miercuri, 18 iulie 2012

Capitolul XIX ("the run..")

  Cat timp toti erau in camera cu Harry..ingrijorati intrebandu-l ce se intamplase…eu am fugit din casa pe furis…Am plecat spre casa 1D..sa imi fac bagajele si sa plec inapoi in Romania.
 Cum spuneam mi-am facut bagajele si cand sa ies din camera ..intra Herry..cu ochi inlacrimati incercand sa imi spuna ceva…
  -Eu..nu ..
 -Tu..ce ..lasama sa ies…
 -Nu..lasama sa termin…
 -Ce vrei sa imi spui…ca iti pare rau…e prea tarziu ..acum te rog sa te dai..
 -Nuuu….*Harry tot tinea usa*
*Ma uit la el incepand sa plang..si strig*
 -Lasama!!..sa terminat..stergandu-mi lacrimile..
*Harry se da din usa…*
 -Bine..iti respect decizia…dar sa sti ..chiar daca tu iti vei gasi..pe cineva in Romania..eu tot te voi iubi..si stiu ca nu-l vei iubi la fel cum mai iubit pe mine…
*ma uit la Harry…stergandu-mi lacrimile..*
 -Poate ai dereptate..dar ..acum trebuie sa plec..
*am coborat scarile…si i-am vazut pe toti stand in fata usii…*
-Ce faceti aici?!..
-Nu te vom lasa sa pleci…spune Niall…ridicandusi mainile
-Sunteti facuti unul pentru altul…spune Andrada..cu o fata foarte serioasa
-Daa….nu face asta..striga Deea…
-Nu pleca…!! Strigau Axii si Teo
-Nu te lasam sa pleci !!! spun baieti…si se pun zid in fata usi..
*Katty ma i-a de brat si imi sopteste…”trebuie sa va inpacati..Harry nu ne-a spus de ce vati certat..ne-a spus doar ca vrei sa pleci in Romania…asa ca nu pleca..nu stiu motivul..dar stiu ca sunteti facuti unul mentru altul”…*smile*
  *Ma asez pe canapea..si spun*
-Bine numai plec…
-Super..!!
-Bine!!
-Da..woohoo..striga Andrada cea mai fericita
-Se..face tarziu ..hai sa mergem la culcare…spun eu.. cascand
-Ok..da..haideti spune Liam
*Plecam cu toti in camerele noastre..Andrada intra la mine in camera..*
-Vrei sa dormi cu mine…sau stai aici..cu Harry..
-Stau aici..tu bucurate de Niall…pff..adica de somn..:))
-Te bat..:))
-Ok .noapte buna
-Good night..
*Andrada pleaca si inchide usa…*
  Eu ma asez in pat...Il obeserv pe Harry si imi inchid ochii...el se apropie de mine (crezand ca dorm)..se apleaca si imi da un mic pupic pe frunte…sa nu ma trezeasca…apoi se aseaza pe canapea si adorme.Am incercat si eu sa dorm dar nu am reusit…m-am ridicat din pat mi-am luat bagajele ..dar inainte sa plec..i-am lasat ..un biletel pe pat lui Harry …
  Eram la aeroport…unde unele fete ma aratau cu degetul si…barfeau..”uite ea este iubita lui Harry”..”care Harry?!”..”Harry Styles din One Direction”..”O Doamne..!!”..le-am auzit vorbind despre noi lucruri si bune, dar si rele..in fine ..am intrat in avionul spre Romania…M-am asezat pe un scaun..langa geam..si ma gandeam…la acel bilet..
  “Dragul meu Harry…eu inca te iubesc ..dar tu sti deja asta J…eu nu plec din cauza ta…eu sunt de vina…pur si simplu nu pot face asta…si nu vreau sa stai dupa mine….o sa iti gasesti tu o fata..mult mai draguta..si mai curajoasa. Spunele tuturor ca sunt bine si sa nu se ingrijoreze..voi fi bine in RomaniaJ
                                                 P.S. Te iubesc si te voi iubi mereu”(iar inelul care semnifica Iubirea noasta era pus pe acel bilet)
…apoi ma gandeam la toate  intamplarile noastre…pana cand am ajuns in Romania

  *Insfarsit eram acasa* ..mama foarte socata…
-Ce?!...ce cauti aici?
-Eu am venit acasa si tu asa ma saluti..vad ca te bucuri mult sa ma vezi K :]]
-Ma..bucur dar..de ce ai venit acasa??
-A..deci nu ti-a fost deloc dor de mine…
-Ba da…
-Cand am intrat.. tu trebuia sa spui”O fata mea…mi-a fost asa de dor de tine!! Te iubesc”
-Ce-ai patit esti foarte..nervoasa..ce s-a intamplat..acolo..
-A nimic doar ca....mi-a fost dor de casa…avem inghetat?? intreb eu aruncandu-mi hainele pe jos si indreptanudma spre frigider…
 *Mama imi i-a bagajele ..dupa jos si spune..*
- Offff…..CE dor mi-a fost de tine…oftand :]]
-Vezi despre asta vorbeam… J…sii..nu ai uitat ceva??..
*Mama era in camera mea…lasandu-mi bagajele..si incepu sa strige*
-Te iubesc!!
-Si eu.. *laught* (ma simteam ma bine)
Ma duc sus cu inghetata..si imi pun un film… Stateam in pat, dar nu puteam sa ma uit la film …ma atragea prea mult gandul  ca din camera asta a inceput toata poveste…foarte ciudat nu..?!
 *Mama intra in camera si se asaza langa mine..ne uitam amandoua la film ..si pur si simplu am inceput sa ii povestesc tot ce s-a intamplat…chiar daca nu ma intrebat nimic…*
-Off..scumpo..nu mai plange..eu nu te stiam asa…
-Da.. mama…dar eu il iubesc..si imi este asa de frica..si pur si simplu nu pot..
-Vei ..sti tu ..
-Dar…
-Niciun dar..(stergandu-mi lacrimile..)..tu vei sti cand va fi momentul potrivit…
-Si tu cu tata…tot asa ai fost si tu??..
-Ammhh..hai sa nu vorbim despre asta..*laught*
 *Am ras atat de mult incat l-am trezit pe tata..Intra in camera cum face el de obicei…ma i-a in brate si imi spune*
-Ce dor mi-a fost de tine…J ma strange ata de tare in brate…(ciudat pentru ca de obicei cand ma aude ca fac zgomot…vine si incepe sa strige atat de tare”DA MUZICA MAI INCET!!! INCERC SA DORMM!!! Si eu ii raspund “Grrrrr..bine”)
-Grrrr..si mie mi-a fost dor de tine J
*Am inceput din nou s-a radem..pana cand…*
-Hai..gata la culcare e 22:00…trebuie sa dormi..spune mama ..inchizandu-mi laptopul…
-Offff….maine scoala…spun eu trantinduma in pat… de parca as fi lesinat
*Mama ma pupa pe frunte(exact cu o facea si Harry)..apoi tata ma pupa pe obraz…amintindu-mi din nou de  Harry..cum imi pupa el obrazul in fiecare dimineata.. L*
-Noapte buna Maddy.. imi spune tata
-Noapte buna..va iubesc!
-Si noi pe tine…spune mama..stingand lumina..
*Tata imi inchide usa..*
   In acea noapte m-am simtit foarte... singura…


2 comentarii: