duminică, 29 iulie 2012

Capitolul XXVI

   Se terminase meciul ..desigur soimii castigasera..”da.. in seara asta baieti dormeau linistiti”…neahh..era prea plictisitor meciul asta..eu deja atipisem..harry ma luat in brate si ma pus in pat. A venit si el langa mn si am adormit impreuna..*nici nu ne-am mai schimbat in pijamale*
  Dimineata a venit destul de repede…am coborat jos sa imi iau noul telefon..am observat ca toata lumea dormea..asa ca trebuia sa fiu foarte silentioasa..:D..Am coborat si mi-am luat “ma Phone..adica ma I-Phone :]] “..si m-am dus sus ,pe hol .Ma asezasem pe jos in fata usii.. nu am vrut sa il deranjez pe Harry..Am inceput sa ma joc “ca disperata” pe toate jocurile de pe el pana l-am lasat fara baterie..apoi am auzit un sunet…
-Maddy ,tu esti?…
*parka ar fi o fantoma “spun eu foarte speriata”(…da…in visele lui) :O
-Da…Harry…spun eu..
-Vino in camera…
-Poi stai ca..
-Am spus sa vi…intrerupandu-ma
-Ok…
  Intru in camera Harry avea o privire..”bolnava”
-Ce ai patit??..zic eu sarind in pat langa el
-A nimic dor vroiam sa iti spunca Te Iubesc…J
-Aww ce dragut .. *apoi il sarut*..Bine ,dar acum hai hai hai!!…ca trebuie sa mergem sa ii intalnim familia lui Niall
-Oww..azi era..uitasem..dar inca mi-e somn…mai stau putin..voi veni si eu…
-Ok..ii dau un pupic foarte scurt si cobor jos sa mananc..
 Dupa ce mi-am luat micul dejun,singura ..m-am ingrijorat umpic pt ca Harry inca nu aparuse, asa ca m-am dus sus in camera sa il chem la masa…
  *Bat la usa..*
-Harry!?
-Da..spune el somnoros
-Esti ok?
-Da..*lafel de somnoros*
-Bn.. Harry, pot sa intru?
-Da..spune el putin mai vioi!
-Hmmm…stai sa reformulez intrebarea…Harry,esti dezbracat?
-*xD* Da…aud niste chicoteli
-Bine hai coboara mai repede..:))
 Coboara si in timp ce manca.. apare Andrada imbracata foarte dragut(ea era cea mai “agitata”)…toata lume era in pizamale cu exceptia mea si a lui Harry binenteles (pt ca nici nu apucaseram sa ne schimbam)…dar une era Niall?!?
-Unde e Niall??intreba Andrada
-Nu stim..nu a coborat..
…Nu-l vazusem deloc..ea a observat ca blondutul ei nu era cu noi in bucatarie si pleaca in cautarea lui…
   Iar eu mi-am dat seama ca….NU ERAM GATA!!!..si trebuia sa plecam!!..Am fugit repede sus si mi-am luat un hanorac albastru,niste blugi gri si o pereche de High-Topsuri rosii J (toata imbracamintea a fost aleasa de Harry la Mall J asa ca le-am luat special pt el J)
  A coborat si Niall la masa..Dupa ce a mancat ,am urcat cu totii in masina si am plecat spre casa Familiei Horan…Andrada era foarte, foarte emotionata…pentru ca isi intalnea soacra….dar parka mai emotionat era Niall(:]])..
*Ehh.. nu-mi fac griji…cum sa nu o placa cineva pe Andrada..adica e Andrada :]] *J
  Am ajuns in fata casei…pe un balansuar erau mama si bunica lui Niall..Dupa ce am coborat din masina ,acestea ne-au invitat in casa,am facut cunostinata ,apoi ne-am asezat cu toti pe o canapea foarte mare in mislocul sufrageriei.
-Baieti..spune mama lui Niall la un moment dat..Vad ca aveti noi iubite..si sunt toate frumoase(in my head :“da! normal ca suntem…:]]”)..dar eu inca nu o cunosc pe iubita fiului meu…Niall de ce stai singur pe fotoliu???Nu ai iubita??(in my head:“da Niall..chiar asa de fraier esti u de te ascunzi de mama ta??!” JK)
-Ba da mama..am…(im my head :“Normal ca are!!”baiatul dumneavoastra..are chiar o iubita SUPPEERR!!”)
-Si e cu noi..am spus eu uitandu-ma spre Andrada..atunci Niall ii facuse semn sa se puna in poala lui…J
 Cand Andrada sa dus spre Niall..mama lui se ridica si pleca nu mai stiu unde ..nu a lipsit mult…doar pana sa asezat in bratele lui..
-Niall..ea este iubita ta??intreba mama lui
-Da..de ce?NU-ti place??spune Niall*puppy face*
-Nu e ca nu-mi place de ea..dar..
-Dar ce mama??o intrerupe Niall
-Dar nu credeam ca o sa gasesti o fata atat de frumoasa…
-Pfiu..ma speriasem mama..(“mai avea putin si facea un soc aici! :]]”..o Doamne cate aveam in minte)
-Tu scumpo de ce nu spui nimic??
-Ma scuzati ca nu vorbesc prea mult..dar vorba nu e punctual meu forte…(“sigurrr..:-j J”)
 *Toti am inceput sa radem*
-Da mami cum sa nu…spun toti baieti deodata
-Hai mah nu fiti rai cu Andrada..stiti ca ea nu vorbeste cu persoane pe care abia le-a cunoscut..stiti ca a durat 3 zile pana sa pot sa vorbesc cum trebuie cu ea..a spus Katty..si eu o cunosteam de mult..
-Da..Katty are dreptate..am aprobat.o eu...
-Baieti..eu zic sa nu mai spunem nimic ca ne luam bataie de la iubitele noastre..
  *Andrada incepu sa rada*..
-Mami??De ce iti spun mami??
-Pentru ca..sunt cam..autoritara..sunt un fel de Liam varianta feminina..:))
-Esti mai autoritara decat mine crede.ma!!
  Teo a inceput sa rada aprobandu.l..
  Am petrecut ore frumoase alaturi de familia lui Niall..dar intr-un final a trebuit sa plecam acasa..In masina..ne.am jucat fantanita..un joc pe pupat...
  La un moment dat Andrda a trebuit sa.l sarute pe Cody..
-Kiss kiss kiss kiss..strigam cu totii..inclusiv Niall si Katty!!Ciudat..dar da..
  Muah..kiss end...s-au pupat
Apoi noi toti strigam "Uuuuuuuuuuuuuuuuuu''
-Cat mai avem pana acasa??
-Am ajuns!!
  Am intrat in casa..nu am mai luat cina caci..na..mancasem deja..Am urcat in dormitor si mi-am pus telfonul la incarcat.. M-am dus pana la baie, apoi cand m-am intors mi-am luat *Phone-ul* si am intrat pe Twitter..Doamne aveam 1.567.578 Followers O.o..dar oricum nu puteam sa il i-au pe Harry care avea 5.646.987..pfff…
...Baietii erau jos in sufragerie..vorbeau cu Simon pe chat!!Oare ce mai avea cu ei acum??
-Nuuuuuu!!Se aude de jos din living...
-Ce s.a intamplat baieti??am intrebat toate coborand scarile sa vedem de ce urlau asa la ora asta!!

-Simon...
-..a zis..
-..ca trebuie...
-..sa plecam..
-...pentu cateva zile..pentru concerte...
-..in Franta!au spus pe rand apoi impreuna
-NUUUUUU!!am spus noi fetele...sarindu-le in brate..
-Nici noi nu vrem..dar trebuie..:3..
-Nu.i nimik..ramanem aici cu Cody!!Barbatul mai mic al casei..:))
-Dar ne v.a fi dor de voi..
-Si noua..
-Mi.a venit o idee....ce ar fi daca..noi..v.am trimite in fiecare zi..inainte de fiecare concert..cate o filmare cu ce am facut in ziua respectiva...spune Andrada
-Daaa!!E o idee super..au spus cu totii..!!
  Am plecat in camera..m-am asezat pe jos si mi-am luat telefonul..Harry vine in spatele meu si isi pune capul pe umarul meu..
-Oww..esti pe Twitter..spune el..
-Da si .. zic eu panand mana pe ecran
-Mama..da cati followers ai !!spune el dandu-mi mana la oparte..
-Da..si?? ii scot limba si ma mut mai incolo..
-Hmm..Harry se apropie de mine..apoi imi sopteste..dar nu ma poti intrece..Hahaha
-Stiu K ..zic eu cascand
 Imi pun telefonul jos..ma duc sa imi iau pizamalele …apoi cand ma intorc Harry nu mai avea tricoul pe el…(dar nu stiu cum de a fost asa de rapid)…imi dau hanoracul jos si raman doar in sutien si blugi..apoi ma duc spre dulapul lui Harry si imprumut un tricou de acolo(vroiam ceva lejer)…apoi imi dau blugi jos..tricoul era lung asa ca il purtam ca o rochita de noapte..
 Harry se aseaza in pat cu telefonul meu..jucandu-se Ninja Fruit.Sar langa el si imi pun capul pe pieptul lui…
-Da!!…534 score Woohoooo!!!
-Pffff…esti prafff…eu fac 12345 J
-Dar..este imposibill….spune el scocat
-Pentru mine nu e!! :P
-Da sigur..spune el nepasator..
-Pe bune vrei sa iti arat?..*binenteles ca era o smecherie si la jocul asta* ..da..eu trisam =))
-Aaaa…poi asa joci tu..
-Bbbbb…da asa.. :P
 Harry incepu sa ma gadile …atat de tare incat imi dadusera lacrimile…se pusese peste mine..apoi eu peste el..apoi el..apoi eu ..pana cand sa oprit si se uita in ochii mei cu un zambet pe buze…eu foate zambareata de fel imi ridic capul si ii dau un pupic scurt…apoi el se face serios..si incepe sa ma sarute..
*Totul era atat de ..nu stiu…peste tot era dezordine..am intors camera pe dos..dar totusi era foarte romantic..*
 Am stins lumina ..foarte greu de altfel...apoi Harry imi da tricoul jos..
-Esti sigura de asta???
-Poi..daca nu acum ..atunci cand?…
-Oricand..nu trebuie neaparat sa fie acum..
-Ba da vreau asta…asta e momentul…dar putem sa ne acoperim…
-Bine..dar esti sigura.??
-DA!
-Bine sa imi spui daca te razgandesti!!
-Hay Taci odata..si il trag de gat..
Harry trage plapuma peste noi ..apoi imi deschide sutienul..el inca avea pantaloni pe el..Intr-un fel m-am simtit atat de prost ca nu mai aveam sutientul pe mine..dar am continuat cu sarutarile si mangaierile..pana cand aud un mititel zgomot…
-Stop..stai..mai bine ne oprim…
-De ce??
-Pt ca..atunci cand ne-am certat i-am povestit Andradei ca am urmarito pe ea cand sti tu…
-Pfff..si ce daca..
*Apoi eu ma ridic lundu-mi tricoul…acoperindu-mi pieptul..si ma intorc spre el incruntata*
-Adica ..da..bine este decizia ta ..bagandu-si mana in par..
-Imi pare asa de rau *puppy face*..dar eu nu am avut curaj sa fac asta..si mai ales acum cand ma simt urmarita  ... poate undeva unde suntem singuri…
 -Ok bine…
Imi pun tricoul pe mine..si ma asez in pat ..dragul meu Harry ma strange in brate..iar mie imi cade o lacrima..(“de ce nu o pot face..cum m-am oprit din cauza unui zgomot…doamne!!!..de ce nu o pot face??”)

2 comentarii:

  1. ahhh.....mai vreau ...se termina atunci cand devine mai interesant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi..eu si Niall am continuat..tu de ce mama dracu te.ai oprit??Pff..fricoaso..!!!

    RăspundețiȘtergere