joi, 19 iulie 2012

Capitolul XXIII

Si cum spuneam…am ajuns la avionul 1D.. Acolo era…Niall asteptandu-ne.. Cand intram inauntrul avionului …toti ies din ascunzatorile lor..facandu-ne o surpriza ..(ceva in gen proaspat impactati..proaspat logoditi :]] )
  Pana sa ajungem in Londra…ne-am super distrat..Am jucat twister..mai ramasesem doar eu si Louis(el era cel mai bun la acest joc)..dap..el a castigat..apoi am jucat monopoli..Harry era cel mai bogat..avea cele mai multee case Jdupa am jucat remi..castigatorul a fost Zayn..doamne..numai baietii castigau…apoi vroiam sa jucam poker..pe dezbarcate…dar Niall a avut o ideea mai buna…poker pe “food”…si ghiciti cine castigase..Niall!!.....ramasesem fara mancare .. Ne-am mai jucat…bowling.. castigatorul fiind…Cody…*spre surprinderea tuturor pt ca Harry era cel mai bun la bowling*si ultimul joc a fost ..table..cine era cel mai bun la asta Liam desigur ...*super!.. K. nici o fata nu a castigat..nimic..*
 Baieti radeau de noi…devenise o rivalitate intre jocuri …dar cum ca facem? …6-0..pentru baieti e cam greu de invins…
*ne strangem toate fetele…*
-Ce facem fetelor?..sopteste Deea..                                  
-Poi..ce sa facem..trebuie sa ii invingem…spun eu..
-Dar cum?..intreba Axii  
-Poi…foarte simplu ..trisam…
-Sa trisam?..intreba Katty..cu un zambet pe buze
-Daaa…sa trisam..spune Andrada frecandusi mainile..cu un zambet foarte malefic..*chiar nu vroiam sa stiu ce e in minte ei :]]*
-Darr..cum facem asta?..intreba Teo
-Le gasim..slabiciunile…voi stiti vreo slabiciune..?!
-Da..
-Sigur
-Normal
-Hahaha..desigur
-Bineinteles..
-Bine si eu stiu..deci sa trecem la treaba…la 3 spunem “1D Girls”..ok
-Ok!!
-1..,2..,3..1D Girls!!!
*Baieti radeau de zor..stiau ca ei vor castiga…dar nu pentru mult timp.. >:D ”
*Mergem spre ei si intrebam* 
-Nu vreti sa reluam jocurile sa vedem atunci cine castiga??
-Si noua ce ne iese..??
-Poi ..noi nu stiam ca este o concurenta si nici macar nu ne-am straduit..nici macar umpic..si oricum voi ramaneti cu punctele voastre adica cu 6… :P
-Deci ce spuneti? :>..intreba Teo
-Bine ok sa ii dam drumul!!
Am inceput cu Twister…Mai era doar Louis si Andrada..…
-Mana stanga pe verde..Andrada
-Piciorul..drept pe rosu Louis…
  *Daca ati fi vazut ce poziti aveau :]]]..de ne descries…in fine..am inceput ..operatiunea “the cheating”..*
   Axii se ridica de pe scaun…si incepe sa se plimbe prin fata lui Louis..era foarte seducatoare..Acesta nu isi putea lua ochii de pe ea….Axii tot se invarte prin fata lui(ametindul)..iar apoi ii spune cu o voce melancolica..”ce pofta am de un Morrrrcovvvv”…si Louis cade pe jos…WOOOHHOO..fetele aveau 1 punct :]]
   Dupa.. urma Monopoli…am ramas eu cu Harry..i-am spart toate casutele si i-am luat toti bani..pt ca ii stiam eu smecheriile..si el TRISA!! :P


          
 Apoi am jucat Remi..cu Zayn..Deea il intreba ceva…iar Andrada tragea cu ochiul sa vada de ce nr mai are nevoie( ca sa nu il dam xD)..in fine…i-am batut si acolo..Hahaha …6-3..mai aveam 3 jocuri si ajungeam la egalitate..macar acolo..  K
   Zucam poker…pe Niall chiar nu am avut cum sa il invingem..asa ca sa facut 7-3…Apoi am jucat table.. mai ramasesera Liam si Teo…binenteles ca Teo l-a batut pe Liam foarte usor..el nefiind deloc concentrat la joc..ci mai mult  la ea :]] 7-4
  Si ultimul joc Bowling..de data asta mai erau Harry si Axii..El trebuia sa arunce primul mingia…si exact cand era pe punctul sa ii dea drumul eu spun…”ohhh..Cody esti asa Funny”..derutandu-l ,nimerind doar 2 popice....apoi cand Axii da le nimereste pe Toate din prima..WooHooo!!! 7-5
  Harry ceru revansa si noi fete bune am acceptat(pt puncte in plus..nu de alta:]]).…iar eu..binenteles..fac alta schema “Hahaha..uite Katty ce tipi draguti”.si iar l-am derutat :]] 7-6
  -WoooHHHoooo v-am batut :P:P strigau baieti..
-Ammm…ahhhammm..ba nu …mai este si Adry pe aici deci si ea joaca…in regulament spune fete contra baieti..si Adry este fata
-A..poi bine atunci si noi il luam pe  Paul..spune Harry scotandu-ne limba
-Amm..Harry..Paul nu e aici..e acasa…spune Niall scarpinandu-si ceafa  
-Hahahaha..*toate fetele deodata*
*Bine dar acum cum o convingem pe Adry?…*
-Vrei sa joci bowling? intreba Andrada
-Hmmm..nu prea am chef acum..
-Haii!! avem nevoie de tine ca sa ii batem pe baieti!!..
*Oricum nu aveti nici o sansa!! se auzi din spate o voce..
-Glumesti ..ador bowlingul…hai sa ii facem praf :]]
Am jucat..cu ei..wow…Adry era chiar buna..si da !!..castigasem..acum era egalitate 7-7
-Bine ..deci nu e correct!!..spune ofticat Cody
-Vreti revansa?!..intreba Katty..
-Da…
-Bine si daca castigam noi…plecam in Londra cu toatele la Shopping..si voi ne insotiti desigur…
-Si daca noi castigam ..veti merge cu noi..la..meciul de baschet care este sambata asta
-DEAL!!
 *Bine..am jucat si am tot jucat…dar .. ohh nu!!..Adry pierduse..totul ramasese ..in mainile lui Katty..ea concura cu Louis*
-Hai Katty…!!
-Daaa…vrem haine noii…striga Adry *laught*
-Hay Louis fale praf..striga Cody
*Katty se intoarce cu o privire infioratoare la Cody..*
-Adica..hai ..iubito.. pffff...eu nu vreau la meci..nu nu nu …spune Cody balbainduse
  *Iar momentul final lui Lou ii ramn 2 popice imposibil de nimerit..si Katty…..DA!!!...le doboara pe toate*
 -Am castigat!!!… Am sarit una peste alta..ca la “Ruibi”:]]..
-Mergem la Shopping!! Strigam toate
-Shopping!!!...noooo…baieti se trantira pe jos…”plangand”
-Ofticosilor!! :P:P:P
“Si cam tot jocul asta cateva ore bune…in sfarsit am ajuns in Londra.. Noi eram foarte foarte fericite!! ..mergeam la Shopping”XD
                                                                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu