vineri, 13 iulie 2012

Capitolul VII

Dimineata:
-Maddy.Trezestete..
-O da ..stai ..asteapta-ma..in camera Andradei te rog…ma imbrac si vin J
-Ok!intr-o jumatate de ora sa fi gata…jumatate de ora clar??
-Da..am inteles domnule punctualitate…

…Fug repede in camera Andradei nu aveam cu ce sa ma imbrac …am imprumutat de la ea o rochita ..inflorita in parte de jos si alba in cea de sus si avea o curelusa maro foarte finutala misloc..m-am incaltata cu niste botine maro..si purtam lantul pe care mi-l daduse Harry…in par mi-am pus o floricica albastra foarte frumoasa.. 
  Harry ma astepta  cu un zambet  fermecator . Ma luat de mana ,ne-am saruta apoi am plecat sa imi petrc toata ziua cu..acel baiat cret cu  zambet incredibil..si o atitudine impecabila…
…. Si cum spunea imi petreceam astazi toata ziua cu Harry .Am inceput cu un mic dejun la restaurantul hotelului…si am continuat cu o plimbare prin Cismigiu …neam plimbat cu barca …a fost foarte romantic.. J ..am baut un suc la o terasa de pe strada Micului Paris si o plimbare la un cinematograf din zona…am mers la cofetarie si ne-am  luat cate un profiterol…Cand am terminat de mancat inghetata ne-am hotarat sa mergem la gradina Zoologica unde am facut o multime de poze…apoi am vazut ca se organizeaza un spectacol de circ(norocul nostru)  J.. dupa ne-am plimbat prin mall. am trecut pe langa un magazin de bijuteri.. harry s-a oprit brusc ,iar eu foarte vesela mergeam tot inainte… Ma tras de mana sa intru in acel magazine apoi  mi-a facut um cadou superb spunandumi:
-Uite inelule asta… *mil pune pe deget*..semnifica iubirea noastra…terminand cu un Te Iubesc.

-Awww…Si eu Te Iubesc :* (Inelul era din argint iar in mijlocul lui era un dimant micut :3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu