vineri, 13 iulie 2012

Capitolul IV-partea I

   M-am trezit brusc si am observat ca ramasesem singura…am sarit din pat ,crezand ca am intarzitat(iar eu  cand intarzi nu ma mai uit la ceas fug direct in baie)…deschid usa repede …
-NuuUuu ..ce faci?! Striga Harry  in dus….
-Eu eu(cu mainile la ochi)..nu am vrut..adica scuze..
 Am iesit repede din baie rusinata ,dar intr-un fel amuzata ..in fine…m-am imbracat cu un maieu alb, o pereche de pantaloni scurti si High-topsurile mele crem. Am mers cu totii la restaurantul hotelului  sa luam micul de jun. 
   Dupa ce am terminat de mancat am  intrat in Buzy ..toate fetele erau imbricate  dragut ….Deea purta un maieu cu un nr pe el *86* si o pereche de pantaloni scurti albastri iar in picioare avea tenesi ,Axi purta un tricou cu dungulite albe si negre si o fustita iar in picioare avea tocuri, Teo purta un maieu verde cu o pereche de pantaloni scurti si era incaltata cu niste adidasi galbeni care se asortau cu oja, Andrada purta un tricou cu dungi si o pereche de pantaloni scurti ,ea era incaltata cu niste pantofi roz cu toc (pe care ii ador eu) ,iar Katty sa ibracat cu o pereche de pantaloni mov cu roz , un maieu roz si era incaltata cu o pereche de tocuri roz care se asortau cu buzele ei.
*Am mers destul de mult…dar intr-un final am ajuns la Castelul Peles*

    Am coborat din Buzy  ..cred ca baieti erau destul de incantati …Domnisoara Maria..adica ghidul nostrum ne-a condus prin toate incaperile..lui Niall ii era frica de orice lucru inspaimantator si o lua pe Andrada de mana (ce dragut) ..Harry punea mana pe toate exponatele..Louis vorbea intruna cu Zayn….iar Liam era cel mai cuminte de acolo…eu sincer nu prea eram atenta la nimic ..imi statea gandu la ce vroia Harry sa imi spuna”…tot ce am inteles eu timp de 3 ore a fost doar Blah BLah BLahh… a fost cel mai plictisitor tur facut vreodata…Cand  s-a terminat am plecat sa luam pranzul..apoi trebuia sa plecam  sa vizitam Turnul  Chindei din Targoviste,,parka la vad deja fetele baietilor :]].
 
         Pe drum jucam adevar sau provocare in Buzy…

-Eu aleg provocare ..a spus Andrada cu o voce farte joasa speriata de ce se va intampla
-OK…Te provoc sa scoti capul pe geam si sa strigi :Sunt Andrada si sunt inebunita dupa Niall Horan cel mai sexy baiat din One Direction…
-Hai frate cine a propus jocul asta??intreba ea socata(defapt ea la propus dar..nu am zis nimic :-j)
*A..aceptat provocarea si a strigat cat au tinuto plamani*
-Niall ce alegi??intreba andrada cu o privire patrunzatoare..
*chiar ma intrebam oare ce o sa urmeze*
-Provocare normal….
-Te provoc sa… nustiu..ce ai zice daca te-ai saruta cu Liam??
-Ce?! Nu…nu pot adica..adica nu pot..
-Trebuie…
-Bine..daca trebuie..saracul Liam ..nu era deacord..sar pana la urma a facuto.
Eu nu mai jucam , doar priveam si Harry la fel…s-a asezat langa mn …si m-a intrebat in soapta..
-Adevar sau provocare?
-Eu aleg de obicei provocare , dar  de data asta spun…adevar..
-De ce de data asta?
-Poi ..pentru ca stau prea bine pe locul asta…
*Harry zambi*
-Este adevarat ca…aham ahm..
*Vine Katty  si ne intrerupe (ca deobicei.. :]])si il roaga pe Harry sa vina sa o ajute cu ceva…(nu stiu cu ce ca nu am auzit)*
-Ahamahma..desigur Katty! Ii raspunse tusind..
            
    A fost amuzant sa ii privesc pe toti dandu-si provocari stupide,dar amuzante.. pana cand am ajuns la Turnul Chindiei …Ghidul ne-a prezentat importanta acestui monument destul de repede de ne dureau picioarele la cat am mers....mers?? mai bine zis alergat..:]]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu