joi, 19 iulie 2012

Capitolul XXII

-Ce sa intamplat Harry?..
-Nu .imi gasesc..portofelul..nu am cum sa mai i-au bilete..
-Cum??!…cum nu-I gasesti..
-Poi il aveam la mine acum o ora…m-a verificam din minut in minut..
-Poi..cum…o doamne …acel barbat.atunci cand a intrat in tine :O …el sigur ti la luat …i-ai vazut fata?
-Grrrrr…hmmm…wohhaamm…NUUU!!...
-Poi si noi acum..ce facem…
-Il sun pe Niall poate ne ajuta el…
-Ok..
   Harry vorbea..de zor la telefon …iar eu ardeam de nerabdare sa vad ce spune…intru pe leptot(poate imi mai distragea atentia)…”hai sa intru pe Mess poate este vreo fata on ”…imi deschid messul …
-Wow..3646475672536463 de mesaje =))) ..in fine…*aaa* uiteo pe Andrada On…
*incep sa scriu pe mess..*
Maddy:Buna >:D< ce faci? :3
Andrda:Buna J ..bine…unde esti..
Maddy:Suntem in Romania J
Andrada:”Suntem”..deci e si Harry..
Maddy:Da e si Harry J
Andrada:Thank God..cu toti credeam ca sa dus sa se sinucida..:)))
Maddy:=))) nu, e bine ,e aici …wow ce?!..sinucida???
Andrada: :-j ..so…asta inseamna ca vati impacat?!
Maddy:DA!..da ..daca ai fi vazut cum ne-am impacat.. Y J
Andrada:Spune tot!!...
Maddy:Nu pot sunt intr-o situatie cam complicata..
Andrada:De ce?! Ce s-a intamplat?
Maddy:Poi un HANDICAPAT i-a furat lui Harry bani.. K
Andrada: K
Maddy:Si nu mai avem cu sa venim..astazi in Londra..
Andrada: L
Maddy:Si..Niall unde e..Harry vb cu el la telefon..
Andrada:Ammm..da era jos..am auzit ca ii suna telefonul dar nu sunt langa el sa aud ce spune…
Maddy:Poi dute..dute..acum..ca eu nu am cum ,pt ca Harry este inchis in baie :))
Andrada:Ok..brb
*dupa 10 minute*
Andrada:Am auzit..ce a spus…Niall ..spune ca…
*Intra Harry in camera *
Maddy:Nu mai pot sa vb papapapa :*:*:* si inchid brusc calculatorul..
-Si ce ai vb cu Niall?!
-Poi…nu am cum sa fac rost de bani astazi..dar maine ..vine avionul 1D dupa noi..nu mai asteptam avionul spre Londra.
-Aham..ok..si maine …cum facem mai merg la scoala?..(te rog spune nu te rog spune nu)
-Maine plecam la prima ora!!..
-WOOOHHOO!!
*Intra mama in camera..*
-Ce e cu atata zgomot….adica ce mai faceti aici ..nu trebuia sa plecati?
-Ba da dar…
-I-a furat lui Harry un IDIOT banii!!..il intrerup eu pe Harry
-Si..mai stati in Romania pana cand…
-Poi maine dimineata..plecam ..
-Da ..la PRIMA ora..il intrerup din nou
-Ahamm..bine..poi inainte sa plecati…hai sa pregatim ceva in bucatarie ..sa va aduceti aminte de mine acolo in Londra J
-Daaa =p~~..Harry daca ai gusta tu o projitura de-a mamei sigur nu ai mai pleca de aici!
-Da..dar tu ai facuto *smile* ..spune mama cu un zambet pe buze
-=)))ok ok ..vorba vine !!! :))
-Bine HAI sa trecem la treaba!!..se aude o voce din spate (era tata)
  Am intarat cu toti in bucatarie …eu cu Harry incepusem sa ne batem cu frisca..era o dezordine de nedescris..Ma luam de el cand amesteca ciocolata…pentru ca se misca foarte incet..:))..si am tinuto asa pana se facu seara..Apoi ne-am dus in sufragerie ,mama a pus prajitura la cuptor…Noi eram pe canapea ..unul langa altul..apoi tata “dragutul de el..” se baga intre noi…
-Deci Harry … *il lua de gat*..ce intenti ai cu fata mea…
-Poi..domnule ..Harry zambeste..increzator ..isi ridica pieptul (cum face Superman) ..si incearca sa spuna…eu vreau..sa
-Ahhammhdnr…ahammmsyf…bleaffdtsr…aa..uiteo pe mama!..intrerupandu-l..
-Harry continua nu te opri….spune tata nerabdator
*Vine mama…pune pe DVD o melodie anii 70’ foarte veche..si foooaaarrttteeee lenta…*
-DA..poi eu ..vreau..sa o…
-Ahhhmmm…ahhmmmahshhdd..swihdewsf..scuze mi-a intrat ceva in gat..
*Mama incepu sa danseze..Harry o observa si ma i-a de mana..*
-Ma scuzati domnule dar vrau sa imi iau la dans…nevasta
-Ahhmmm…ahhhmmm..ahhmmm..* ultimul cuvant nu se auzi prea bine pt ca am inceput eu sa tusesc XD*
*Tata se ridica si o lua pe mama la dans…”A BIG HAPPY FAMILY J”…dupa ce sa terminat melodia acea lenta..a urmat ..nustiu cum sa nimerit “We are  Family’…Am dansat si pe moldia aia..apoi tata oboisi si se tranti pe canapea…*
-Pff…nu mai pot…*laught*
-Bine hai sa ne mai odihnim..
*Mama da muzica mai incet*…Eu cu Harry ne asezam in fotoliu..tata era in fata noastra pe canapea…
-Bine tata uite..spun eu luandu-mi inima in dinti…eu am 18 ani mai am putin si fac 19…si eu il iubesc foarte mult pe Harry..ok..
-Da..draga stim asta..spune mama asezanduse pe canapea langa tata..
-Da..poi…poi..eu vreau sa va zic..ca..
-Off..doamne…eu am ceruto pe fata voastra in castorie..si ea a acceptat..
-Aaaggghhh..fjrhgirruhgv…scuze..spune tata..(se inecase cu apa)
Mama era socata..dar foarte fericita *mi-a placut reactia ei…*
-OO…fetita mea se marita…o doamne..o doamne ai auzit dragule…
-Dammm…am auzit..
-Siii…cand faceti nunta…???
-Poi..inca nu ne-am gandit la asta…
-Domnule sunteti de acord..intreba Harry..foarte *smile*
-Da tata ..esti? *smile*
*Tata era incruntat…*
-Ohhh..ce sa mai..felicitari..!!! striga tata lundu-ne in brate pe amandoi..
-Multumim!!…eram asa fericiti
*Mama a scos prajitura din cuptor..Ne-am asejat cu totii la masa si am mancato pe toata :D*
-Ia uite cat e ceasul…este 00:13..trebuie sa va culcati…ca maine la prima ora plecati ....hai ducetiva sus noapte buna…
-Bine…Noapte Buna..spun eu cascand..
-Noapte buna..spune Harry luandu-ma in spate…
-Noapte buna…spune tata asezandu-se pe canapea langa mama..
*Eram pe la ultima treapta..si ma dau jos de pe spatele lui Harry..*
-Ce e?..ma intreaba el
-Shhhh..taci si asculta…
-O..dragule fata noastra se marita..
-Oho…fetita mea a crescut..
-Da ..si este si cu cel mai chips baiat..de pe Pamant
-Hey..parca eu eram…
-TU esti cel mai…perfect..barbat de pe Pamant
-Heii...eu vroiam sa fiu perfect…spune Harry bosunflundu-se
-Shhhh taci ..*laught*
-DA…ia gandestete la nepoteiJ
-Da..sper sa nu fie nici unul cum a fost Maddy…ca altefel…ne distrug casa
-Dar..daca vor fi mai multi…
-Mai rauu..spune tata..
-Taci mai ..spuse mama dandu-i un ghiont
*laught*
*Mama si tata ne aud pe mn si pe Harry cum radeam…*
-Hei…culcativa!!maine sa vedeti cum va scol eu…striga tata
*Ne ridicam de jos si intram la mine in camera…ne asezam in pat si adormim imediat..ca 2 bebelusiJ.*

 *Era dimineata…tata intra la noi cu o galeata de apa..si striga*
-BUNA DIMINEATA SOARE!!! *Arucand toata apa din galeata peste noi..*
-Grrrrr...BUNA DIMINEATA SI TIE!..strig eu dandu-mi parul ud de pe fata
   Saracul Harry a tresarit..credea ca suntem in Titanic!!
*Intra mama..*
-Bai tu nu esti sanatos la cap..:))
  Ne ridicam si ne ducem sa mancam…Harry incepuse sa se prosteasca cu mancarea…Mama se amuza de felul cum ..scotea Harry limba cand manca cereale..in fine ..mi-am luat bagajele si am plecat la aeroport…am ajuns la avionul 1D ..si acolo ..era..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu