sâmbătă, 14 iulie 2012

Capitolul VIII-partea I



   Ziua era pe sfarsite si…trebuia  sa luam cina undeva…dar toate resaurantele erau inchise si ne-am hotarat sa comandam o cina romantica in camera….in camera lui Niall si a Andradei pentru ca in camera noastra era Katty…
  Dupa cina..m-am dus sa ma schimb in ceva mai confortabil am intrat in camera… Katty nu era ..cred ca era plecata…mi-am luat jeansi mei albastri si  bluza mea rosie pe care nu o prea port pe afara,acum stau cu ea numai prin casa….in fine merg sa ma apuc de vase nu trebuia sa las dezordine in camera Andradei si a lui Niall ….cant timp  eu strangeam masa Harry se uita non-stop la mine …dar nu ma Ajuta cu NIMIK! >:|
         .. ..Nu-l bagam in seama.. nu ma uitam la el nici nu-i zambeam “eram suparata”(vroiam si  eu putin ajutor)…
          Ma intorc plec de langa el pun vasele in ghiuveta si incep sa le spal… nu cred ca apucasem sa termin 3 farfuri....aud un zgomat (cred ca mi se pare)…ma apuc in continuare de treaba…si dintr-o data …Harry ma apuca de spate isi strecurat minile in jeansii mei…sarutanduma pe gat si mangainduma ..cum nu a mai facuto niciodata..simteam ceva in interorul meu o fericire enorma (cred ca asta inseamna iubire adevarata)…m-am intorsi si-am dat tricoul jos(de ce am facuto..nustiu..in mintea mea “esti nebuna ce faci!” parka nu mai imi controlan mainile cu creierul..mi-le controlam cu inima)….lasandul in pieptul gol…el ma mingaia tandru cu dosul palmei pe obraz meu rosu ( ca numele meu de familie :]] )...El mi-a dat jos bluza …lasinduma doar in sutien…
-Harry…zici ca suntem . ..Tom si Jerry?! Razand.. :]]
-Da…eu sunt Tom si tu esti Jerry..:> :3 sarutanduma ..

*Harry m-a ridicat in brate de parka eram proaspat casatoriti … si ma aruncat in patul din camera noastra….nu ne putea opri din sarutari si mangaieri*…
   .…iar eu cu un pic cauraj ..i-am pus mana pe curea desfacandu-io (pentru ca el nu ar fi indraznit sa o faca inaintea mea…sa nu para genul de baiat *direct la subiect* )…el a procedat la fel ….si cand trebuiia sa fie acea scanteie..Katty da buzna peste noi…
  Katty a fugit plangand…si din cate am inteles eu …Liam..a reusit sa o linisteasca….
Eu cu Harry…nu am mai vrut sa facem asta..…niciodata( nu ma refer niciodata niciodata…doar ca niciodata ..cu prieteni in aceasi incapere:]] ) …
  ...ok eu mam imbracat inapoi…Harry tot in bocseri a ramas…facandumi sem sa ma asez in pat…am inceput sa zambesc spre el…m-am asezat langa el…cu capul pe pieptul lui….si ne-am uitat la un film impreuna eu pe la mijlocul filmului ..am adormit.. …cand ne-am trezit era deja dimineata…eu eram foarte stresata :
-Ce facem..daca Katty o sa spuna la toti ce am facut noi doi…adika..ce vroiam sa facem..?
-Stai calma si ce daca…:P
-Perversule!
-Dar sunt Perversul Tau :> :)) ..spune Harry..cu un ras malefic..

*Eu faceam patul…vorbind cu el …in timp ce se imbraca*
     *Arunc cu o perna in el*
-Taci…eu vorbesc serios ..:P ( bine… nu vorbeam ..dar a meritat efortul :]] )
-Bine o sa vad ce pot sa fac in privinta asta…hai sa mergem la masa..*apropiinduse de mine vrand sa ma sarute*
-Bine…spun eu dupa acel sarut *dulce* J
  Coboram la masa eram doar eu si Harry  vorbeam ..si in momentul acela apare Katty….ne uitam in ochii ei ....iar apoi Liam  si ii spune ceva la ureche apoi pleaca cu ea de brat….ma rog vreau sa spun …ca toata lumea era fericita cu exceptia lui Katty….i-am povestit eu asta lui Harry iar lui i-a venit o idée…nu mi-a spuso dar cica era buna…deci vom vedea…
*o da si uitasem…noi acum ne numeam Haddy sau Merry*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu