luni, 30 iulie 2012

Capitolul XXVIII

  Da..si cum spuneam..trezirea!!!..Ma ridic din pat..apoi imi aduc aminte de visul meu ciudat..si isbucnesc in ras…:)).de il speri pe Harry…cazand din pat…
-Ce s-a intamplat…se ridica el de pe jos..frecandu-si mana..
-Doamneeee!!...daca iti spun ce am visat…ee da lasa .. J..mai bine nu..:>
-Hai spunemi ca acum chiar m-ai facut curios…
-Poi am visat..nunta noastra..a fost foarte dragut…dar noi ne casatorisem chiar ultimi..Andrada cu Niall…ei..deci nu o sa iti vina sa crezi..aveau un baietel pe nume Niall Jr. ...Deea cu Zayn aveau 2fetite gemene pe nume Zanyla si Zanell :]]..Teo si Liam..aveau un baietel pe nume Niam..si mai asteptau o fetita ..vroiau sa ii puna numele Loli :3..dam.. Axii si Louis aveau un baietel... daaa…banuiesc ca sti cum il chema..da.. Tommy..si mai astepta tripleti =))O.o.. o fetita si 2baieti vroiau sa ii numeasca Larry,Nouis..si pe fetita Lexii J =)))
-WHAT?!?! Si noi???...

-Ma lasi sa termin..nu ma mai intrerupe..asa si cum ziceam..nunta a fost super…cred ca au trecut ceva timp…si “poc-puf-abra-cadabra” sunt si eu insarcinata…aveam un baietel dar u stii cum i-am pus numele…Pikachu =)))) nu stiu de ce dar asa il chema…in fine ..apoi ne-am cumparat o pisica…iar acea pisica a nascut si ea asa din senin 101 de pisici =))) Doamne!! daca vedeai cum era in casa..
-O deci aveam casa…era mare??
*laught*
-Mai…lasama sa termin….asa deci…unde ramasesem..aaa mda..multa mizerie dezastru…de fiecare data cand faceam curat se facea din nou mizerie… era mai rau decat la mine in camera…si nu stiu cum…de tu vroiai sa cobori scarile si ai calcat intrun *c…at.*si ai alunecat pe scari si te-am dus la spital…si ti-au bagat in  ghips tot corpul..saracul de tine..apoi m-am speriat..si m-am trezit J..sa vad daca esti bine :D…doamne ce mai vis..pfffuuu…
-Daaa..aahaamm..viss…pfuu..da e doar un vis..spune el cu un zambet socat X.x
-Bine hai fati un dus…schimbate..ca eu ma duc pana jos.. J.sa te grabesti..ca sa poti sa iti pregatesti si bagajul
-Ok..
*Imi i-au niste pantaloni de trening si ies din camera..aud rasete jos..*
-Te iubesc..striga Harry in timp ce isi da tricoul jos
-*Eu ma intorc.. ii zambesc..sar in bratele lui si il sarut*..si eu Te Iubesc!..
Am iesit din camera..si am coborat. Jos erau Andrada si Liam radeau…
-Neatza..ce faceti??
-Bine..o inveseleam pe mama1D!!
-Neatza..ce faci Maddy..imbracata asa??
-Asa cum??
-Asa...
Ma uit la tricou mai atent….Omg..ce purtammm (O.O) …”Free Fuck’s”…aaaa..de asta radea Harry cand s-a trezit.. :-?..pfff..si eu care credeam ca scrie “Free Hugs”.. :]]
-Tu ce faci imbracata cu tricoul lui Niall??
-Pai..asa..am inceput amandoua sa radem..intr.un fel..imi parea bine ca rad pt ca nu ma mai gandeam la plecare..dar..o..a venit Teo..wow..se pare ca si ea se gandise sa.i poarte hainele lui
Liam....toate trei ne.am gandit la acelasi lucru..eram asa de sweet..sau cel putin asa a zis Liam!!
Intre timp au venit si Deea si Axii..ele..nu.mi vine sa cred.. si ele purtau tricourile baietilor..bun..dupa cateva minute au coborat si ceilalti...am luat micul dejun si..ne pregateam de plecare..
 Adri..ne-a pus o intrebare capcana :]]
-Fetelor..stati asa..voi..purtati..adik..ia spuneti fiecare ce si de unde ati luat...
-Eu am treningul lui Hazza..si..l.am luat..de unde l.am luat..a da..din dulap..:P
-Eu am bluza lui Liam(Payne 69) si am luat.o de pe scaun...
-Eu am tricoul lui Louis..si..l.am luat..aaa...nush...de pe pat..:))
-Eu am treningu si tricoul lui Niall si le.am luat..treningu din dulap..primu raft..si tricou' tot din dulap..raftul 3..;)
-Eu..am..tricoul lui Zayn..si il  am..din dulap.
J
*laught*
 Baietii si.au luat bagajele..si le.au dus la masina..dar inainte de asta..ne.am luat la revedere in stulul nostru caracteristic..kisses and big hugs..iar la sfarsit o imbratisare de familie..eram toti acolo..la gramada..:))
  Baietii au plecat..ce puteam sa facem fara ei??
-Fetelor..si Cody!am spus Andrada zambind la Cody!!
-Da..?!?!
-Vreti..astazi..ca nu avem de filmat pt baieti..vreti sa facem putina curatenie generala??
-Eu vreau..asa mai uit de absenta lor..a spus eu suflecandu-mii manecile...
-Si eu..
-Si noi..
-Bun..deci..hai sa trecem la treaba atunci..
  Am impartit treburile si am inceput..
  M-am dus la bucatrie..Eu spalam vasele..Adri matura pe jos..Axii dadea cu aspiratorul era sus cu Andrada faceau curatenie in camere.Deea stergea praful..Katty calca rufele..si Julie sa ocupat de baii..o da.si Cody se uita la televizar
K…dar cineva trebuia sa sterga geamurile asa ca i-am dat si lui de lucru :))....in 2 ore casa era luna si bec...
-Curatenia am terminat.o..acum ce facem??
-Ce ati zice daca ne.am duce in spate..la piscina..a propus Cody cu o privire foarte multumita..
-Bine..am spus toate sarind pe el..
Ne.am schimbat in costume de baie si am plecat in spate la piscina...afara era destul de cald..spre deosebire de alte zile..
     La piscina..Cody..era pus pe sotii..
 Ii desfacuse sutienul lui Katty.. o ciupea pe Julie de fund....nu stiu cum..dar..ups..a cazut Andrada in piscina.dar desigur cu tot cu el.
  Eu statea pe sezlong linistita..gandinduma la acel vis si cat mai trebuie s ail astept pe Harry..si dintrodataun jet de apa cade pe minesi ma uda din cap pana in picioare..era..exact..Cody cu un pistol cu apa..
  Timp de 4 ore..am stat si ne.am jucat..uitand de baieti..ei oare ce faceau??Imi era dor de el..adica de ei dar mai ales de el…J
 * Am plecat in camera sa ma schimb..*
 Dupa ce am mancat.. nimic nu mai era amuzant la pranz daca in bucatarie nu era Niall care sa zica''Ce ati pus asa putina mancare in farfuria mea..-desi farfuria era mai plina ca a noastrea-..si Harry ca sa.i spuna..Auzi..mai lasa si pentru altii nu manca numai tu..ca se supara Andrada-defapt..nu se supara nimeni-..fiecare pranz era la fel..laught and love.. K
. -Fetelor..eu plec..incepe tura mea..a spus Adriana iesind pe usa...
-Pa!
-Pa!
  Dupa ce a plecat..
-Numa mie mi se pare sau Adry e indragostita??
-Si eu am observat dar nu am zis nimic..
-D.aia era asa de aranjata azi...cine stie cine i.a furat inima..:DLasa ca vede ea diseara...
  Ne.am adunat cu totii....ii pregateam o mare surpriza..
  Ca sa fim gata la timp am inceput pregatirile...am pregatit boxele in curte si mini scena..si..in 30 de minute a fost gata...am mai stat prin casa…primisem un mesaj de la Harry
“Hey iubito..suntem bine..adica stiu ca iti pasa dor de mine asa ca..mda..sunt bine..suntem in avion..#HarryKissMaddy :*:*”
*Dup ace citesc mesajul  aud
 -Niall e ON!!!Niall e ON!!Striga Andrada camera ca o fana inraita :)).ii scriu repede un mesaj lui Harry inapoi “Ok..ma bucur ca sunteti bine :P..si sa ma suni cand ajungi in Franta #MaddyHugHarry >:D< :*:*”.
Am coborat jos...baietii erau in avion..ne.au dat camera web..erau asa de draguti..ne era dor de ei..dar..a trebuit sa inchidem caci..trebuia sa vina Adri de la munca..operatiune 1DGIRLSConcert..Lets GO!.
Ne.am imbracat in hainele baietilor si am plecat pe mini scena noastra..
  Cand Adry a intrat pe poarta...o melodie incepe..
  The night shines
  Is getting hot on my shoulders
  I don't mind,this time is doesn't matter...
  Noi incepusem sa cantam Stole My Heart..imbracate ca baietii..special pentru ea...Julie,Cody si Katty se dadeau drept niste fani inraiti  care ne cereau autografe..

  Adry a inceput sa rada..dupa ''concertul de o melodie'' a venit la noi si ne.a spus:
-De..de unde ati...stiut??
-Se vede pe tine fato..si..plus ca..erai foarte calma si cu capul in nori..so...
-Va multumesc...
-Si cum il cheama??
-Greg...
-Si cand o sa.l cunoastem??
-Nu stiu..adik..inca nu formam un cuplu...dar...
-Pai..peste o saptamana ne gandeam sa mergem la plaja cu baietii..invita.l...:D
-Da..ii spun maine cand ne vedem la magazin..
-Bine..acum..hai la masa..concertul asta mi.a dat o foame..
-Si mie..
  Am luat cina..si..nu am vrut sa dormim in camerele noastre..singure..asa ca..am umflat 3 saltele imense..si le.am pus in curte..sub un cort..stiti voi..dala ca de nunta..nush de unde le scoteam pe toate :))
  Ordinea pe saltea a fost
 urmatoarea ...Adry,Deea,Axii,eu,Cody,Katty,Maddy,Julie,Teo..da stiu..Cody era norocosul care dormea intre 8 fete..una din ele fiind iubita lui... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu