miercuri, 25 iulie 2012

Capitolul XXIV

  Asa deci…"Shopping-ul"..acel cuvat care le face pe fete sa sara in sus si sa inebuneasca de bucurie si extaz…din pacate noi nu am avut parte de asa ceva in prima zi ajunsa in Londra....eram prea obosite de atatea ore de zbor,iar noi trebuia sa fim in cea mai buna stare...pt ca ai nevoie de multa energie si atentie ca sa faci cumparaturile potrivite..si in plus..am vrut sa ii mai lasam pe baieti sa se bucure cat timp mai sunt in viata …
  Am ajuns acasa….trebuia sa despachetez ..pffff..sa pun totul la locul lui din nou ..am primit putin ajutor din partea lui Harry…apoi am coborat cu toii ca sa ne uitam la un film..Pana la urma am ales 101 Dalmatieni (preferatu Andradei..ea la recomandat)..da ..recunosc chiar a fost placut…dar am urmarit filmul mai mult singura decat cu Harry ..nu stiu unde disparuse :-??
  Toata lumea era foarte captivata de film..insfarsit apare Harry cu Andrada…
-Niall..nu fi distant..dute si tin-o pe Maddy in brate..ii spune Andrada lui Niall (foarte ciudat..:]] )
-Dar eu pe tine te iubesc..spune Niall*smile face *
-Dute dute..
-Bine mami..!!
  Niall vine pe fotoliu si ma pune pe genunchiul lui.. J
-Bine lume..eu si iubi..adika Andrada vom merge sa pregatim cina…spune Harry uitandu-se spre Niall ( nu prea fusese atent la discutia Andradei cu Niall…el doar ma vazut pe mn in bratele lui Niall :]])
-Yuhuu!striga Niall pupandu-ma pe obraz.. J spune Niall facandui in ciuda ..exact cum i-a facut si Harry lui =)) (parka era o rivalitate intre ei “care e mai smeker” :]] )
-Niall! striga Andrada  J *smile*
 Toti au inceput sa rada (in special eu si Andrada)
Ok…Harry cu Andrada au plecat in bucatarie …sa pregateasca cina…
-De ce ai facut asta?
-Ce sa fac..? intreba Niall..nevinovat..
-De ce ..m-ai pupat pe obraz??
-Poi ca sa ii fac in ciuda lui Harry…adica ..cum a indraznit el sa ii spuna iubitei mele…”iubi”?!?
-Aham…spun eu cu o privire  foarte vicleana :>
-Da adica cum sa spuna..eu si “..”iubi”…IUBI..ma intelegi..
-Aham..gelos..spun eu tusind
-Ce ,ce ai spus?? Ma intreaba el cu o privire “surda” =)) (nu cred ca exista asemenea privire..dar suna bn :]])
-A nimicc..gelos..:P
-Ai spus din nou…nu Nu sunt gelos…cum sa fiu gelos ..de ce as fi?..doar stiu ca Andrada ma iubeste…
-Dar…atunci cand Harry i-a spus “iubi” Andradei..i-ai vazut chipul ,te-ai enervat..si ai vrut si tu sa ii arati ca nu esti fraier…=))..poate va luati si la bataie ..din cauza glumelor voastre..
-=))) da..glume…dar el a inceput..
-pffff…*el a inceput*..nu mai support cuvintele astea(cu toate ca ele ma scot de obicei din belele…si credetima mie mi se intampla des sa le spun :]] )…mai, ai 5 ani ???
-Nuuu dar…
-Daca nu ai …atunci nu exista niciun dar J
-Ok…bine ma duc sa vad ce fac cei doi in bucatarie…mie cam foame…
-Daaa…tomai ce ti-ai terminat cipsurile si pachetul de biscuiti si sucul asta imens..si ti-e foame? ..mai mult te duci sa ii spionezi…
-Bine vin imediat..
-OK…
*dupa 10 min. Niall se aseaza langa mn..*
-Si ce s-a intamplat??
-Poi Harry m-a dat afara..iar Andrada ..
-Iar Andrada ce..??? il intrerup eu..
-Poi si ea ma dat afara …numai ca intr-un mod mai dragut :3
-Ahammm *laught*
-Dar tie nu ti-a fost niciodata frica ca Harry poate te inseala…
-Nu..pt ca stu ca nu ar face asta..niciodata..
-Da…dar tu chiar nu ai nici un stress…el are o multime de fane..si..
-Sii..ce sunt mai atragatoare decat mine…sau cum …Haa??..il intreb eu pe Niall panandu-mi mainele in sold *joking face*
-Nu..nu..nu..nu intelege gresit.. doar ma refeream ca tu…nu iti bati de loc capul cu el …
-Niall…dragutul si inocentul Niall..cat de pervers este Harry…nu ca ma laud sau ceva..dar iti spun eu ca ma iubeste..si eu il iubesc pe el ...si nu e asa de usor sa iubesti pe cineva…De exemplu ..sa zicem asa…daca maine ai da peste o fana..si sa zicem ca arata bine…te-ai indragosti de ea..?? cand tu sti ca ai acasa pe cnv care te iubesti si tu o iubesti la randul tau..
-Da..ai dreptate eu chiar o iubesc..pe Andrada ...si Faza cu Louis…da chiar ai dreptate nush de ce ma agit atat…
-Poi vezi..stai ce faza cu Lou??
 Niall imi povesti tot  ( multe chesti s-au intamplat in lipsa mea.. :]] )
  Andrada cu Harry asezau masa pe terasa..si noi leneveam la film :]]
-La masa copii..spune Andrada razand..
-YEEYY..mami a pregatit masa..striga Niall
  Ne-am asezat la masa ..si am inceput sa mancam..totul era delicios.. J
-Maddy..Harry vrea sa iti spuna ceva ..(iar incepe Andrada cu ghioanturile ei :]] )
-Da??Vreau??Nu stiam.spune Harry uitanduse spre Andrada..frecandu-si bratul :]] (bietul Harry..nu prea stia sa fie romantic..dar Andrada ii dadea o mana de ajutor…”o mana buna” de ajutor..mai bine spus un cot =)) )
-Da..vrei. Ii spune Andrada facadu-si ochii foarte mari..
-A..da..vreau..ce vreau?? A..da..sa-ti spun ceva..Te Iubesc!
-Si eu..(in sfarsit..HALELUIA!! :]]) apoi ne-am sarutat.
  Normal ca … dupa ce am strans masa…Andrada extenuata a plecat la culcare si Niall a insotito (a plecat special sa nu ne ajute..gasise motiv :]] ) Teo strangea farfuriile..Axii strangea tacamurile .. Louis il tot tachina pe Liam cu o lingura Zayn incerca sa ii desparta iar Harry statea pe canapea razand…Deea a asteptat ca cele doua fete sa stranga tot de pe masa ,apoi a luat fata de masa ca sa o scuture…Adri strangea cu matura frimiturile de pe jos..iar eu spalam vasele… Katty si Cody..se tot gadilau si radeau pe canapea..ei fiind cei mai “mici” de acolo ..ei nu aveau timp de muca…oricum Katty ne-a dat o mana de ajutor ...pana cand Cody a traso pe canapea spunandu-i“cat de urat a jucat bowling :]] “
  Desigur..toata lumea plecase l-a culcare ..doar eu mai aveam cateva farfuri de spalat..Harry se furisa prin spatele meu..sarutandu-mi gatul…apoi eu ma intorc cu fata spre el..
-Harry…tu m-ai inselat vreodata?..
-Noo…adica cum ,cand…??niciodata
-Nu neaparat inselat dar…sa iti mai placa de cineva…dar tu sa fi impreuna cu mine.. K
-Nu..niciodata eu doar pe tine te am ….nu doamne cum…dar ce sunt cu intrebarile astea..??
-Poi..mi-a spus Niall..
-Ohhh..Niall lasa ca vede el…
-Stai stai stai..lasama sa termin…mi-a spus ca tu ai putea sa te indragostesti de o alta persoana foarte repede…dar i-am spus ca nu este adevart…dar acum nu mai sunt asa sigura..spun lasandu-mi capul in jos…
-De ce nu mai esti…sigura eu doar pe tine te iubesc ..tu sti ce greu mi-a fost sa te tin in brate ..sa te simt aproape de mine…eu Te Iubesc si nimeni sau nimic nu poate schimba asta..imi ridica capul si ma saruta..
-Aham…uite asta ar trebui sa spui in juramantul tau de la nunta…
-Ahhh…tu…sa sti ca nu ar fi o idée rea…dar ce am spus?…*laught*
-Ammm…hmmm…nu mai stiu *poker face*…poi ca ma iubesti..ai uitat?? K
-Mamaaa…ce tiam facuto!!! Striga el apucandu-ma de nas J


 
*laught*
 Ma i-a in brate si ne ducem sus in camera…dupa ce ne schimbam in pijamale…ne trantim in pat ..si adormim brusc…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu