luni, 16 iulie 2012

Capitolul XVI ( "the fight")

   Am mers ce  am mers tinandu-ne de mana…ca toata lumea sa ne observe J….Harry se uita in jos… apoi dintr-o data s-a oprit…s-a uitat la mine ..si m-a intrebat…(noi in tot acest timp vorbeam despre Andrada si Niall…despre Deea si Zayn..Axii si Lou,Katty si Cody..si Teo cu Liam…ne simteam foarte bine..pana cand…)
 -Cu ce am gresit…
 -Despre ce tot vorbesti…
 -Cu ce ti-am gresit…
 -Nu prea inteleg..ce se intampla…
 -Tu sti ca eu te iubesc..
 -Da..si eu te iubesc..din toata inima mea..te iubesc mai mult decat ii iubesc pe ceilalti baieti din trupa …incep sa zambesc
 *Harry zambi..si ne continuam drumul*
 -Dar de ce niciodata…nu..  nu mai conteaza…
 *Mai mergem doi pasi …se opreste ..si striga*
 -Dar de ce!!?? …de ceeee!!?…
 -De ce ,ce??
 -De ..ce nu vrei sa te culci cu mine…off..am eu ceva….
 -Nu e dasta…dar.dar..
 -Dar ce?
 -Poi..pentru ca…balbainduma
*Se aude o voce de copil ..care ma intrerupe…*
-Harry Styles imi dai un autograpf.. faci si o poza cu mine…
-De sigur J....Harry  incepu sa zambeasca la acea fetita
*Se aud mai multe voci..*
-O doamne e Harry S.!!! O.o
-AAAAAaaaaaa
-Vreau un autograph!!
-Harry o poza te rog…!!!
-Harry poti sa imi spui numele
-Harry poti spune .”desfijoidf”
*Harry ..sa intors spre mine..se intrista si imi da drumul la mana…*
-Iubito dute spre casa te prind eu din urma …
-Bine…dar..ok..ne vedem...
*Si plec singura pe drum…merg ce merg si dau peste tatal Andradei…O.o..*
-O doamne..Buna ziua ce faceti !?
-Pai…. Bine..am mancat o pizza aici la magazinul asta…tu ce faci
-Eu sunt bine…dar nu imi vine sa cred ca vam intalnit…cand o sa afle Andrada.. J
-M-am intalnit si cu ea ..la aeroport..
-Aaa..da..nu v-am recunoscut :D
-Si cum e la vila aceea…e mare??
-Da si frumoasa..e incredibila..
-Ma bucur sa aud asta…
*Harry a ajuns lundu-ma de spate..si rspirand foarte greu*
-Wooh..ce faceti..Buna ziua J
-Ai alergat.. el este Harry.. …
-Iubitul ei!..strangandu-mi mana .. (spune Harry intrerupandu-ma)
-Buna Harry..eu sunt tatal Andradei..incantat de cunostinta
-Si eu ..wow tatal Andradei..ce tare.. :D
-DA..Andrada si Maddy au copilarit impreuna de mici…Maddy este ca o fica pentru mine….Dar ..voi nu sunteti …stai…stai..te stiu pe tine..fata mea ma punea sa ii iau o gramada de chesti cu voi..mai ales cu unul blond.
-Da..ala cred ca e Niall…
-Da..dar cum va numiti ..stai ca stiu…One pirection..perfection..
-Direction..il completa Harry
-Asa mai..dandu-i una peste ceafa..razand in hohote..
-Hahaha*rade Harry*….punandu-si mana la ceafa..si soptind doar pentru el un mic “auuu”  ..apoi incepu sa zambeasca (zambet chinuit)
-Si ..vreti sa stam undeva .. de vorba…Harry ce spui?!..spun eu uitandu-ma la el cu o privire ( sa vezi ce ti-o iei tu  :)) )
-Nooo…ne pare rau dar nu mai putem ..sta…poate alta data..punandu-se in spatele meu si a incepu sa zambeasca din nou (zambet fricos..:)) )
-Ahamm..am inteles vreti sa fiti singuri porumbeilor…incepu din nou sa  rada in hohote ..dandu-i iar o palma peste ceafa..:))( cred ca era cel mai amuzant lucru posibil .fata lui Harry cand astepta sa fie lovit :]] )
-Ok..larevedere..ne mai vedem ..spune Harry in timp ce ma impingea de spate..ca sa merg mai repede
-Larevedere…ne mai vedem noi..facandu-i cu mana
-Larevedere…porumbeilor..ai grija de ea..Berry..
-Da…da..numele meu este Harry striga el…
-Cum spui tu!
Harry nu-a mai spus nimic doar ii facea cu mana….ne indreptam spre casa..mai aveam de mers…a mai intalnit Harry cateva directonere pe drum…asa ca a trebuit sa ne ascundem…ne-am dus in parc si ne-am bagat sub un copacel la umbra… stateam intinsi pe iarba
vorbind despre ..daca va vine sa credeti despre x factor..despre emotii..despre conurenti despre Simon…etc….bazaconi..lucruri ne importante…dupa fiecare propozitie ne sarutam…din sarutri am ajuns la gadilari(da recunosc eu am inceput..dar a meritat..:P)…ne-am “batut” din nou…din atata ras am ajuns in bratele lui ..m-am uitat in ochii lui..iar el sa facut din nou serios…
-Te Iubesc atat de mult…vei devein Mrs.Styles                                                  
-Da..stiu..si ce vrei sa spui cu asta …
-Nimic eu doar..nimic..
-Bine..poi nimic sa fie..
Ma ridic si plec..Harry vine dupa mine ..ma trage de mana si imi spune..
-Stai!..tu nu intelegi ca eu doar ce tine Te Iubesc…si eu doar atat pot primi de la tine..”da stiu”
-Dar ti-am spus de atatea ori ca te iubesc..ce?? tu nu ma crezi..de ce tot ma bati la cap cu asta..?!
-Ba te cred..dar..
-Dar ce …doar pentru ca nu ma culc cu tine..asta nu inseamna ca nu te iubesc..
-Dar nu era vorba de asta..
-Ba despre asta e vorba…nu te mai ascunde atat..
-Nu..eu…
-Sti ceva eu m-am cam sturat de chestia asta…tu doar asta vrei de la mine…
-Stai..eu..
*Harry ma apuca de maini uitandu-se la mine cu o privire pe care nu am mai vazuto niciodata…*
-Lasama deci…lasama ..tu doar pentru asta ma iubeai..sau ce…?nu mai vreau sa…
-Sa ce..?sa ce..?! striga el
-Nu..mai vreau sa te mai vad niciodata …pleaca din fata mea..!! am strigat eu incercand sa ma abtin din plans si m-am intors cu spatele la el..
*Harry avea ochii inlacrimati..muscandu-si buzele si ...a plecat de langa mine..*
 Harry intra in casa trantind usa…apoi dupa cateva minute eu imi sterg lacrimile…ma calmez ..si intru in casa…ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic..(nu vreau ca prieteni mei sa se ingrijoreze pentru mine….)


2 comentarii:

  1. Vai de capul meu...
    1.te.ai intalnit cu tata..WOW...
    2.ce????nu nu nu si nu....sti ca el te iubeste..si poate vrea si el...ce am fkt in capitolul trecut..dar..pff....vreau next:))

    RăspundețiȘtergere