vineri, 13 iulie 2012

Capitolul III-partea I

  Ne-am facut bagajele… trebuia sa ne intalnim in fata stadionului…ca sa mergem cu autobuzul baietilor la hotelul la care ne cazam……Andrada ca de obicei a ajuns prima iar eu cu restul fetelor ne-am intalnit pe drum(cu exceptia lui Katty…). Eram imbracate foarte dragut .. eu aveam o pereche de jeansi  rupti (cu care ma simteam confortabil)..Andrada si Teo erau in  pantaloni scurti… iar Deea cu Axi  aveau niste fustite mulate….
*am stat si am asteptat cred ca vreo jumatate de ora ca sa apara si Katty …si insfarsit a ajuns..* 
  Ea purata o perche de jeansi roz si o bluza cu dungi (gen Louis). 

In Sfarsit!...am  cu urcat totii  in Buzy 1D (asa ii spunem noi) si am plecat la drum …dupa 2-3 ore de facut turul bucurestiului eram gata sa mergem la hotel.In fata noastra era Paul si managerul hotelului…am mers la receptie si ne-am cazat…cum era intelegerea …. .Cand am intrat in camera primul lucru care mia venit in minte  [doamne cum incapem noi in patul asta …pt ca eu de obicei noaptea fara sa stau cu o perna in brate si cu picioarele peste ea nu pot sa dor..]…in fine camera era foarte stilata…alba cu mobilier crem ,iar pe pat era un cearceaf micut cu liniute maro.        
Am stat cea am mai stat, am si despachetat ...era aproape 8 seara. Ne pregateam de cina ….am coborat la restaurant si ne-am propus sa nu comandam ceva prea sofisticat….Niall si Andrada au impartit o pizza,Teo si Liam au comandat peste la gratar cu garnitura de cartofi naturi,Axi si Louis au preferat sa manance o omleta cu piept de pui,Deea si Zayn  o salata de pui, eu si Harry ne-am luat o inghetata uriasa de cramel (cum imi place mie)..iar Katty a preferat tot o inghetata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu