luni, 16 iulie 2012

Capitolul XIII


  Si cum spuneam…ne-am dus .. sa vedem ce a patit Andrada…cand am ajuns era verisoara ei Adriana pe care nu o mai vazuse de ceva vreme
-Guys..deci ..ea este Adry,verisoara mea si v-a sta cu noi..
  *A facut cunostinta cu noi…dar mi-sa parut ciudata reactia ei cand l-a vazut pe Zayn..(sigur el era preferatul ei)*
  Am luat micul dejun…si am plecat spre casa lui Zayn…urma sa vizitam casele baietilor..una cate una…Niall si Andrada nu erau la masa... ei pregateu masina pt “excursie”J…am terminat de mancat si am plecat in camera ..pentru ca imi uitasem telefonul…dragutul de Harry vine cu mine “sa ma ajute” …iar vroia el ceva..dar nu l-am lasat…
 *Ma apucat de maini de parka eram vreun hot “ii mai trebuiau doar catusele :>”..nu vroia sa imi dea drumul..*
-Harry ce faci!?...dami drumul toata lumea ne asteapta..si tie iti arde de joaca…
-Hai sa nu mergem…hai sa ne dam drept bolnavi  ...spune harry cu un zambet infiorator :D
-Dar eu vreau sa merg….adica…
-HAiii maiii….!!
-Hmmm…numai lasa eu merg …daca vrei sa stai acasa stai..
*Harry imi da drumul …si coboara fara sa mai zica nimic…fara sa ma astepte*
   Am coborat  si eu..iar cand am iesit din casa.. Harry era langa masina suparat…am intrat in masina..toata lumea vorbea..se distrau …doar Harry se uita pe geam suparat “gandinduse cu ce a gresit”
   Dupa 2 ore de mers cu masina am ajuns la casa lui Zayn..in fata usii era mama lui Zayn si o oglinda imensa(era sigur a lui Zayn)..intram in camera facem cunostinta ..si am luat niste gustarele..baieti au luat cateva bauturi..si erau cam ametiti..dar se comportau frumos..Louis era cel mai haios …gasise o piniata si ..a reactionat foarte foarte foarte…zgomotos….:))
-Zayn dragule..dute in camera si adu niste perne pt copii astia ca sa va uitati la film J
-Bine mama…
   *Zayn i-a dat drumul lui Deea din brate ..si a plecat sa i-a perne…*
-Ma scuzati..unde este baia?intreba Adry cu un zambet dragut.
-Sus la stanga.. J ii raspunde mama lui Zayn
-Multumesc
*Da mi-sa parut ceva straniu la misloc…iar Harry era separat de toti ..statea pe telefon..*



Deea era cam ingrijorata pentru Zayn…
-Ma duc pana sus la Zayn cred ca a adormit pe pernele pe care trebuia sa le aduca..:))
-Ok
*Deea urca scarile*…am auzito plangand am vrut sa vedem ce are ….ea coboara si iese din casa..dupa ea alerga Zayn :O ridicandusi pantaloni…si dupa coboara Adry lasandusi tricoul jos*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu