vineri, 13 iulie 2012

Capitolul II-partea I






*It’s time to get up!!-(am auzit vocea lui Harry…) m-am trezit brusc….apoi mi-am dat seama ca era doar soneria telefonului …m-am uitat la ceas si am vazut ca era 6:40. M-am grabit spre baie sa imi fac un dus rapid..m-am imbracat cu ce mi-a trecut prin mana si am fugit la scoala.
*Super…asa imi incep eu prima zi … xD*

Mi sa parut ca saptamana asta a trecut foarte greu ..mai ales ca noi eram nerabdatoare sa mergem la concert. Insfarsit mi-am ales tinuta, foarte simpla….o rachita cu floricele ,o pereche de pantofi cu toc de 10 cm de culoare roz(culoarea pieli) care se asorta cu geanta si mi-am facut cateva bucle.

Am plecat spre casa Andradei ,pentru ca tatal ei s-a oferit sa ne duca la concert…aceasta era foarte dragut imbracata ,avea o rochita de blugi si o pereche de pantofi negri care se asortau cu geanta si binenteles ca si-a facut si ea cateva bucle .Dupa cateva minute apar  fetele .Deea era imbracata exact in stilul lui Zayn,Teo avea niste jeansi rupti si o bluza foarte draguta iar Axi purta un maieu gri cu colturi pe laterale si o pereche de pantaloni cu un model foarte sofisticat (ca sa il dea gata pe Louis ).

-Maddy..biletele sunt la tine?
-Nu…dc?
-Fetelor Keep Calm..le-am luat eu..spune Axi
-Phiu m-am speriat
*dupa aproape o ora de mers cu masina eram acolo..in fata stadionului asteptand sa intram…*
-Bine…Va rog frumos sa intrati civilizat… fara imbranceli dak se poate…spuse o voce mai  groasa(cred ca era Paul)
Am intrat pe o usa imensa de sticla.. pe care era inscriptionat: “1D Love Romania”…stadionul era impartit ,iar fiecare parte avea scaune (nush de ce dar avea) ..Ne-am dus fiecare la locul ei ,apoi observam ca fiecare scaun avea cate un numar(nici asta nush pt ce)
*incepe concertul xD *

Toata lumea tipa si dansa..baietii isi faceau de cap si se distrau(ca de obicei)..amuzandu-ne ne noi … Mi s-a parut ca  a trecut foarte repede timpul..dar  aproape de sfarsit , baietii au facut un anunt surprinzator , spunandu-ne ca fiecare dintre ei va trage la sort cate un billet cu un numar(..*deci deasta erau numerotate scaunele*..) ,iar  fetele norocoase   vor petrece o saptamana cu ei …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu