vineri, 13 iulie 2012

Capitolul IV-partea II

*Dupa ce s-a terminat turul am plecat spre un hotel din apropiere pentru a ne caza si a lua cina.*


Cand trebuia sa ne ducem la culcare….eu stateam bine mersi in pat uitanduma la un film cu cutia de inghetata in brate (cu aroma de caramel bineinteles) .Harry intra in camera:
-Buna…ce faci? Zise el zimbindu-mi  melancolic (sigur era beat) :]]
-Hey…poi ma uitam la un film..Da tu ce ai facut de esti asa vesel?
-Am fost jos cu Louis si ..*ne-am distrat si noi* .
-Aham..sa te distrezi ..si cum a fost?
-Biene! Se incurca Harry in cuvinte :]]
-A da?!..a fost Biene..imitandu-l..si razand in hohote :]]
*Se facu serios si se uita la mine cu o privire ciudata ..apoi a sarit in pat sa ma gadile si a dat jumate din inghetata pe locul lui Katty*
-Pff..uite cea-ai facut….imi zice Harry razand
-Eu?!…tu!!!! 
* L-am inpins si am luat o carpa sa sterg inghetata varsata de acesta…Harry sa oferit sa ma ajute ,dar  i-am spus sa se duca sa se schimbe mai intai ,apoi sa vina sa ma ajute..*

Pana se intoarse el , eu deja curatasem tot....mi-am luat din nou  inghetata in brate si ma uitam in continuare la film….Harry se aseaza langa mine…
-Imi pare rau..spuse el facand o fata serioasa pe care nu am mai vazuto niciodata..
-Nu-i numic mai mi-a ramas inghetata..iar Katty nici nu va observa
-Nu..ma refeream neaparat la inghetata …ma refeream..nu mai conteaza..
-Ok..vrei si tu sa …mananci?
-Daaa=p~…spuse Harry repezindu-se
-Ai grija ca poate o darami si de data asta..:]]
-Am griza.. :P (imi scoate limba)..hai sa iti pun eu un film pe care sigur l-ai mai vazut  ,dar nu conteaza, mie imi place mult….si oricum asta e pe sfarsite si nu ai putut intelege nimic ..din cauza mea :3…
-Ok..ce film?
-Titanic..?
-Da..imi place filmul…dar nu stiu dc eu nu am reusit niciodata sa plang la el ..
-Eu mereu am plans..asa ca sa nu razi de mn…
-Ok..:]]

A inceput filmul..cam pe mijlocul acestuia Harry ridica mana incercand sa ma ia de gat … eu tocmai atunci m-am ridicat sa mai iau floricele..(nu prea ia reusit)… dupa esuarea dezamagitoare nu a mai incercat nimic .Eu eram foarte captivata de film,dar  somnul ma cuprinse..si incet incet imi cazu capul pe umarul lui…Ii auzeam inima batand din ce in ce mai tare..apoi Harry isi aseza si el capul peste al meu si ma lua in brate :3…pe la sfarsitul filmului ..Harry s-a abtinut sa nu planga….Eu ma uitam sa vad daca plange el se uita la mine sa vada  daca  plang eu..si asa ne uitam unul la altul(cum nu am mai facuto niciodata..)…el a clipit ..
-Hahaha..ai clipit ! :p spun eu scotandu-i limba
*el iar sa enerveaza si sare sa ma gadile …
     Ma gadilat atat de tare incat mi-au dat lacrimile…. Sa oprit si se uita fix in ochii mei…(ramase peste mine) ..si cum spuneam ne uitam unul la altul…. el se apropia din ce in ce mai mult  ..si exact cand trebuia sa se intample acel sarut magnific…intra Katty..
-Uite-l! uite-l aici! ..L-am gasit...poftim cercelul Maddy…Harry balbindu-se..
-Ce..se intampla aici?!
-Amm..nimic , Harry ma ajuta sa imi gasesc cercelul J
-Aham..te ajuta sa iti cauti cercelul..peste tine..*si cand a vrut sa mai spuna ceva a vazut o pata pe locul ei*CE!..ce e asta??? .. Eu nu dorm pe asta!!!...
-Am varsat eu din gresala putina inghetata ...scuze ,daca vrei dorm eu acolo…
-Ba nu ai varsat tu Maddy ,eu am varsato...
-Nu ma intereseaza cine a varsato…dar eu nu dorm pe pata asta si nici in misloc nu dorm!!
-Off..bine plec eu sa dorm in alta parte....Noapte buna
-Vezi uite ce ai facut ..din cauza ta Harry nu mai doarme cu noi..spuse suparata Katty
-Vina mea!? …nu e vina mea ca nu poti u sa dormi pe o pata
-Daa…o pata de inghetata care inca nu e uscata (rimeaza J )
-Da..si de ce nu poti sa dormi pe misloc esti claustrofoba?
-“Da.si de ce nu poti sa dormi pe misloc esti claustrofoba”..nu nu sunt ..Nu vreau
*usa se tranti brusc Harry tocmai plecase*
-Uite vezi vezi…?! Zise Katty facandu-mi semn spre usa
-Ce sa vad!..defapt gata!... hai gata sa ne oprim din cearta asta stupida si sa dormim… scuzama  ca am dat cu inghetata pe pat
-Si eu imi cer scuze.ca am tipat atat
-Bn hai sa ne culcam..Noapte buna!
-Noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu