marți, 17 iulie 2012

Capitolul XVII('the fight 2')

 Toti erau la masa..i-am salutat si am plecat  sus in camera Andradei…m-am pus jos langa pat..nu am mai putut sa ma abtin..si am inceput sa plang..
 *Andrada intra in camera ..si se aseaza langa mine*
 -Ce s-a intamplat??ma intreaba Andrada putin speriata..
-Nu s-a intamplat nimic..
-Da da..cum sa nu…
-Chiar nu s-a intamplat nimic…
-Si eu sunt preoteasa..*laught*.Imi spui ce s-a intamplat sau nu??
-Dute jos..Niall sigur te asteapta..
-Poate sa astepte..dak tu imi spui ce s-a intamplat cu Harry…iti spun si eu ce am facut azi *smile*
-Nu trebuie sa imi spui…ptr ca am …cam vazut J
-Ce?!?!?!
-Da..defapt Harry a cam vazut…
-Va bat pe amandoi…
-Hey…Harry s-a uitat..primul..
-Bine..dar acum..ce s-a intamplat..?
-M-am certat cu Harry..
-Cum?!?!
-Da.. L
-De ce?
-Pai..eram in parc si…(am stat si i-am povestit aproape totul Andradei…in fine)
-Doar pentru atat???
-Dap… L
  Andrada ma lua in brate…Niall a dat buzna peste noi…dar foarte suptil J
-Am vb cu Harry si…
-Shhhh!! Andrada ii face semn lui Niall sa taca .cu o fata foarte serioasa…
-Bine …bine..nu trebuie sa ma mananci.. J
 *Harry intra in camera (super K)..foarte serios ..Eu nu ma uitam la el..*
Andrada la luat pe Niall de brat si au iesit din camera…
-Va asteptam??
-Nu …mancati..mie nu imi este foame.. J
-Bine… sa ai grija de tine..imi spune Andrada cu un zambet larg.
-Si tu..ai grija ..ce mai scoti pe gura…!!a spus Niall cu o voce autoritara asupra lui Harry..
-Da domnule..a spus Harry..foarte calm..
 *Andrada si Niall au coborat jos la masa..iar eu am ramas cu Harry in camera..*
-Hey..te simti ..bine..
-Ammh.hey..nu vorbesc cu tine…spun eu intorcandu-ma cu spatele
 *El se pune jos langa mine*
-Bine…dar tocmai ai facuto…asa ca macar merit si eu sa te uiti la mine..macar asta…
-Eu..nu…nu pot sa cred ca tot..timpul asta ..u doar…
-Ce…doar ce???
*Ma intorc cu fata la el ..cu ochii inlacrimati..si foarte incruntata*
-Sti ceva…eu chiar  nu mai am chef de ..asta eu ..chiar nu mai vreu ..asta…
-Si ..ce vrei sa spui cu asta…
-..relatia asta chiar nu merge …si eu…
-Si u ce…continua..dandu-i lacrimile..
*Harry ma facut sa plang mai tare uitandu-ma la fata lui..dar tot trebuia sa o spun*
-Vreau sa ne…despartim..!!
-Dar..eu…eu..nuu.. L
-Tu ce ,tu ma iubesti….si eu te iubeam..dar nu mai merge asa…
-Da eu te iubesc…si te voi iubi mereu..
-O sa iti treaca tie…o sa vezi…sunt mult mai multe fete ..mult mai frumoase decat mine…spun eu oprinduma din plans..
-Dar …eu nu vreau pe alcineva..eu te vreau ..pe tine…
*incep din nou sa lacrimez…*
-Te rog …gata s-a terminat…
*Ma ridic si vreau sa plec in camera noastra…Harry ma apuca de mana..*
-Unde te duci …ce faci..
-Ma duc sa imi i-au pijamalele…pentru ca eu nu mai dorm in camera asta…
-Nuu…stai u in camera ,dorm eu in alta parte….
-In noaptea asta dorm cu Andrada…u o sa dormi cu Niall..
-Dar ..eu..vreau..sa
-Te rog …gata (tragandu-mi mana)…nu mai vreau sa ne certam ..
  Plec ,ma schimb in pijamale..si ma duc in camera Andradei.Harry plecase…s-a asezat in pat..foarte suparat ..cu lacrimi  in ochi..fara sa scoata un sunet  pana, au venit Andrada si Niall…
  Ne-am bagat in pat…i-am povestit Andradei totul..si apoi ea a adormit.Ma ridic din pat..si ma duc in camera…unde dormea Harry si Niall…
  Trebuia sa imi i-au niste..pastile pentru cap…pentru ca nu puteam sa dorm..si ma durea ingrozitor capul…Imi i-au pastilele..si ma uit la Harry…in timp ce ma indreptam spre usa..dormea foarte chinuit (cred ca avea un vis urat)..se tot misca prin pat..saracul Niall…ma apropi de Harry si ii dau un pupic pe obraz..linistindu-l..in momentul acela nu am realizat ce s-a intamplat….
 *Ma asez in pat…imi strag perna in brate in brate….si cateva lacrimi imi cad din ochi…*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu