vineri, 13 iulie 2012

Capitolul I-partea II

Dupa vreo 3 ore de stat…mi-a venit ideea de a le arata surpriza fetelor la fel de subtil ca mama. Am bagat fiecare bilet intr-un plic pe care am scris numele lor(Axi,Deea si Teo) inclusiv al meu si al Andradei. Nu am stat prea mult timp sa ma pregatesc ….eram foarte nerabdatoare …mi-am luat o pereche de pantaloni scurti ,un maieu alb si tenesii mei rosii cu care dansez (aveam de gand sa alerg pana acolo .)…ca sa fiu sigura ca nu pierd vreun plic le-am luat si le-am pus  pe toate intr-unul mai mare.



Pe drum m-am intalnit cu fetele cu exceptia Andradei ,iar cand am ajuns aceasta ne astepta in fata restaurantului.
-Buna..ce faceti fetelor??ma faceti sa va astept….Maddy le.ai spus??
-Inca nu…dar ziua e lunga…
-Intram?..aintrebat Deea cu o voce putin amortita..aproape inexistenta…
*eram toate 5 la masa…vorbeam despre inceputul clasei a 12-a ,despre baieti si haine*
-Fetelor am o veste nemaipomenita pentru voi…m-am intors si am scos din geanta plicul cel mare.
-Cei ai acolo? Intreba Axi curioasa din fire…
-Ce zici sa.l deschizi? Spuse Andrada uitandu-se la mine..
*Axi  deschide plicul si gaseste in el cele 5 plicuri mai mici cu numele noastre..fiecare si l-a luat , si l-a deschis*
-Aaaaaaaaaa…nu se poate…aaaa!!! Au strigat cele 3 fete surprinse de cadoul primit
-Va place surpriza?
-Daca ne place? Nu ne place o adoram..abea astept sa-I vad..
-Fetelor am uitat sa va spun un detaliu mic mititel..
-Ce??
-Avem locuri in primul rand…

Dupa ce am mancat ..am plecat acasa fericita..cu gandul la surpriza placuta pe care am facuto fetelor.Cand am ajuns m-am dus in camera mea, m-am trantit  in pat si mi-am luat perna in brate. Aveam in cap numai 1D 1D 1D si nu stiam  cum ma voi imbraca la concertul acestora….dupa cateva ore de gandit….mi-am adus aminte ca maine am scoala, si mi-am pus telefonul sa sune la ora 6:00 dimi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu