vineri, 13 iulie 2012

Capitolul III-partea II

   Dupa masa..ne-am strans cu totii in camera lui Niall si a Andradei …..eu sateam cu Andrada (pentru ca Harry era cam ocupat)  ..Lou ne facea sa radem intruna…Zayn era cu Deea *nedespartiti* ..Teo si Liam erau mai retrasi ,stateau pe canapea si discutau despre Xfactor  …iar noi  eram pe jos si povesteam despre toate intamplarile noastre amuzante…
M-am ridicat, mi-am luat apa din ghiozdan si am observat cum fiecare baiat isi privea favorita… Niall fiind cel mai “funny”…  se uita la Andrada, radea si se apropia din ce in ce mai mult de ea...pt mn era amuzant de fiecare data cand aceasta  intorcea capul …el topaia cat mai aproape de ea posibil….Liam se uita in ochi lui Teo spunandu-I cate emotii a avut la X-factor , incercand sa o ia de mana ,dar ne avand curajul de a continua…Zayn sa “intins” [vechea miscare de la cinema] luando pe Deea de spate .Louis era cel mai tupeist, asezandu-se cu capul pe picioarele  lui Axi (cat de draguti erau…intrun fel comici dar simpatici) …. apoi l-am vazut pe Harry ,care era sufocat de Katty....
     In acel moment si-a intors capul si m-a observat stand singura si uitanduma la ceilalti (a da…si din cauza ca mi-au distras atentia, am si uitat sa beau apa J) Se apropia de mine ..iar eu”ce sa fac , ce sa fac” , mi-am deschis sticla  si am inceput sa beau .
    A vazut ca eram ocupata si s-a intors. La cat de repede si de mult am baut era sa ma inec :]] ..si imi ziceam in minte [ce proasta esti!! De ce l-ai alungat!].

Noapte a venit …am plecat cu totii in camerele noastre .
    Ma spalam pe dinti ,eram in pijamalele mele cu CocaCola…usa era deschisa..iar Harry intra foarte incet cu o pereche de pantaloni de pajama tot cu Coca Cola… S-a apropiat de mn cu 2 pasi marunti (eu l-am vazut in oglinda) si a vrut sa-mi spuna ceva….brusc intra Katty SI tranti usa ..tocmai venea din camera lui Zayn si a Deei …Harry s-a indepartat de mn lasand capul in jos si intorcandu-se sa isi i-a tricoul pe el….(nu stiu ce vroia de la mine)…
Ne-am dus spre pat  ,dar nu stiam cum sa dormim asezati….Harry si Katty au spus ca ei nu vor sa stea in misloc….deci locul meu era asigurat…noaptea pe la ora 3 mi-am deschis ochi si am vazut ca o tineam in brate pe Katty…defapt ea ma trezit vorbind in somn*Da…Harry ma marit cu tine!*m-am ridicat sa beau apa…dar cum sa fac asta cand eu eram in misloc.
    Apa era pe partea lui Harry…ma intend si incerc sa apuc sticla …dar cand trebuie sa o ridic Harry se intoarce cu fata spre mn si ma strange in brate ca pe o jucarie de plus…am incercat sa-l imping putin mai incolo (ca ma sufoca)..si sa nu il trezesc dar din pacate nu am reusit….
-Ohh ..scuzama ..nu am vrut adica..tu ..adica ..scuze..spuse Harry rusinat
-Nu-i nimic..culcate la loc
-Sti eu….spuse el
Si se trezi Katty..(nustiu cum …dar intodeauna imi strica momentul :]])
-Ce se intampla  aici??! Spuse Katty
-Nimic Harry tocmai cazuse din pat si eu l-am ajutat sa se ridice..adaug eu cu un zambet pe fata..
-Aham…poi nu mai faceti atata zgomot ca incerc sa dorm
-Ok ..noapte buna
Harry nu a mai spus nimic...s-a intors cu spatele la mine la fel ca si  Katty si au adormit. Eu statea si ma uitam peste tot..pana intr-un final cand am adormit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu