sâmbătă, 14 iulie 2012

Capitolul XII-partea II



Dimineata a venit…nu pot sa cred ca m-am trezit inaintea lui Harry…m-am dus in baie sa ma spal pe fata si pe dinti..iar Harry vine in spatele meu si ma sperie atat de tare incat am aruncat cu pasta de dinti in el….:)) saracul ii intrase pasta si in par si in ochi..dupa ce l-am curatat ..m-am trantit in pat ca sa dau drumul la Tv….

   Harry se apropie de mine ..cu mainile la spate ..facandumi o mare surpriza..si imi toarna pasta de dinti in cap…doamne ..cred ca neam batut cu pasta de dinti pana cand am terminato…parka am fi la o petrecere..si ne-am bate cu tort…tort mentolat…..
   Dupa ce s-a terminat pasta de dinti…am fugit amandoi in baie..ceva in gen “cine ajunge primul..intra in baie”…si normal ca am ajuns eu…am intrat in baie si i-am inchis usa in nas..am incuiato..Harry striga pe partea cealalta..
-Trisoareo..normal ca ai ajuns..pentru ca..tu m-ai inpins…!!
-Da..da..mincinosule..razand eu..
-Poi normal ca u ai intrat ca mi-sa facut mila…si te-am lasat pe tine sa intri prima…spune el danduse mare
-Aww..ce dragut din partea ta…acum lasama sa imi fac dus..
-Iti faci dus?!...
*dand cu mainile si cu picioarele in usa*
-Mai incet…ca spargi usa si intri peste mine…(apoi mi-am dat seama ce vroia sa faca)...saauu vrei sa o spargi? :>
-Nuu..cum sa…ce …haa..nu as face asta….incurcanduse in cuvinte..
-A..ok ca daca ..vroiai deschideam usa ..dar daca nu vrei…si dau drumul la dus…
*Harry incepuse sa isi dea palme singur si sa sopteasca “stupid stupid stupid! “
(eu radeam in hohote….el nu ma auzeam din cauza dusului)…
   Am iesit din baie cu un prosop pe mine …Harry era pe canapea stand pe Twitter ..ne-miscat ..ma urmarea doar cu privirea…m-am dus spre dulap sa ma schimb…cand mi-am luat hainele si m-am indreptat din-nou spre baie …Harry m-a apucat in brate…a pus mana pe prosop si a vrut sa-l traga..de pe mine…eu tineam bine de prosop..stiind ca va vrea sa faca asta ..si am spus..
-Nu acum bine..
-De ce?...*sarutanduma pe gat ..si tinand de prosop..(si incerca sa traga din nou)
-Te rog nu acum…trebuie sa mancam..hai dute sa iti faci si u dus…
-De ce..eu vreau acum…nu mi-e foame..*ma ridica in brate*..si ma tranteste… se pune peste mn…si ma saruta intruna..
   Eu ma tineam de prosop….incet incet ii dadeam drumul ..dar nu s-a desprins … inca era pe mn…l-am luat de gat lasunduma in voia lui ....ne serutam in continuare…cand aud un tipat ...era Andrada
 *AAAaa*
-Ce cauiti aici??Cand ai venit??De ce??
-Pai…. am venit sa te vad…
   L-am impins pe Harry dupa mine *l-am dat jos din pat* :]] mai bine zis l-am aruncat…si am fugit spre baie..mi-am luat hainele.. dar Harry cum statea el pe jos ma apucase de un picior… incercand sa ma opreasca…da nu a reusit..
-Nuuuuu…striga el bagandusi mainile in par.. foarte nervos..
   M-am schimbat schimbat…m-am dus langa el si i-am spus..
-Era Andrada trebuie sa vad ce are…l-am pupat pe frunte…si am dat sa ies…dar nu ma lasa in pace …nu imi dadea drumul..el sa invatat sa aibe tot ce vrea..dar nu si de data asta…
-Si ce daca era Andrada…ea il are pe Niall ..el are grija de ea..
-Scumpule …eu o stiu pe Andrada de cand suntem mici..si ea nu tipa degeaba..trebuie sa vad ce are..
-Bine te duci..dar ma astepti sip e mine..ok ?!
-Bine..dar te grabesti..
 Harry si-a facut dus l-am ajutat sa se imbrace frumos cu o perche de jensi si trucoul meu preferat gri simplu doar cu o inimioara micuta in partea stanga..iar el si-a mai pus o caciula in cap ..pentru ca ii statea parul in toate directiile din cauza pastei de dinti..:)) ..ok am coborat jos …          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu