luni, 16 iulie 2012

Capitolul XIV

    Andrada cu Niall au inceput rau de tot sa se certe cu Adry…Harry ma apuca de mana si ma trage afara din casa…
-Ce..?!
-Shhh….mai incet or sa isi dea seama ca ii urmarim..
  *Ne aplecam in jos si ne ducem dupa masina lui Niall ii vedem pe Zayn si Deea..*
 -Deea stai..asteapta..vreau sa vorbim..striga Zayn ..apucando de mana

 -Ce vrei sa imi spui?Ca vrei sa ne despartim?Ok ne despartim (tragandusi mana)..dar puteai sa-mi  spui in fata inloc sa ma inseli…
 -Nu vreau sa ne despartim..sti ca numai pe tine te iubesc..si nu as face ceva care sa te raneasca…
 -Dar ai facuto deja…
 -Deea..ai vazut ca eram beat..si sti ca eu cand sunt beat nu gandesc…
 -Stiu..dar cred ca de vazut vezi bine…si acum sa nu ma iei cu “dar am crezut ca esti tu…iartama..nu o sa mai fac”
 -Nu Deea nu o sa fac asta…daca tu crezi ca e timpul sa ne despartim..eu o sa iti respect decizia si ca sa sti ..nu voi mai iubi pe nimeni la fel de mult cum te-am iubit pe tine pana acum…si nu vreau sa uiti un lucru..ca te voi iubi in continuare orice ar fi..
  Zayn intra in casa trantind usa..iar Deea a luat un autobuz…ma ridic cu ochii inlacrimati si vreau sa ma indrept spre casa lui Zayn… sa imi i-ua lucrurile si sa o gasesc pe Deea…in acel moment Harry  se ridica ma apuca de mana…imi sterge lacrimile si imi da un pupic pe frunte spunandumi…
 -Eu nu as face niciodata asa ceva…
 -Aham…si cum imi poti dovedi..?
 -Nu o sa mai beau in viata mea
 *Pe mine ma bufneste rasul ..si am inceput sa rad atat de tare..dar nu era momentul potrivit pentru glume…*
 -Harry…lasa glumele..ca este ceva mai important aici…
 -Da…u chiar nu ma crezi..nu o sa mai beau..
 -Aham..bine..cum zici tu ..dami drumul la mana si hai in casa …
  A vrut el sa mai spuna ceva numai ca eu eram ..atat de ingrijorata  pentru Deea…incat l-am tras in casa…si aud…
 -Ce s-a intamplat cu Deea?
 -Maine pleaca inapoi in Romania..nu intrebati..vreau sa fiu singur..spuse Zayn indreptandu-se spre camera lui
 -Nu poate pleca in Romania..asta era visul ei de mic copil…sa vina aici si sa-si termiine liceul in strainatate …nu poate pleca de aici..nu poate pleca de langa Zayn care o iubeste atat mult…
 Am mers spre casa… garbita nici nu mi-am dat seama ca Harry tot incerca sa-mi spuna ceva…cand am ajuns..acolo era Deea..pe canapea…. plangand..avea bagajul pregatit…Adry nu dadea semen de regret asa ca Niall si Andrada sau luat “putin de ea”..dar acum asta nu era important …Deea vroia sa plece K
 Seara a venit  si ne-am dus sus in camerele noastre…noaptea eu nu prea am dormit…Harry era cu spatele la mine …suparat …nu prea i-am dat atentie…casa era prea trista …Deea pleca..Zayn ramanea cu inima facuta bucatele..iar Adry nu avea unde sa doarma…la cat de nervos era Zayn ..ar fi dato afara imediat…
 Dimineata…m-am trezit..Harry era langa ..uitanduse la mine…zambesc si il sarut..Harry incerca sa spuna ceva…dar eu sar din pat auzind zgomote jos ..alerg jos si o vad pe Andrada vorbind cu Zayn…
 -Zayn citeste…spune Adnrada grabita..
“Nu va ganditi la mine ..voi fi bine in Romania alaturi de ai mei..sa va distrati…sa ma chemati la nunta :))…spunei lui Zayn ca inca il iubesc..*Deea*”
 -…Stiam eu ca nu trebuia sa o las sa plece…o iubesc prea mult..atunci Zayn s-a ridicat si a plecat din camera…

        Harry l-a inveselit putin....apoi Zayn a fugit dupa Deea...
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu