sâmbătă, 14 iulie 2012

Capitolul IX

      Noi fetele ne-am imbracat foarte dragut special pentru…Londra… toate aveam pe noi imprimat stegul Americi :]] …(i-am dat gat ape baieti!)
  Eu purtam  o pereche de pantaloni scurti un maieu cu steagul Americi imprimat..iar tenesi care se asortau cu maieul..si un lantisor cu steagul Britaniei…
  Deea avea si ea avea tot o pereche de pantaloni scurti,un tricou gri cu stegul Americi ..si o perche de pantofi (preferati mei) asortati cu tricoul..
  Axi purta jeansi cu steagul Americi tenesi rosii o seapca rosie(sapca lui Zayn)…si un tricou cu dungi..(ca sa stie Lou ca ea inca il iubeste ^.^)…
  Andrada era imbracata cu unu din hanoracele lui Niall si o pereche de pantaloni scurti tot cu seagul Americi imprimat…si eu ii eram ei datoare ..(pt ca mi-a dat rochita la intalnirea cu Harry..)..asa ca eu i-am dat High-Topsurile mele albastre( nu stiu de ce dar eu numai dastia port…)..
  Teo..care avea o tinuta eleganta [de era Liam sa faca infart.. (sensibil baiat ….{dar asta il face adorabil})]…..ea purta un maieu alb cu o inimioara mare imprimata pe el ..niste jensi cu acel steag :]]…. o pereche de pantofi cu toc de 10cm asortati cu jeansi…
  Katty avea ceva special ea..purta un tricou foarte dragut cu rosu si albastru..pantaloni scurti cu sateagul A. tenesi care se asortau cu pantaloni…si si-a facut un machiaj..cu cum nimeni nu a mai vazut…era incredibil J..toti am ramas socati cand am vazuto..
*Harry ii sopti…arati superb ..sigur se va indragosti de tiine…*

   Parca as fi in Rai…eram cea mai fericita ..eram cu Harry …da nu doar cu el si cu cele 5 pretene (cele mai bune prietene) ale mele…era incredibil….intram in Buzy si plecam spre aeroport…suntem incantati peste masura.
   Cand am ajuns…am vazut un avion urias pe care era inscriptionat”1DFly” (sigur sata trebuie sa fie avionul nostru)
*M-am dus spre usa si cand am vrut sa intru… Harry iar sa furisat in spatele meu…si mi-a sopti..
” Hai sa comitem cea mai perfecta crima :Eu fur inima ta..si tu pe a mea… ”eu i-am zambit ..si m-am apropiat sa ii dau un sarut(dar nu am facuto) m-am  dat putin mai in spate  ...l-am impins foarte delicat …is i-am spus (mie de obicei imi place sa chinui baietii…am inteles ca daca ii chinui te vor mult mai mult…nu sa fi carpa lor ..sa ai si u ceva de spus..*asta m-a invatat mama*)
-Nu acum…Harry..
*El avea ochi inchisi si astepta …pe mn ma bufnise putin rasul…*
-De ce? …continua Harry cu ochii inchisi.
-Poi nu trebuie…sa ne luam bagajele?
-Nu ..o sa ni-le bage cineva in avion ..nu le bagam noi…
-A..ok si dau sa intru..
*Ma apuca de mana si ma intreaba..*
-Nu ai uitat..ceva..
-Eu!..cum sa uit eu ceva nu am uitat nimic la hotel…am totul in valiza...(eu mi-am dat seama la ce se referea)..spun eu uitanduma cu o privire foarte vicleana..
-Da..ai luat totul..in valiza cu exceptia mea…spune Harry bosunflat
-Vroiai sa..fi si tu in valiza..nu te inteleg.. (eu in mintea mea nu mai puteam de ras)
-Nu asta… nu mai conteaza…si se aseza pe un fotoliu imens din fata avionului..
     Ma asez langa el…el nu se mai uita la mine..statea intors cu spatele … suparat pe mine…*
-Harry…ce faci Harry..Harry…nimic.. nu spunea nimic …mi-am dat seama de ce facuse(am intercut masura K )…”stiam la ce te referi numai ca avea chef de joaca…si..pur si simplu asa sunt eu…si imi pare rau (lasandumi capul in jos)…Harry se intoarec spre mine si ma apuca de nas…”auu”…
-Stiu ca glumeai ..asta faceam si eu acum…nu doar tu joci murdar.. :P
-Aaa..macar gluma mea a fost mai buna si .*adiemefhcmreuhgcmthgvm…* nici eu nu mai stiu ce am spus ..pentru ca el ma pus in bratele lui si ma sarutat in timp ce eu vorbeam….uitasem complet…
-Asta ai uitat sa pui in valiza..soptindumi Harry ..
-Nuu..asta a fost sa ma faci sa tac din gura..
-Maahham …da dar si pentru ca te iubesc..isi completa Harry propozitia
*de data asta eu l-am sarutat pe el*
   M-am uitat prin jur sa vad ce fac restul Niall si Andrada stateau pe 2 fotoli mai albe langa buffet….Liam,Louis si Zayn se uitau la TV..iar restul jucau Monopoli pe patul cel mare din spatele avionului…
-Scumpo..vroiam sa te intreb daca vrei sa vi sa faci cunostinta cu parinti mei…
-Aham..vrei sa trecem la pasul urmator din relatia noasta..da sigur ca vreau. ..dar ceilalti..?
-Ii chemam si pe ei…iar acolo o sa ii arat surpriza lui Katty…
-Ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu