dragut .dar nu ,nu s-a intamplat nimic…spuse Katty foarte incet.
-Dar tu Maddy?…ma intreba Deea curoasa  inaintea celorlalte.
-Poi eu..da..poi nustiu..*lasandumi capul in jos*
-Buna fetelor deranjez?intreba Louis.
*Axi il lua de mana si pleca cu el intr-un montainrus.*
-Poi…(doamne ce greu era sa le spun..) incercand din nou.
-Hey Deea vi….vreau sa sari in sus de frica pt ca mergem in casa groazei …boooo(spune Zayn zambind)
-Hai sa vedem care se sperie primul :P (zice Deea scotandu-i limba).
-Sati vreau sa vin si eu cu voi vreau si eu in casa croazei…pot veni si eu intreba Katty?
-Sigur ca da ..spuse Deea.
-Asa Maddy deci am mai ramas doar eu… imi spui mie?..intreaba Teo.
-Poi sa vezi cum a fost..eram in pat..cu..
-Hai Teo hai sa mergem….ca vreau sa ma dau in ciocanele alea ..spuse Liam
-Imi spui tu alta data Maddy..ok?spuse Teo dand sa plece.
*Ramasesem singura pe banca …cand am vazut un baiat inalt cret cu un zambet pe care il recunosteam oriunde...venind spre mine*
     





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu