marți, 17 iulie 2012

Capitolul XVIII('the fight3')

Dimneata a venit destul de repede …eu cu Andrada inca dormeam.. Niall da buzna peste noi…cantand la chitara lui…”It’s Time to get UP”!!
* A inceput sa sara in pat ..tipand “get up..get up…”pana cand …Andrada trage de plapuma si el cade pe jos..:))
-Auuu!!..
-Get up..get up…GATA sunt Up!!..striga Andrada la el..:))
-DA…tu esti Up…iar el e Down ..=))..incepusem sa rad(mi-au facut ziua mai buna)
 *toata lumea radea..pana cand Harry intra in camera..*
-Ce se intampla aici…de ce radeti..vreau sa rad si eu…spune el foarte serios..
*Eu ma ridic din pat…trec pe langa el ..fara sa il bag in seama…si intru in camera mea..*
-A..poi..a spus Maddy ceva amuzant…o aud pe Andrada
-Da..Niall tot radea..si mai era si pe jos (nu mai putea sa se ridice)…ma doare cand rad..spune Niall
*Andrada incepu din nou sa rada ..iar Harry il ajuta pe Niall sa se ridice..*
Eu m-am dus sa ma schimb..apoi dau peste Harry ..eram fata in fata… eu nu i-am dat deloc atentie….el ma privea insistent…
Vreau sa il ocolesc ..el se duce in aceeasi directie cu mine..ma duc spre stanga si el la fel..spre dreapta..si tot asa ..nu puteam sa trec de el…mi-am ridicat privirea spre el…(eram incruntata)
-Insfarsit..te uiti la mine…spune Harry..cu un mic zambet
-Da ..ma uit la tine…apucandu-l de sold..si mutandu-l din fata mea..
Am intrat in camera Andradei..m-am schimbat… si am coborat sa mananc.Toata lumea era acolo..cu exceptia lui Harry…Au inceput sa imi puna diverse intrebari…
-Hei..ce faci..de ce nu ai venit ieri la masa?..
-Poi..deja..mancas..
-Unde e Harry?..spune Deea intrerupandu-ma
-Poi este in cam…
-Nu merge cu noi acasa la Liam?intreba Teo
-Cred..ca va…
-Harry..de ce nu a venit cu tine?…ma intrerupe Axii
-Pentru ca..
-Unde ziceai ca e Harry..?..intreaba Katty
-Este in camer..
-E racit?!..ma intrerupe Zayn
-Nu..
-Dar ce are..intreba Louis
-E sus in camera..cred ca o sa vina…
-Crezi, de ce crezi …trebuie sa vina..striga Liam
-Poi..nu stiu..sigur..daca..
-Daca ce..? intreba Liam
-Poi..cred ca vine..nu stiu..spun eu ridicand din umeri..
-Dar ce sa intamplat..intreba Cody
-Nimic..
-Hai..maii..sigur ai ceva..ce ai patit?..intreba Axii cu un zambet pe fata..
*La masa mai era si Adry..care nu scotea nici un sunet..doar asculta conversatia*
-Ce sa intamplat..intre voi 2.. intreba Deea ingrijorata
-Da..spunene..o intrerupe Katty curioasa
-Ai incredere in noi..sutem prietenele tale..o completa Axii pe Katty
-Ce..se intampla intre voi..sunteti cam separati.. intreba Teo…
*Niall si Andrada..priveau cum fetele …ma luasera la intrebari..ei nu puteau face nimic…pana cand ..apare Harry*
-Hei fetelor…uitati-l pe Harry striga Andrada
-Buna dimineata..ce se intampla aici…
-A..pai fetele vroiau sa..stie cum te simti..spune Andrada cu un zambet ceva in gen (hoo..bine ca ai venit..)
-Se simte bine..nu-I asa Harry..spune Niall uitandu-se spre Harry ..dand din cap
-Daaa…ma simt super!!..woohoo..cea mai fericita zi din viata mea! K..striga el.(prefacandu-se)
-Vedeti v-am spus eu..Niall zambi ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic(este un bun actor)
 Am mancat..apoi am plecat ..sa ii intalnim pe parintii lui Liam..eu nu prea vroiam sa merg..dar..asta e..trebuia..
 Am ajuns.In fata usi ..era mama si tatal lui Liam.Am facut cunostinta apoi ne-au condus in sufragerie unde au pus pe masuta lor din sticla cateva gustarele....Am vorbit, am ras..toti sa distrau..cu exceptia mea si a lui Harry…Vroiam sa fiu singura…
-Ma scuzati unde este baia..?
-Sus ..pe partea dreapta J..imi raspunde mama lui Liam
-Multumesc.. J
 Ma duc sus in baie si cand vreau sa inchid usa…Harry o opreste cu pisiorul…se apropie de mine se uita in ochii mei si ma …trage pana in camera lui Liam…(eu nu prea am putut sa ma opun )
 In camera ..Harry incepe sa ma sarute…eu socata, l-am impins..
-Ce tot faci?!...lasama
-Eu..doar..
-Tu doar ce…spun eu uitandu-ma in ochii lui foarte suparata
-Eu..te iubesc prea mult..si nu suport sa fiu departe de tine…
-Bine..eu incerc sa trec..peste..
-Da..nu prea iti iese
-Adica..
-Noapte..cand dormeam..
-Ohhh..tu..esti incredibil..
*Aud un zgomot de jos *
-Maddy esti bine? Ma intreba Zayn..
-Da!!..sunt bine..
*Vreau sa ies din camera..harry imi inchide usa..si nu ma lasa sa plec..*
-Nu deci, nu iesi de aici pana nu imi spui de ce..!
-De ce …ce??
-Ti-am facut eu ..ceva de nu vrei ..sa …
-De nu vreau sa ce…aaaa..iar incepi…despre asta crezi tu ca e vorba…
-E vina mea.nu esti atrasa de mine…esti atrasa de alcineva..?..Harry avea lacrimi in ochii
-Nuu…cum sa fiu indragostita de alcineva…eu..doar..
-Tuu doar ce…
-Eu doar pe tine te-am iubit..
-“te-am iubit”..CE?!...acum iubesti pe alcineva?...aaa…. este Zayn nu-i asa
-NU!
-Louis….
-Nu!..
-Hai ca am vazut eu cum ii faci ochii dulci..lui Liam
-Nu!..doamne nu..ce?
-Niall trebuie sa fie atunci…hai recunoaste
-Nu! Nu i-as face asta Andradei…
-Da..ai dreptate..atunci…oo da…m-ai confundat cu Cody..vati sarutat ..si ti-a placut mai mult sarutul lui decat al meu…
-Nu…ce?! Cum?!..cand as fi avut eu timp sa fac asta..tot timpul stateam cu tine…
-Atunci ce e…nu ma mai iubesti?!?!
-Ba da…dar..
-Dar ce…spune odata!! Nu mai support…
-Nu vreau sa iti spun….
-Atunci esti o lasa…
-Cum mi-ai spus?!…
-Fricoasa..
-Lasama..in pace..pleaca de aici nu mai vreau sa ma cert cu tine…
-Nu plec..nu imi spui tu ce sa fac…tu sa ma lasi in pace..
-Bine te las..papa\
*si vreau sa deschid usa ..Harry o blocheaza cu piciorul*
-Nu intelege gresit..eu nu am zis niciodata ca te voi lasa in pace..doar tu ai spus asta..
-Ahhh…inceteaza..bine..nu vreau sa ma culc cu tine si punct.
-Dar eu vreau sa stiu..motivul…
-Poi pentru ca…
-Pentru ca… pentru ca…ziii!!
-Pentru ca…NU AM MAI FACUTO NICIODATA!!..bine..esti multumit…acum lasama…maine nu o sa mai stau aici..o sa plec..vad eu unde..gata!
 
Dintr-o data toti au venit sus din cauza tuturor zgomotelor facute de noi..nu au inteles ce se intampla ..doar Harry ramasese in camera ..era cu mainile la ochi ascunzandu-si lacrimile…eu am fugit in baie… blocand usa..si am inceput sa plang…

Un comentariu: