sâmbătă, 14 iulie 2012

Capitolul X

*dupa 2 ore si jumatate de zbor eram insfarsit in Londra*

  Am coborat din avion plina de emitiii Harry tinanduma strans de mana …pentru ca stia el ce va urma…
   Trebuia sa ne urcam in Buzy 2 cand ..din senin apar cateva directionere nebune care vroiau poze cu baieti… (acum am inteles de ce se grabea el si ma tinea asa strans de mana).…pentru a ajunge la ei ..noi fetele *inocente* eram imbrancite..impinse ..si injurate…
   Harry ma tinea bine de mana si nu mi-a dat drumul la mana…ma tras o fata atat de tare de par ca sa ma dea la-oparte de mi-a rupt cateva fire din cap….m-am intors la ea..si imi venea sa ii rup tot parul din cap( nimeni nu se atinge de parul meu! :]] )..
   Harry cand mi-a vazut reactia ma luat in brate pe sus…si a lasat orice poza si autograf si a fugit cu mn in Buzy.
…toti eram in Buzy cu exceptia lui Andrada si Niall care statea cu un barbat  inalt cu parul cret si mustata..de vorba nu stiam cine ..cum ..sau ce..facea acolo…era prea multa lume si ei erau la distanta prea mare de noi… in fine…Niall a luat de mana pe Andrada si au fugiut spre noi..cand au intrat toata lumea a inceput sa ii puna intrebari Andradei….dupa ce ne-a povestit ea.....am plecat la vila unde trebuia sa stam…”Cava Visurilor “…

   Am ajuns la casa 1D..era de vis…totul arata perfect…cand am intrata fiecate …avea cate o camera…Aiall camera albastra, eu cu Harry roz…Leo camera portocalie ..Luxii camera mov deschis…. Zeea camera de culoare corai marin..iar Katty  o camera alba simpla..
  Camerele erau magnifice fiecare in felul ei…dar toata lumea astepta marea surpriza al lui Harry…ma rog…toata ziua am stat in casa…nu am vizitat deloc orasul…ne apucasem de despachetata…
 
   Niall avea toate hainele sranjate frumos…impaturite la dunga..egale…nu ma asteptam la asa ceva din parte unui baiat..
Liam avea aranjate toate hainele pe umerase diferite..in functie de culoare si sezon..asta ma cam speriat…dar era dragut
  Louis a lasato pe Axii sa ii aranjeze hainele in timp ce el o gadila ,ii spunea bancuri si o pupa pe mana si pe gat…semanau cu doamna si domnul Addams..:))
  Zayn si Harry al meu nu si-au aranjat hainele… dar in schimb produsele de par au fost aranjate  in ordinea aplicarii acestora...fiecare pieptene ….cu zimti intr-o anumita directie..fiecare perie era diferita..da cam..5 din fiecare categorie...:))
   Seara am mers cu dragutul meu …am luat cina..nu era chiar o cina..Pizza ..a fost buna..tinand cont ca nu mancasem nimic toata ziua…a fost delicioasa…(ne bateam pe feli) ……
   Dupa cina am plecat cu toti in camerele noastra si ne-am culcat...adica ..ceilalti sau  culcat…. ca eu si Harry…nu am dormit toata noaptea…stateam in pat si ne uitam unul la altul…
-Deci care este…cine este…cadoul lui Katty? Intreb curiosa.
-O sa vezi maine…*cascand*
-Esti oboist ..culcate..
-Nuuhh…vreau sa mai stau…Harry se plangea ca un bebelus’
-Stai treaz atunci..eu ma culc..
*ma intorc cu spatele …iar el ma strange in brate…atat de tare de parka maine nu ma mai vede..;))*
   Dimineata a venit repede …Harry era in boxeri..iar pe drum ne intalnim cu Andrada si Niall…
   Niall il lua de mana pe Harry ..il duce in sufrageri si il inmbraca cu pizamalel cu Coca Cola  …am plecat sa luam micul dejun…i-am vazut pe toti pentru prima oara in pizamale…am mancat..iar dupa Harry ne-a propus sa mergem acasa la Familia lui…
   Ne-am dus in camerele noastre ne-am inbracat mai sport…ne-am urcat in masina si am plecat spre casa Familiei Styles…
   Cand am ajuns..mama lui Harry si motanasul lui..ne-au poftit in casa…mama lui Harry era atat de draguta..ne-a servit ciocolata…nu puteam sa ma opresc din mancat  .. era atat de buna ..dar am observat ca Andrada ..nu mancase aproape deloc a impartito cu Niall..in fine..
  *Pe usa intrase un baiat*
-Katty....aceasta  este surpriza pe care ti-am promiso..Harry zambind mandru de ce fucuse pentru Katty.
 *Baiatul era…o doamne nu mi- venit sac red..cum e posibil.. O.o*







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu