sâmbătă, 14 iulie 2012

Capitolul XII-partea I

    Eram in baie ..ma spalam pe dinti  uitanduma in oghinda.…Harry apare in spatele meu purta doar niste pantaloni de pizama….exact cum facuse si ..atunci cand a dat Katty buzna peste noi..doar ca acum nu mai era Katty :D … se apropie de mn punandu-mi mainile pe solduri..si imi spune ...
-Iti aduci aminte cand eram in baie si tu ..te spalai pe dinti…lundu-ma in brate si sarutandu-ma pe gat..
-Da…dar ce vroiai sa imi spui …ca nici acum nu stiu..si ma intreb de fiecare data… ce vroiai sa imi spui?..intreb eu curioasa
-Vroiam sa te invit..in oras ..nu puteam suporta..sa nu te am in brate..si chiar vroiam sa te cunosc..dar totusi am reusit sa te cunosc…
-Da atunci cand erai beat..si ai mai provocat si o cearta… :P
-Da..si cand am dormit cu Andrada si Niall..in camera ….ai vazut cum ceilati au reactionat cand am iesit din camera toti 3..incepuse sa rada..
*ma intorc cu fata spre el…serioasa*
-Da tu mai ti minte …cum a fost in carusel…daca nu se operea caruselul ala ..oare mai eram azi aici..mai aveai tu curajul sa-mi spui toate chestile alea..
-Tot ti-as fi spus ..nu rezistam…
-Dar de Katty…nu-ti placea de loc?
-Ba imi placea…dar cu ea nu aveam atatea lucruri in comun..cum am cu tine..*pupanduma pe frunte*…si stiam ca ea se potriveste cu fratele meu Cody..au foarte multe lucruri in comun..Cody nu a mai fost indragostit niciodata asa… cum este de Katty..chiar tine la ea..
-Aham…dar u ai mai fost…indragostit asa…
-Nuu..eu pe tine Te Iubesc din toata inima..
-Minti!..strig eu razand (imi place sa il intarat)
*Harry sa uita incruntat… ma luat pe sus si ma arunca in pat…a inceput sa ma gadile..ata de tare incat am inceput sa tip in loc sa rad…… faceam atata zgomot…din gresala l-am ciupit de mana..
-Hei..trisezi.!! :]]
-Dar cine a facut regulile….intreb eu incercand sa ma  potolesc din ras..
-Eu!
-Cand…
-Cand am varsat…inghetata..
-Mincinosule :P…*apucandul de nas* ..
  El se opreste  …se tranteste langa mine in pat..zambind unul la celalalt..eu il i-au in brate..si nu stiu ce sa mai intamplat ..ca am adormit brusc..eram oboistiti …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu