luni, 30 iulie 2012

Capitolul XXVII

  M-am trezit foarte devreme(ciudat ..eu de obicei sunt ultima :] )..cred ca era 5 ..pff..in fine ..nu am mai putut sa dorm..Am scos telefonul de la incarcat si am plecat jos la bucatarie sa mananc.. Da, ma gandeam sa ii fac o surpriza lui Harry cu un mic dejun special J..pt ca maine pleca si nu-l mai vedeam o saptamana K
 Andrada apare in bucatarie..tot cu acelas gand..”sa ii faca un mic de jun fantastic lui Niall”…ok …Insa nu am pregatit  masa doar pt Harry si Niall..am facuto pentru toata lumea!!.. J   Baietilor le-am pregatit lapte cu cacao si clatite cu ciocolata,iar fetelor cate o cana de lapte cu capsune si clatite cu gem de zmeura(maro-baieti,roz-fete.. J)
  Era ora 7 si am pus masa…apoi toata lume coboara “gramada”..(cred ca au simtit mirosul…adica la Niall sunt sigura.. :]] )
-Yuhuu!fetele au pregatit masa..spuse Harry foarte incantat..
 
-Yaay!zise Niall facand una dintre sariturile sale specifice J
-Multumim nu trebuia!..a spus Liam foarte multumit..de  noi..:))(ce aiurea a sunat asta:)))
-Ba da trebuia..a spus Louis cu un zambet tamp pe fata..
-Baieti baieti..eu si in cana cu lapte sunt frumos..a spus Zayn holbanduse la reflexia fetei sale in cana!!*laught*
-Bine bine,,trebuia nu trebuia,mancati ca se raceste...am spus eu si Andrada foarte incantate de privirile lor multumite!(cred ca salivau
J :]] )
 
Dupa masa am plecat sa ne plimbam prin parc..acelasi parc in care baietii au spus pentru prima oara in viata lor: Marry me!
  Cat de draguti erau ceilalti…”cupluri perfecte”..eu cu Harry eram inaintea lor..(ca de obicei..noi mergem mai repede :]])…
   Axii si Louis..cei mai mari si cei mai copilarosi..alergau..se pupau si se zbantuiau ca niste copi de grupa mica..erau atat de dragalasi..le statea foarte bine impreuna...
  Teo si Liam..desi formau un cuplu de foarte mult timp..nu prea i.am vazut atat de apropiati ca azi..erau atat de frumosi unul in bratele celuilalt..se tineau de mana si se sarutau neincetat..

  Zayn si Deea..cuplul vesel..se tineau de mana..se pupau si se gadilau..eh :-j ceva obisnuit pentru ei..:))
  Cody si Katty..cei mai tineri..si cei mai maturi..ei erau linistiti se tineau de mana si vorbeau...
   Andrada si Niall nu se tineau de mana..dar vorbeau si radeau..chiar ma mult decat Axii si Lou J
   Adriana mergea singura..tinea in mana cateva flori pe care le culesese din parc..erau frumoase si urmau sa stea in vaza din bucatarie..:D..dar in ultimul timp...de cand mergea la munca…*da s.a angajat la un magazin cu filme de inchiriat.. *J..in ultimul timp.. era cam visatoare..(“poate s-a indragostit.”)..
 Totul era perfect…chiar si vremea…(da am uitat sa va spun ..acum ca baieti plecau..se intorceau chiar de craciun…si noi pierdeam ..ziua lui Lou)..Afara nu era frig deloc,chiar cu doua zile inainte am sunato pe mama sa vad ce face.. mi-a spus ca la ea ninge..ce frumos ar fi daca ar ninge si aici J..
 Eram putin trista..pt ca nu il voi vedea pe Harry ceva timp.. L
-Esti bine…ce ai?? De ce esti suparata..intreaba Harry sarutandu-mi mana ..
-Sunt bine…adica nu sunt…de ce trebuie sa pleci!! L
-Da…nici eu nu vreau sa merg..dar trebuie..
-Stiu..il intrerup eu..
-O sa imi fie atat de dor de tine…o sa iti cumpar un suvenir de acolo..
-Dar…L
-Shhh…bucurate de mine cat mai poti… spune Harry..*simle*
-Maii…dar..*puppy face*
-Hai… nu mai face fata asta…sti ca nu rezist..ma intrerupe iar
-Niciodata nu ma lasi sa termini…dar daca..te vei indragosti de alcineva in aceea saptamana.. L
-Pffff…ce tot..spui ..eu nu mai sunt indragostit de tine..
-LLLL..nu mai esti?? Il intrerup eu
-Da…eu nu mai sunt indragostit de tine…eu Te Ador..spune sarutandu-ma
-Oww..si eu te Iubesc..imi vei lipsi ..apoi imi bag mainile in parul lui cret..jucandu-ma cu suvitle lui crete..
-Hei…uite toate lumea..s-a asezat acolo jos..spune Harry aratand cu degetul..
-Hai si noi…il trag eu brusc de mana.. :]] (era sa cada)
  Ne punem pe jos pe iarba…Niall avea chitara Andradei …cu totii ne-am strans intr-un cerc de tabara..iar baieti au inceput sa cante WMYB..atat de dragut..toata lume ne privea..si ne ascultau. J
   Dupa ce au mai cantat cateva melodii am plecat spre casa..Afara se intuneca ,iar baietii trebuiau sa fie odihniti pt plecarea de dimineata!
  Am ajuns acasa si am luat cina..nu.mi vine sa cred cat am stat afara!!de dimineata paanaa..la..7..destul de mult dar..a fost foarte frumos..
 *cioc-cioc*bate cineva la usa..
-Intra..e deschis!a spus Niall din sufragerie..
  In casa a intrat o fata inalta...avea parul lung si galben ..avea ochii caprui..si fata putin palida..(foarte draguta)
-Buna!Eu sunt Julie..
-Juliieeee...a spus Zayn sarind din pat...
-Zaayynn..pe tine te cautam..a spus ea luandu.l si sufocandul cu pupici pe obraz si imbratisari...
-Julie..de cand nu te.am mai vazut!!
-De un an!!De cand am plecat in Franta!
-Ce dor mi.a fost de tine!
-Si mie..
-Ce am ratat??a spus Deea putin uimita...
-A..da scuze..guys ea este Julie..verisoara mea...
-Buna Juliee...au spus baietii in cor..
-Buna! Andrada..incantata…(spune Andrada incantata:]]])
-Deea..
-Axii...
-Teo...
-Maddy..
-Adriana...
-Katty..
  Am mers in sufragerie si am continuat discutia...
-Deci..cati ani ai??a intrebat Andrada curioasa...
-19..voi??Adik fetele...ca de baieti stiu deja..:))
-Adriana are 19,Axii,Deea,Teo,Katty eu si Maddy 18...avem aproape aceeasi varsta..o sa ne intelegem bine..sper..:))(spune andrada)
-Si eu!!
-Bun..v.ati cunoscut..dar Julie..scuzane..trebuie sa ne culcam..maine dimineata plecam spre Franta...
-Bine..si eu unde pot dormi???
-Poti dormi cu mine..ca sunt singura in camera..si am 2 paturi!!a spus foarte politicoasa Adry..
-Bine!
  Am plecat in camerele noastre .Baietii erau deja foarte obositi si..maine aveau multa treaba...
  Eu una nu am dormit ma gandeam cum va fi fara Harry(my baby boy) timp de o saptamana…*adica cu cine ma ma contrazic eu..imi va fi greu maine..* L
  *Harry isi deschide ochii si ma strange in brate*
-De ce nu dormi… ma intreaba cu o voce amortita
-NU..pot..sa dorm..ma gandeam..
-Poi nu te mai gandi si dormi…ca maine..
-Da..ca maine ne luam larevedere..il intrerup eu..
-Eu vroiam sa zic ca maine nu o sa poti sa te scoli..dar nu-ti face griji..va fi bine vei vedea J
-Bine..daca spui tu.. Noapte bune..spun eu si il pup pe frunte
-*smile* Noapte Buna..zice el sarutandu-ma. Ma tinea foarte strans in brate de parka nu ne vom mai vedea niciodata…
defapt nu o sa ma mai vada da..doar pt o saptamana...mie mi se pare destul de mult K
  Ma trezesc pe la 4:30 "brusc"..am avut un vis foarte ciudat...in fine..Ma intorc spre Harry, el dormea dus. Imi era cam cald asa ca ma ridic din pat si deschid geamul ,apoi merg spre sifonier si iau primul tricou care imi pica in mana (*era intuneric..deci nu vedeam nimik*)..Ma indrept spre baie...cu pasi marunti ca sa nu-l trezesc..Cand pun mana pe clanta ,usa incepe sa scartaie..
-Hmmmm...se intoarce Harry..maraind
-Shhhhh..sunt doar eu culcate..
-O...k....
 Dupa ce ies de la baie ma urc si eu in pat..mda,cred ca am mai dormit o ora jumate...apoi aud:
 "IT's TIME TO GET UP!!!" XD



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu