vineri, 13 iulie 2012

Capitolul II-partea II

   -…si primul numar este … 6…6…cine are 6..sa urce pe scena..
-Fetelor eu am nr 6…a spus Deea foarte emotionata
   -…..urmatorul nr este 4..
-Am nr 4..am nr 4..Axi avea nr 4…
   -..urmatorul nr este 7…wow numai nr mici…spuse Niall razand
-Andrada..tu ai nr 7..dute..
   -..nr 5…. este nr 5??
  Teo avea nr 5..acum mai eram doar eu …asteptand in extaz
   -..ultimul nr. Castigator este..9…striga Harry..
  Ultima fata aleasa era o vechie prietena din generala pe nume Katty….nu pot sa spun ca m-am bucurat prea tare sa o revad in acel moment , dar eram fericita pentru fete. Dintr-o data ma cuprins o mare tristete si am inceput sa ma descarc…stiind ca ele sunt sus pe scena cu *Zeii* lor inplinindu-si visele , iar eu ( cea mai mare ghinionista) inca stau si astept implinirea visuliu meu…..
  Dupa ce sa terminat concertul fetele au mers in camera baietilor sa faca cunostinta cu acestia…. Eu am ramas singura..m-am asezat pe o trepta a stadionului ..si pur si simplu ma gandeam..cum va fi fara..cele mai bune prietene ale mele timp de o saptamana…
  Deodata o vad pe Andrada si pe Niall ca se indreapta spre mine ( cred ca au venit sa isi i-a larevedere :\ )
-Maddy?esti OK?
-Da sunt bine..adica o sa fiu bine..nuti face griji..dute si distreazate…
-Nu plec pana nu ma asigur ca esti OK..
-Girls..scuzatima ca intervin..dar..am o idée..ce ati zice daca as vorbi si cu baieti si as luao si pe ea? (lingusitorul Niall)
-Nu pot sa vin as fi in plus..adica..na..nu ..vreau sa va bateti capul cu mn….esti un dragut
* si in acel moment Andrada mi-a dat un ghiont *
-Usor donsoara el e dragutul meu…
*Niall a inceput sa rada*
-Bun..
*Trrrrrrr*Ii suna telefonul lui Niall… sa dus sa raspunda …cred ca a stat vreo 5 minute, apoi a venit si m-a luat de mana spunandu-mi:
-Haide cu mine …am vorbit cu baieti si vor sa te intalneasca..adica..defapt….vor sa vi cu noi saptamana aceasta…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu