joi, 26 iulie 2012

SHOPPING!! =3 C.XXV

M-am trezit….scumpul meu Harry inca dormea…m-am ridicat din pat mi-am facut un dus rapid.. apoi m-am imbracat si am plecat jos la masa..Ciudat..cand am coborat, la masa erau doar fetele…(ce so fi intamplat cu baieti?)..
-Buna dimineata…chicas.. J*smile*
-Buna dimineata si tie..imi spune Katty cascand
-Buna..spune Andrada cu capul pe masa
-Heyy..spune Deea intindanduse
-Ciao..spune Axii incercand sa fie vesela
-Hello…spune Teo asezanduse pe scaun cu un zambet fortat
-Buna dimineata Maddy…spune Adri punandu-ne la toate castroanele cu cereale in fata J
-So…de ce sunteti asa amortite..??
-Ahhh,,mormaie Katty
-Bleeahhh..sopteste Deea
*Andrada isi redica capul dupa masa apoi si-l pune la loc* 
-Aaaahhmmmaadd spune Teo apoi isi pune si ea capul pe masa
-pffffff…eeee..spune Axii cascand
-ee ce sa le faci daca nu dorm noaptea…:]] imi spune Adry razand
-Heii..Heii Heiii trezirea..incep sa misc masa..haideti mancati ,trezitiva dragutii..pentru ca …
-Mergem la Shopping..spun ele amortite si foaret incet
-CE ce? nu va aud…
-MErgem la Shopping putin mai tare
-Nush de ce dar in Dimineata asta sunt cam surda
-Mergem la Shopping…putin mai tare decat inainte
-Haideti…fetelor …ganditiva la haine la pantofi…la orice ..doar atat puteti spune?..
-MERGEM LA SHOPPING!!!...au strigat atat de tare incat am auzit cateva cazaturi:]]…*laught*
  In timp ce mancam ..coboara baieti..
-Auuu…spune Harry frecandu-si mana
-Ahhh..spune Niall frecandu-si capul
-Mmmmmaahh…spune Zayn..intizindu-se
-Auuuuciii…spune Liam cu degetle in urechi
-Doamneee…spune Cody…cu mana la ochi
-Aoleu….striga Louis dandu-si o palma peste fata vazandune fetele vesele…
-Ooo  nuuuu…Shopinggg….Bleahhhhhh!!!!!!…. strigasera toti
   * Noi radeam de ne dadusera lacrimile…*
Dupa ce au mancat baietii..am intrat cu totii in masina..noi foarte vesele de altfel..Dupa o ora de mers insfarsit ajungem la Mall.Coboram, ne luam cu toatele de brat …si intram in magazin. 

Baietii erau in spatele nostru foarte molesiti…ei au plecat la telefoane ..nush ce oferta era.. iar noi fetele planuiam sa le luam un cadou baietilor , ca sa nu mai fie asa de suparati ,din cauza ca vor sta cu noi ore intregi la cumparaturi…ok pana la urma neam hotarat sa le luam parfumuri…
   Da a fost putin cam greu sa le alegem ,dar intr-un final fiecare fata sa indragostit de cate un parfu…si imaginativa cum ar fi sa simta acel miros de fiecare data…cand iubitul ei o strange in brate.
   Eu i-am luat lui Harry Alien by Thierry Mugler..da..acest parfum este incredibi..si imi place si denumirea lui ..:))…
   Andrada i-a cumparat lui Niall Chanel Blue de la Victoria’s Secret un parfum dedicat pt el …
  Axii era nehotarta, dar a gasit un parfum foarte dulce…cu un nume destul de amuzant TOMMY HILFIGER for Men :]]]..
  Deea i-a luat lui Zayn cel mai dulce parfum posibil..si numele ne-a dat gata UNFORGIVABLE de la Pour Homme din French :>:>:>:>
  Teo ii cumparase lui Liam un parfum superb Aqua Di Gio by Giorgio Armani cu o forma foarte ciudata J ,dar un miros incredibil
  Katty i-a luat lui Cody un parfum ..numele lui era..awww ETERNITY by Calvin Klein ..sperb
 Apoi am mai pus bani impreuna si i-am luat lui Adry un parfum GUCCI ACCENTI J..dar ei i l-am daruit chiar dupa ce l-am cumparat J
    Am luat parfumurile ,apoi plecam insfarsit sa ne luam haine …Fiecare si-a cumparat cate o bluza pt a le ascunde…era o surpriza.. Ne ducem dupa baieti…si cand ii gasim observam ca fiecare avea cate o punguta in mana 
-Ce ti-ai luat Harry pot sa vad?? :3 *puppy face*
-No. este surpriza…!
-Bn.bn..dar acum vrem sa mergeti cu noi, ca sa ne spuneti parerile voastre..:D
-Okk…spun toti baieti foarte plictisiti
Am intrat in primul magazin.Orice lucru imi placea ,il luam...erau foarte multe haine frumoase asa ca l-am rugat pe Harry sa ma ajute. Mi le tinea in timp ce eu ma uitam la altele noi.. Insfarsit,cand am terminat de ales hainele, am mers cu toatele bineinteles sa ne probam. Baietii s-au asezat pe o canapea mare fata in fata cu cabinele de proba…Ne combinam si ne probam cat mai multe haine apoi ieseam toate de odata ..si baieti spuneau…”wow”.Nici unul nu a indraznit sa zica"NU ITI STA BINE" pt ca stiau ca asta ar insemna mai multe ore de chin ..de obicei auzeam numai “super..cumparo si hai sa plecam!"…da..si cam asa am tinuto timp de vreo 6 ore …Dupa toate cumparaturile facute ..eram extenuate..asa ca am plecat sa bem ceva si sa mancam…
 Baieti ne tineau toate bagajele..erau foarte draguti (mai mult deasta i-am luat cu noi :D “jk”) ..am ajuns la KFC. Am mancat ,apoi ne-am intreptat spre casa…
  Ajunsi acasa..noi fetele, le spunem baietilor sa stea jos pe canapea..pt ca aveam o surpriza pt ei…
-Poftim scumpul meu Harry :3 sarutandul.
-Poftim amuzantul meu Lou :P sarutandul.
-Poftim dragul meu Liam :) sarutandul.
-Poftim inocentul meu Niall :D sarutandul.
-Poftim incapatanatu meu Cody xD sarutandul.
-Poftim fermecatorul meu Zayn =p~ sarutandul.
-Wohow...spune Harry deschizandu-si cutia
-Mersi..spune Niall imbratisando pe Andrada
-Multumesc..spune Cody cu o privire “incapatanata” spre Katty *laught*
-Ohh..nu trebuia spune Liam pupando pe Teo pe obraz
-Sweet..spune Zayn sarutando pe Deea
-Fantastic…spune Louis prefacandu-se ca plange :]]
-Dar si noi v-am luat ceva….striga Harry
Fiecare baiat ii da alesei lui cate o cutie. Zayn se duce si ii da si lui Adry o cutie….Ore ce ar putea sa fie?? …O doamne,imposibil!!!…in acele cuti erau telefoane..iPhone 4S..fiecare cu cate o carcasa draguta:3
-Awwwww nu trebuia..spun eu inbratisandul pe Harry
-Te iubesc…striga Andrada sarind in bratele lui Niall
-Mersi mersi mersi ..spune Teo sarutandu-l pe Liam
-O doamnee!!! Striga Katty socata apoi sari in bratele lui Cody sufocandu-l
-Iiiiiiiiiiii… Deea sari in sus de bucurie....
-Aaa..pfff.telefon dinasta…mie nu-mi place de loc….spune Axii..uitandu-se serioasa la Louis …te-am prins *laught*
Adri bucuroasa le multumeste tuturor baietilor
Dar dintr-o data.. baieti…
-Repede incepe meciul…spune Zayn
-Da!!! Striga Liam
-WooHHHHoooo!!! striga Harry
-Da!!! Hai Soimiiii!! Striga Cody
-Da..imi plac Soimi aia !! striga Lou
-A inceput!! Striga Niall deschizand televizorul..
   Toata lumea se uita la meci…Adri ,Teo,Liam, Lou si Axii stateau pe canapea…Deea si Zayn stateau pe fotoliul din dreapta si Andrada cu Niall pe fotoliul din stanga…Katty si Cody pe un fel de perna gigantica..din plus :]]  chiar langa Zayn si Deea…iar eu si Harry pe jos..eu eram rezemata cu capul pe umarul lui Harry tinandu-l in brate…iar el statea cu capul pe genunchiul lui Liam :]]
  Dupa ce s-a terminat meciul .ne-am dus la culcare…ziua asta trecuse destul de repede…mai era putin si venea ziua lui Lou…iar noi nici nu am apucat sa vizitam casa parintilor lui Niall.. J  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu