luni, 16 iulie 2012

Capitolul XV

   Noi il ateptam pe Zayn cu pumni stransi..oare ce se putea intampla la aeroport…pana sa vina ..eu am plecat in camera sa ma schimb.
   Eram in fata dulapului gandindu-ma ce sa port….Harry intra pe usa foarte serios…se apropie de mine si tranteste usile dulapului…Eram fata in fata..ma saruta  si ma ridica in brate….nici nu am apucat sa ma schimb ..iar toate astea s-au intamplat intro secunda.
  Si cum spuneam..ma ridicat in brate s-a asezat in pat..iar eu eram peste el…el tot incerca sa ma intoarca sa fi deasupra mea ca sa nu mai pot scapa ca celelalte dati..:))..(mi-am dat seama de asta)…ne sarutam ..si el cu mangaierile lui.. nu mai vroiam sa plec din bratele lui…totul era asa romantic si perfect…pana cand am auzit usa
 -O doamne a venit Zayn..
*L-am impins pe Harry…si am pus mana pe clanta..ma intorc sa vad cum a reactionat(ma simteam destul de prost)..el era trantit pe spate…uitanduse pe tavan*
 -De ce faci mereu asta!! Aaahh…*dand cu pumnul in pat*
 -Poi ..a venit Zayn trebuie sa vad ce a patit…
 -A deci el e mai important..
 -Te rog nu incepe ..imi este prieten..*ma arunc langa el ii dau un sarut scurt ..si ies pe usa*..
 -Te Iubesc!..striga dupa mine
 -Si eu!!  Strig sa ma auda…                                    
  Zayn era in casa dar nu era singur era cu Deea..”woohhooo!!”..si am mai primit si o veste super..
-Deea te-ai intors..au spus toti in cor
-Da dar nu s-a intors Tanasoiu Andreea…spune Zayn cu un zambet enorm.
..Dar cine??..
-Malik Andreea…*laught*
-Da??..Nu te cred..spune Andrada socata
-De ce sa nu o crezi Mrs.Horan??...spuse Niall cu un zambet irezistibil pe fata…
-Well…ba da …cam sunt Mrs.Malik..domnisoara Horan..de ce sa nu ma crezi??
  Toata lumea radea..toata casa era fericita pentru reintoarcerea Deei…doar eu si Harry in interiorul nostru ne simteam prost (mai ales el)…dar nu lasam pe nimeni sa observe asta..dar si Adry era suparat ..era chiar mai suparat decat noi..urma sa plece acasa..fara Zayn desigur..:))
  Am luat pranzul..si am plecat fiecare in camerele noastre..azi nu avea nimeni chef sa vizitam parinti lui Liam..mergeam maine…cand nu mai eram “obositi”..:))
   Deea si Zayn erau in camerele lor..nush ce faceau..dar se auzeau niste zgomote cam bizarre..ciudate..:))..stiti voi…
   Andrada si Niall…auzeam eu ceva…camerele noastre aveau o singura usa intre ele…mai bine zis vedeam tot ce faceau…*Niall inchide usa*..Harry se duce langa usa si imi face semn sa ma apropi de el…”shhh” Harry crapa usa.. Am vazut cum Niall o gadila si o saruta pe Andrada..pana cand ii da tricoul jos…atunci comenteaza Harry…
 -Bravo Niall..asa te vreau..fi direct..
 -Pff..ma aud eu foarte incet
*Harry imi arunca o privire patrunzatoare…*
 Ne uitam in continuare..Andrada ii desface nasturi de la camasa…comentez eu asa de incet incat sa nu ma auda Harry..(dar tot m-a auzit)
-Bravo..Andrada…aratai ca te pricepi!
*Harry incepuse sa zambeasca spre mine..iar eu ii scot limba :P*
Niall mai indraznet..i-a desfacut nasturi de la pantaloni…iar  Andrada ii deschide lui cureaua..si apoi il aud pe Harry..
 -Haide..haide..hai Niall stiu ca poti face asta….
 -Pfff…nu crezi ca ai vazut destul ..hai acum lasai…
 -Nu ..nu ..nu..stau ..vreu sa vadd..
*Andrada trage plapuma peste ei…tinandul pe Niall foarte strans in brate…*
 -Nuuuuu…nu pot sa cred..!!...ahhhh…
 -Broavooo..Andrada…esti cea mai tare..apoi le inchid usa
Harry iese din camera ducandu-se la usa lui Axii si Louis..ei se bateau cu pernele..apoi s-a ajuns  la pupaturi si sarutari….si de acolo la dragoste…si apoi ceva mai intim…”cum sa fac ca sa il i-au de acolo..ce sa fac ..ca sa nu se mai uite? ..aaa gata..”
 -Harry..dragule haide jos ..vino de acolo …Harry Harry …unde esti?!
Harry era aplecat si se uita pe broasca usi..la Louis si Axii…se ridica se uita la mine de sus dupa scara..
 -Sunt aici..vin imediat!!
 -Noo…eu vreau sa vi acum!
 -Imediat ..stai ..umpic…
Jos Liam si Teo se uitau la un film horror…nu prea imi plac filmele aste..dar lui Harry le adora..asa ca daca ramaneam jos era mai rau…ma duc la el si ii spun..
 -Hai sa plecam in parc?ce spui??
 -Bine hai…ridicandu-se zambind
Cand sa coboram trecem pe langa camera lui Katty si a lui Cody…Harry se opreste brusc..se duce la usa si se uita pe broasca cheii..
 -O doamne :O..nu pot sa cred toata lumea se “distreaza” in casa asta..asa te vreau Cody..aratai cine este seful
 -Offf..dirty mind…lasai in pace..tragandu-l de mana..
 Merg cu Harry ..ne plimbam ..frumos de mana ..mi-a aratat imprejurimile..ne-am distrat..dar eu ..stiam ca pe el il macina ceva ….stiti voi…K

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu